NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 13:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg tror Svinet er smuttet på ferie - har ikke været på siden den 10. .... og jeg ved ikke om han har efterladt instruktioner (ikke til mig i hvert fald).
I øjeblikket er det vist Burnin Reds der kan drafte, og i nat går den et skridt videre endnu, hvis man lyster.
Jeg tror Svinet er smuttet på ferie - har ikke været på siden den 10. .... og jeg ved ikke om han har efterladt instruktioner (ikke til mig i hvert fald).
I øjeblikket er det vist Burnin Reds der kan drafte, og i nat går den et skridt videre endnu, hvis man lyster.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 13:36Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHar lige snakket med Møller, og han mener ikke, at han ejer det næste pick? Hmm ... Jeg tager det gerne 😀
Har lige snakket med Møller, og han mener ikke, at han ejer det næste pick? Hmm ... Jeg tager det gerne 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 13:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Synes picket skal tilfalde mig da jeg ingen 2 runde pick har i årets draft.
Synes picket skal tilfalde mig da jeg ingen 2 runde pick har i årets draft.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 14:33Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkwell, det ser ud som om det er mit. Oprindelsen havde bare lige fortabt sig blandt de oceaner af picks jeg har siddet og jongleret med :-S
well, det ser ud som om det er mit. Oprindelsen havde bare lige fortabt sig blandt de oceaner af picks jeg har siddet og jongleret med :-S
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 15:41Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkSpændende med David Andersen. Han kan en hel del, men ikke noget der rigtig viser sig i et stat-sheet... hans største force er han kan skyde fra 3eren og ind IMO. Han er ikke lige så badass som Scola men god situation han kommer til. Skulle jeg have taget ham? tjah, måske.
Spændende med David Andersen. Han kan en hel del, men ikke noget der rigtig viser sig i et stat-sheet... hans største force er han kan skyde fra 3eren og ind IMO. Han er ikke lige så badass som Scola men god situation han kommer til. Skulle jeg have taget ham? tjah, måske.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 18:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer er slet ikke nogen der gider handle med mig .... 🙁 🙁 🙁
Der er slet ikke nogen der gider handle med mig .... 🙁 🙁 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 18:13Oprindeligt skrevet af: NBA KapDu sender bare en PB Mr. TWolf :tup:
Du sender bare en PB Mr. TWolf :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 22:24Oprindeligt skrevet af: Svupperdu skal ikk brokke dig kurt.. du kan da bare svare på mit Bogut trade forslag 😉
du skal ikk brokke dig kurt.. du kan da bare svare på mit Bogut trade forslag 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 22:27Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg er altid frisk på en lille trade 😉
Jeg er altid frisk på en lille trade 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2009, 22:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNBA Kap skrev:
Du sender bare en PB Mr. TWolf :tup:😆 du kan sagtens få Bogut min dreng... du ryster bare op med Grange eller Rose, så er den sq hjemme.
NBA Kap skrev:
Du sender bare en PB Mr. TWolf :tup:
😆 du kan sagtens få Bogut min dreng... du ryster bare op med Grange eller Rose, så er den sq hjemme.