Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 354 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

§ 9.3. Regelændringer kan foreslås af alle GM’ere og vil blive vurderet af Commish (for overkommelighed rent vedligeholdelsesmæssigt) og af forretningsudvalget for om det forbedrer ligaens format/gameplay.

Bare af nysgerrighedens skyld.. er der kommet nogle forslag, og/eller er nogle af dem jeg (og andre) har forslået tidligere blevet taget op til overvejelse osv.? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det er faktisk ikke sådan at der indløber forslag regelmæssigt (skulle der selvf. heller ikke, men lidt ville da være godt).

Dit forslag med faste 24 timer til hvert pick har ikke været diskuteret endnu, jeg venter stadig på at høre andres meninger herinde før jeg selv ville lufte ud i mine orationer. Dog er jeg temmelig sikker på at der er mange GM'ere der vil stejle gevaldigt, da mange hellere så at vi lavede hele draftet på 10 minutter 😉

Jeg er selv glad for formattet vi har lige nu, hvor man -når ens pick nærmer sig- kan klare det ved at tjekke ind en gang i døgnet og være sikker på ikke at være blevet sprunget over. Og samtidig er der stadig tid nok til at lave en handel eller to under draftet. Men er åbent overfor en diskussion om dit forslag... synes dog vi skal ha' lidt flere meninger på bordet før en decideret afstemning.

Ellers har bemærkninger det sidste års tid her, jo mest gået på at der er en 2-3 stykker der gerne så at vi gik tilbage til én samlet liga på 20 hold (senest fik jeg et forslag i dag på det... normalt har det bare været ytringer i debatten, denne gang et decideret forslag).

Her er jeg så absolut selv imod, som jeg jo også har givet lyd for de andre gange det har været nævnt, da jeg synes det gav ligaen nyt liv da vi delte os op i 2 divisioner, med flere mål at kæmpe for. De gange det har været oppe at vende har den overvejende holdning i ligaen også været til at køre videre med 2 divisioner, og derfor vil jeg ikke gå videre med det hvis ikke det pludselig er fordi at der er mange der presser på for det.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg stemmer bestemt FOR en liga... (selv om dette ikke er en afstemning). Synes bare at det bliver mere virkelighedstro, og i the real deal, er der også hold der ikke kan vinde...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er igen uden internet de næste fire-fem dage. Hyg Jer, og send masser af spændende trade-forslag så jeg har noget læsning til når jeg kommer hjem.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg ser alligevel ikke de store muligheder for at et hold fra 2. div. før eller siden ville kunne vinde det hele, så jeg synes ikke der er nogen grund til at samle det hele.

Derudover synes jeg det giver et meget fedt aspekt med to rækker, så er der noget at kæmpe med for størstedelen af ligaen, og ikke blot 14 GM's som fra nytår er ligeglade og ikke optimerer deres hold alligevel.

Det er sq fint med to divisioner, og er man ikke god nok til at være i den første, så må man vise sit værd i den anden, for at lege med de store drenge. 😉

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Miller31 skrev:Det er sq fint med to divisioner, og er man ikke god nok til at være i den første, så må man vise sit værd i den anden, for at lege med de store drenge.

Sagde manden som overlevede paa en tiebreaker... Kidding kidding kidding :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

NBA Kap skrev:

Miller31 skrev:Det er sq fint med to divisioner, og er man ikke god nok til at være i den første, så må man vise sit værd i den anden, for at lege med de store drenge.

Sagde manden som overlevede paa en tiebreaker... Kidding kidding kidding :nanana:

Either you stay up or go down..

Det er anden gang jeg klarer den på en tiebreaker.. I år betragtede jeg det som en ren rutinesag 😉

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja jeg stemmer også for 1 liga, sidste år tror jeg 3-4 hold fra 2 division var blandt de 10 bedste hold hvis man lavede en liga. Så tror sagtens 1 hold fra 2 division kan spille med om mesterskabet.

Synes også nogle af de trades der bliver lavet giver udtryk for folk starter forfra, etablerede starter spillere bliver sendt rundt for sixth men, og unge spillere der ikke er på niveau med dem der bliver givet den anden vej.

Synes måske bare nogle gange man har en fonemmelse af folk trader deres bedste spillere for måske at tanke, fint nok at starte forfra men få dog noget af værdi den anden vej, synes bare ikke det er så tit at jeg er i tvivl om hvilken side jeg ville være på i diveres handler

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Nemlig Ryan... Jeg kan da heller ikke se tilfredsstillelsen ved at spille i div 2.

Derudover synes jeg det giver et meget fedt aspekt med to rækker, så er der noget at kæmpe med for størstedelen af ligaen, og ikke blot 14 GM's som fra nytår er ligeglade og ikke optimerer deres hold alligevel.

Så har ligaen vel et problem ?? Måske de inaktive GM's i så fald burde få sparket ?

- Det skal lige siges at jeg hele tiden har syntes at det var komplet latterligt med to divisioner, og specielt også at folk fik ondt i røven over at Kurt var klasser bedre (så man indførte Robin Hood Act). Jeg vil hellere spille i en mindre liga (hvis det ikke kan være anderledes) end at dele den op...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg sidder lidt med et ben i hver lejr.. synes egentlig det er cool nok med de 2 ligaer vi har lige nu, da man har noget at kæmpe for og som Christian siger, så kan vi se hvor mange der falder af og bliver meget mindre aktive når de ikk er med i vinder racet mere og så er det vel meget fedt at midter holdene har nået at kæmpe for i form a op og nedrykning, selvom de ikk er med i top striden..

Men utroligt nok er jeg gået hen er blevet enig med Bo på mange punkter og det her er igen en af dem.. Det ville være meget mere virkelighedstro hvis vi lavede en lige og alle hold fik lov at kæmpe på lige fod og det er virkelig sørgeligt at folk "giver op" midt i sæson bare fordi de selv mener de er ude topstriden..

vi så jo sidste år hvor nogle folk ikk engang gad at svare på tradeforslag fordi man allerede havde besluttet sig for at holde offseason?

Så har ligaen egentlig ikk et problem hvis folk lige pludselig er inaktive pga. de ikk er med i toppen mere?

ReferencerSide 354 af 635Reference