NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2009, 1:37Oprindeligt skrevet af: Miller31Al respekt for at det er habile spillere som alle skal blive ok - og ja, Hansbrough har leveret et super SL, i Orlando - så burde ingen af dem vel nogensinde gå i top 10..
De kan blive gode, meeeeeeeen...
Men jeg er nu heller ikke helt på linje med Stefan, jeg ville any-day tage Hansbrough over Daye og at Blair røg i midten af 2. runde havde vel en årsag 😉
Al respekt for at det er habile spillere som alle skal blive ok - og ja, Hansbrough har leveret et super SL, i Orlando - så burde ingen af dem vel nogensinde gå i top 10..
De kan blive gode, meeeeeeeen...
Men jeg er nu heller ikke helt på linje med Stefan, jeg ville any-day tage Hansbrough over Daye og at Blair røg i midten af 2. runde havde vel en årsag 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2009, 13:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
jeg ville any-day tage Hansbrough over Daye- det er vel hvad man kan forvente af sådan en Pacers-fan boy.
Jeg er i Århus igen, og glad for at se at at i også taler ordentligt til hinanden når jeg ikker er her til at holde øje med jer 😉
Miller31 skrev:
jeg ville any-day tage Hansbrough over Daye
- det er vel hvad man kan forvente af sådan en Pacers-fan boy.
Jeg er i Århus igen, og glad for at se at at i også taler ordentligt til hinanden når jeg ikker er her til at holde øje med jer 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2009, 15:22Oprindeligt skrevet af: Miller31madsberggreen skrev:
Miller31 skrev:
jeg ville any-day tage Hansbrough over Daye- det er vel hvad man kan forvente af sådan en Pacers-fan boy.
Nu var du vel online da jeg bashede valget på draft night... Jeg ville nu stadig gå med Hansbrough over Daye!
madsberggreen skrev:
Miller31 skrev:
Nu var du vel online da jeg bashede valget på draft night... Jeg ville nu stadig gå med Hansbrough over Daye!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2009, 15:26Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg ved godt hvad du synes op Pacers valg, og derfor giver det dig også bare ekstra fan boy-points at du trods alt støtter Hansbrough alligevel 🙂
Jeg ved godt hvad du synes op Pacers valg, og derfor giver det dig også bare ekstra fan boy-points at du trods alt støtter Hansbrough alligevel 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2009, 19:23Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSå blev det alligevel drømme-draftet for mig 🙂 Fik de 2 jeg helst ville have, så det er perfekt! At jeg så måtte ofre lidt mere, for at få den sidste spiller, det er jo "part of the game"
Så blev det alligevel drømme-draftet for mig 🙂 Fik de 2 jeg helst ville have, så det er perfekt! At jeg så måtte ofre lidt mere, for at få den sidste spiller, det er jo "part of the game"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2009, 13:52Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hey jeg er på udkig efter et 2 runde pick omkring de 25 til 30, så hvis der er nogen der har interesse i at slippe sådan et så skriv.
Kan tage noget capspace den anden vej.
Hey jeg er på udkig efter et 2 runde pick omkring de 25 til 30, så hvis der er nogen der har interesse i at slippe sådan et så skriv.
Kan tage noget capspace den anden vej.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2009, 16:06Oprindeligt skrevet af: bozzyDu skal fanme ikke ha noget af mit capspace B)
Du skal fanme ikke ha noget af mit capspace B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2009, 16:47Oprindeligt skrevet af: SvupperMå jeg så ikk få¨lidt? 😀
Må jeg så ikk få¨lidt? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2009, 17:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVil man handle med mig i løbet af det kommende stykke tid, skal man være hurtig.
Fredag tager jeg til Hamborg - kommer hjem mandag, men tirsdag tager jeg 10 dage til Spanien, så jeg er mere eller mindre væk fra siden i små 14 dage.
Vil man handle med mig i løbet af det kommende stykke tid, skal man være hurtig.
Fredag tager jeg til Hamborg - kommer hjem mandag, men tirsdag tager jeg 10 dage til Spanien, så jeg er mere eller mindre væk fra siden i små 14 dage.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2009, 20:35Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSå er PG nr.2 taget med holdets andet pick... overvejer om Downtown Sydhavn burde skifte navn til Minnesota Timberwolves.. men da vi ikke trader Lawson til Nuggets, og et navneskift nok ville gøre Kurt ked af det, så beholder vi vores holdnavn i dets nuværende form. :roll
Så er PG nr.2 taget med holdets andet pick... overvejer om Downtown Sydhavn burde skifte navn til Minnesota Timberwolves.. men da vi ikke trader Lawson til Nuggets, og et navneskift nok ville gøre Kurt ked af det, så beholder vi vores holdnavn i dets nuværende form. :roll