NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 19:06Oprindeligt skrevet af: Pacersopens a 6 pack and waiting for the action to happen glæder mig sgu bare over draften køre og at Jacob har fået fat i 2 spændene spiller btw nogen der har interesse i PP og TD ? =)
Mange tak for det - dejligt med noget sportsmanship herinde også 🙂 !! Jeg glæder mig også til mine to nye additions.
Og så vil jeg også sige mange tak til Stefan og Christian fordi de fik fat i mig da jeg sov lidt i sommervarmen...! Det er sportsmanship!
Desuden er jeg enig i, at der ingen grund er til panik fordi man ikke lige når at drafte hele første runde på 48 timer....
Der er en regel i forfatningen der hedder 24 timer pr. pick. Det er jo ikke for sjov! Folk skal for det første have tid til at se det er deres tur, dernæst skal man lige vurdere hvem man skal nuppe - kunne jo være ens 2-3 første prioriteter var taget og man så lige skulle granske sin roster igen... Og ja, kunne jo også tænkes man skulle trade!
Så roooolig nu - vi skal nok nå det hele.
opens a 6 pack and waiting for the action to happen glæder mig sgu bare over draften køre og at Jacob har fået fat i 2 spændene spiller btw nogen der har interesse i PP og TD ? =)
Mange tak for det - dejligt med noget sportsmanship herinde også 🙂 !! Jeg glæder mig også til mine to nye additions.
Og så vil jeg også sige mange tak til Stefan og Christian fordi de fik fat i mig da jeg sov lidt i sommervarmen...! Det er sportsmanship!
Desuden er jeg enig i, at der ingen grund er til panik fordi man ikke lige når at drafte hele første runde på 48 timer....
Der er en regel i forfatningen der hedder 24 timer pr. pick. Det er jo ikke for sjov! Folk skal for det første have tid til at se det er deres tur, dernæst skal man lige vurdere hvem man skal nuppe - kunne jo være ens 2-3 første prioriteter var taget og man så lige skulle granske sin roster igen... Og ja, kunne jo også tænkes man skulle trade!
Så roooolig nu - vi skal nok nå det hele.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 19:49Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSynes måske godt at man kunne have 1 dag pr. pick uanset hvor hurtigt man laver sit pick.. man kan jo pludselig gå og tænke "ork, der er 5 managers der skal drafte før mig, så der er masser af tid", og så logger man på 1½ dag efter, og så er man blevet overhalet af 3 managers.. det er fandme surt sådan noget.. heller ingen grund til at vi skal have hele draftet overstået på 10 dage..
Forslaget ville så være, at når draftet starter (feks. d.5/7 kl. 12.00), så er pick #2 først mulig d.6/7 fra kl. 12.00, pick #3 skal ske d. 7/7 fra kl. 12.00 osv.. så kan man også se i sin kalender om ens pick kommer i en ferie eller ej, og om man derfor skal sende sin draft-liste afsted til commish eller hvad.. og med kun 40 picks, så er draften færdig inden 15/8 alligevel.. som er mindst 1 måned før roster-restriktioner osv indtræder.. og så har man også haft muligheden for at se 2.rundepicks i aktion i summerleagues osv.. 😛
(et alternativt forslag kunne så være at det kun er 1. eller 2. runde der foregår på den måde, og den anden runde så bliver på den nuværende facon)
Synes måske godt at man kunne have 1 dag pr. pick uanset hvor hurtigt man laver sit pick.. man kan jo pludselig gå og tænke "ork, der er 5 managers der skal drafte før mig, så der er masser af tid", og så logger man på 1½ dag efter, og så er man blevet overhalet af 3 managers.. det er fandme surt sådan noget.. heller ingen grund til at vi skal have hele draftet overstået på 10 dage..
Forslaget ville så være, at når draftet starter (feks. d.5/7 kl. 12.00), så er pick #2 først mulig d.6/7 fra kl. 12.00, pick #3 skal ske d. 7/7 fra kl. 12.00 osv.. så kan man også se i sin kalender om ens pick kommer i en ferie eller ej, og om man derfor skal sende sin draft-liste afsted til commish eller hvad.. og med kun 40 picks, så er draften færdig inden 15/8 alligevel.. som er mindst 1 måned før roster-restriktioner osv indtræder.. og så har man også haft muligheden for at se 2.rundepicks i aktion i summerleagues osv.. 😛
(et alternativt forslag kunne så være at det kun er 1. eller 2. runde der foregår på den måde, og den anden runde så bliver på den nuværende facon)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 20:43Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha fedt med nogle håndtegnskastning herinde yeah boi, personligt har jeg en liste over alle rookies i årets draft jeg har på mig 24/7 hvis man nu skulle blive i tvivl, så er det rart lige at kunne læse, giver altid god læsning på kummen eller på stranden, det tænder op under trunterne man er lidt nørdet, specielt hvis man så lige kan smide lidt yo baby yo baby yo.
Folk har vel lavet en liste, elelr har en ide om hvilke spillere de er interesseret i, og rart at se at hvis folk er for sent ude, så falder kødhammeren med detsamme.
Kan være vi skal have en basketkamp alle her i Keeper league ligesom for at få sat tingene på plads, så kan man disse efter behov og sjov.
Synes tiden er fin, ja synes det går for langsomt men det er mere fordi man er ivrig efter at se hvem man kan komme til og drafte.
Uha fedt med nogle håndtegnskastning herinde yeah boi, personligt har jeg en liste over alle rookies i årets draft jeg har på mig 24/7 hvis man nu skulle blive i tvivl, så er det rart lige at kunne læse, giver altid god læsning på kummen eller på stranden, det tænder op under trunterne man er lidt nørdet, specielt hvis man så lige kan smide lidt yo baby yo baby yo.
Folk har vel lavet en liste, elelr har en ide om hvilke spillere de er interesseret i, og rart at se at hvis folk er for sent ude, så falder kødhammeren med detsamme.
Kan være vi skal have en basketkamp alle her i Keeper league ligesom for at få sat tingene på plads, så kan man disse efter behov og sjov.
Synes tiden er fin, ja synes det går for langsomt men det er mere fordi man er ivrig efter at se hvem man kan komme til og drafte.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2009, 2:09Oprindeligt skrevet af: Gaflen[small]
Gaflen Hugs Svupper og Stefan So Sweet with some real male bonding[/small]
[small]
[/small]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2009, 2:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Gaflen skrev:
[small]Gaflen Hugs Svupper og Stefan So Sweet with some real male bonding[/small]
Jeg tror Gaflen fik mere end en six pack i dag :hug:
Gaflen skrev:
[small]Gaflen Hugs Svupper og Stefan So Sweet with some real male bonding[/small]
Jeg tror Gaflen fik mere end en six pack i dag :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2009, 15:54Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenKurt - din indbakke er fyldt, så du kan ikke modtage PB'er 😛
Kurt - din indbakke er fyldt, så du kan ikke modtage PB'er 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2009, 16:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHov, havde ikke set at jeg havde ramt loftet i min indbakke. 8000 styks var det blevet til 😮
Har oppet max til 9999, så vi har et års tid at løbe på inden jeg skal til at rense ud...
Hov, havde ikke set at jeg havde ramt loftet i min indbakke. 8000 styks var det blevet til 😮
Har oppet max til 9999, så vi har et års tid at løbe på inden jeg skal til at rense ud...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2009, 23:45Oprindeligt skrevet af: KnatLouiereignmannr1 skrev:
Kan være vi skal have en basketkamp alle her i Keeper league ligesom for at få sat tingene på plads, så kan man disse efter behov og sjov.Er alle folk da fra KBH-området, eller skal man hinsidan for at det skulle kunne lade sig gøre?
(P.S: Jeg kan ikke løbe særligt hurtigt, så kan kun spille HORSE eller TYR, hvis det skal være i mere end 5 minutter :roll )
reignmannr1 skrev:
Er alle folk da fra KBH-området, eller skal man hinsidan for at det skulle kunne lade sig gøre?
(P.S: Jeg kan ikke løbe særligt hurtigt, så kan kun spille HORSE eller TYR, hvis det skal være i mere end 5 minutter :roll )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2009, 20:14Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenPick 18 er til salg, hvis nogen ikke skulle have set det i min holdtråd!
Er på udkig efter et 1. runde næste år, eller et prospect til PF/C.
Der er jo masser af spændende spillere tilbage (hvem vil have Teague, Hansbrough, James Johnson eller Blair? ;))
Pick 18 er til salg, hvis nogen ikke skulle have set det i min holdtråd!
Er på udkig efter et 1. runde næste år, eller et prospect til PF/C.
Der er jo masser af spændende spillere tilbage (hvem vil have Teague, Hansbrough, James Johnson eller Blair? ;))
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2009, 20:22Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJonas Emiliussen skrev:
Der er spillere som Jeff Teague, Tyler Hansbrough, DeJuan Blair, James Johnson, Austin Daye osv. tilbage - altså spændende spillere, som snildt kunne være røget i slutningen af top 10.:crazy: eller 😆 ?
Jonas Emiliussen skrev:
Der er spillere som Jeff Teague, Tyler Hansbrough, DeJuan Blair, James Johnson, Austin Daye osv. tilbage - altså spændende spillere, som snildt kunne være røget i slutningen af top 10.
:crazy: eller 😆 ?