NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 17:20Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJesper, jeg er ikke den eneste der mener, at du opfører sig som en gangsta-wannabe på 16 år, der ikke hører andet end 50 Cent...
Undskyld mig, men jeg er simpelthen så træt af, at du gang på gang viser et niveau der er under al kritik.
Nu er NBAiKL for alle, men jeg må indrømme, at det er lidt kedeligt, at folk som dig handler uden omtanke.
Man kan sagtens være kritisk - og jeg kan sagtens tage kritik, men når den kommer fra dig, har jeg svært ved at tage det seriøst, når kritikken lyder:
HAHAHA.. det er sjovt som at det altid er jer to haters der lige pludselig bliver så smarte i munden når jeg skriver noget..
...
Ja ca. lige så irriterende som alle dine smarte kommentarer du har til alt hva jeg skriver..
Så ro i trussen og giv mig en friggin break!
Nu skal du være helt ærlig..- er det noget du forventer skaber mere respekt omkring dig?
Sjovt nok snakker du om at jeg har en kommentar til dig hver gang du skriver noget, men som jeg forstår det, så skrev jeg udelukkende til dit indlæg og nævnte intet om dig, hvilket ikke just kan siges om dit indlæg ;)...
Jesper, jeg er ikke den eneste der mener, at du opfører sig som en gangsta-wannabe på 16 år, der ikke hører andet end 50 Cent...
Undskyld mig, men jeg er simpelthen så træt af, at du gang på gang viser et niveau der er under al kritik.
Nu er NBAiKL for alle, men jeg må indrømme, at det er lidt kedeligt, at folk som dig handler uden omtanke.
Man kan sagtens være kritisk - og jeg kan sagtens tage kritik, men når den kommer fra dig, har jeg svært ved at tage det seriøst, når kritikken lyder:
HAHAHA.. det er sjovt som at det altid er jer to haters der lige pludselig bliver så smarte i munden når jeg skriver noget..
...
Ja ca. lige så irriterende som alle dine smarte kommentarer du har til alt hva jeg skriver..
Så ro i trussen og giv mig en friggin break!
Nu skal du være helt ærlig..- er det noget du forventer skaber mere respekt omkring dig?
Sjovt nok snakker du om at jeg har en kommentar til dig hver gang du skriver noget, men som jeg forstår det, så skrev jeg udelukkende til dit indlæg og nævnte intet om dig, hvilket ikke just kan siges om dit indlæg ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:01Oprindeligt skrevet af: SvupperJeeez..
@Miller
Hva [censored] har min stil med noget at gøre, det er da kun ignorente folk med fordommende hængende lang ud af ærmerne der nævner sådan noget pis..@Stefan
og den vel lige så meget til dig kan jeg se på det hele..Prøv at høre her Stefan 12 år..
Du burde være et godt eksempel for folk herinde, i stedet opfører du dig som en lille dreng der stadig burde gå i folkeskole..
Du snakker nedgørende til folk og du elsker åbenbart at provokere andre, så hvis nogens niveau er under kritik så er det fandme dit..
Det er jo direkte til grin at du ikk at du ikk kan klare at få dit egen [censored] tilbage i hovedet..
og at du har et personligt problem med mig er en anden snak, så det kunne seriøst være både dig og christian skulle tænke jer lidt om inden i begynder at nedgøre/provokere andre..og uanset hvor meget du skriver til mit indlæg så gør du det på en provokerende måde og det er ikk acceptablet 😉
Jeeez..
@Miller
Hva [censored] har min stil med noget at gøre, det er da kun ignorente folk med fordommende hængende lang ud af ærmerne der nævner sådan noget pis..
@Stefan
og den vel lige så meget til dig kan jeg se på det hele..
Prøv at høre her Stefan 12 år..
Du burde være et godt eksempel for folk herinde, i stedet opfører du dig som en lille dreng der stadig burde gå i folkeskole..
Du snakker nedgørende til folk og du elsker åbenbart at provokere andre, så hvis nogens niveau er under kritik så er det fandme dit..
Det er jo direkte til grin at du ikk at du ikk kan klare at få dit egen [censored] tilbage i hovedet..
og at du har et personligt problem med mig er en anden snak, så det kunne seriøst være både dig og christian skulle tænke jer lidt om inden i begynder at nedgøre/provokere andre..
og uanset hvor meget du skriver til mit indlæg så gør du det på en provokerende måde og det er ikk acceptablet 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:05Oprindeligt skrevet af: bozzyYeah what a draft... Først en GM der i bedste stil glemmer og drafte og nu er en mindre nævedyst igang... NBAikl where amazing happens B)
Yeah what a draft... Først en GM der i bedste stil glemmer og drafte og nu er en mindre nævedyst igang... NBAikl where amazing happens B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:17Oprindeligt skrevet af: Gaflenopens a 6 pack and waiting for the action to happen glæder mig sgu bare over draften køre og at Jacob har fået fat i 2 spændene spiller btw nogen der har interesse i PP og TD ? =)
opens a 6 pack and waiting for the action to happen glæder mig sgu bare over draften køre og at Jacob har fået fat i 2 spændene spiller btw nogen der har interesse i PP og TD ? =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:19Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
Jeeez..
@Miller
Hva [censored] har min stil med noget at gøre, det er da kun ignorente folk med fordommende hængende lang ud af ærmerne der nævner sådan noget pis..@Stefan
og den vel lige så meget til dig kan jeg se på det hele..Prøv at høre her Stefan 12 år..
og at du har et personligt problem med mig er en anden snak, så det kunne seriøst være både dig og christian skulle tænke jer lidt om inden i begynder at nedgøre/provokere andre..og uanset hvor meget du skriver til mit indlæg så gør du det på en provokerende måde og det er ikk acceptablet 😉
Jeg behøver blot at citere dit indlæg, for at vise forskellen på dig og stort set alle andre. Jeg kunne sagtens komme med en masse ord der ville ramme dig hårdt, modsat dine, men jeg er efterhånden nået til det punkt, hvor du ikke siger mig noget som helst, sålænge du holder fast i at formulere dig som var du på gaden med dine homies...
Jeg vil dog - for god ordens skyld - svare på dit indlæg, men mere konstruktivt end visse andre...
Svupper skrev:
God måde at starte på..- viser virkelig at du selv lever op til de ord jeg har markeret med fed, som du bruger som argument for at JEG skulle være nedladende:
Svupper skrev:
og at du har et personligt problem med mig er en anden snak, så det kunne seriøst være både dig og christian skulle tænke jer lidt om inden i begynder at nedgøre/provokere andre..Svupper skrev:
og uanset hvor meget du skriver til mit indlæg så gør du det på en provokerende måde og det er ikk acceptablet 😉Jeg vil bede dig om at gennemlæse de citater jeg har med fra dit seneste indlæg, og så spørge, om din opførsel indbyder til respekt, og om det er acceptabelt? Spørg eventuelt dig selv, om du med indlæg som disse, er en gevinst for ligaen, eller blot udstiller dig?
Jeg tror på at det bedste findes i alle folk, og jeg håber da at du kan opføre dig bedre end som så, for dét du lægger for dagen, er i min verden under al kritik.
Som svar på kritikken om at jeg skulle være et godt eksempel for andre, så har jeg flere gange understreget, at i NBAiKL er alle på lige fod - der er jeg hverken stifter, admin eller noget andet - der er jeg blot GM som alle andre.
Svupper skrev:
Jeeez..
@Miller
Jeg behøver blot at citere dit indlæg, for at vise forskellen på dig og stort set alle andre. Jeg kunne sagtens komme med en masse ord der ville ramme dig hårdt, modsat dine, men jeg er efterhånden nået til det punkt, hvor du ikke siger mig noget som helst, sålænge du holder fast i at formulere dig som var du på gaden med dine homies...
Jeg vil dog - for god ordens skyld - svare på dit indlæg, men mere konstruktivt end visse andre...
Svupper skrev:
God måde at starte på..- viser virkelig at du selv lever op til de ord jeg har markeret med fed, som du bruger som argument for at JEG skulle være nedladende:
Svupper skrev:
og at du har et personligt problem med mig er en anden snak, så det kunne seriøst være både dig og christian skulle tænke jer lidt om inden i begynder at nedgøre/provokere andre..
Svupper skrev:
og uanset hvor meget du skriver til mit indlæg så gør du det på en provokerende måde og det er ikk acceptablet 😉
Jeg vil bede dig om at gennemlæse de citater jeg har med fra dit seneste indlæg, og så spørge, om din opførsel indbyder til respekt, og om det er acceptabelt? Spørg eventuelt dig selv, om du med indlæg som disse, er en gevinst for ligaen, eller blot udstiller dig?
Jeg tror på at det bedste findes i alle folk, og jeg håber da at du kan opføre dig bedre end som så, for dét du lægger for dagen, er i min verden under al kritik.
Som svar på kritikken om at jeg skulle være et godt eksempel for andre, så har jeg flere gange understreget, at i NBAiKL er alle på lige fod - der er jeg hverken stifter, admin eller noget andet - der er jeg blot GM som alle andre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:32Oprindeligt skrevet af: SvupperFor det første har din respekt sådan ca lige så stor betydning for mig som Williams Hungs stemme har for sangverden..
og kan godt lide du siger det er eksempler på at du skal være nedladende.. det har jeg aldrig sagt.. men skal da ser om jeg samle et par stykker hvis du gerne vil have dem..
Og at du er på ligefod, betyder det så at du skal være et [censored] over for mig eller hva?
Stefan helt seriøst, bare lad være med at være så nedladende hele tiden..
Det er alt jeg beder dig om og ved virkelig ikk hvordan du har fået et problem med mig fra starten af?
For det første har din respekt sådan ca lige så stor betydning for mig som Williams Hungs stemme har for sangverden..
og kan godt lide du siger det er eksempler på at du skal være nedladende.. det har jeg aldrig sagt.. men skal da ser om jeg samle et par stykker hvis du gerne vil have dem..
Og at du er på ligefod, betyder det så at du skal være et [censored] over for mig eller hva?
Stefan helt seriøst, bare lad være med at være så nedladende hele tiden..
Det er alt jeg beder dig om og ved virkelig ikk hvordan du har fået et problem med mig fra starten af?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDu kan sagtens finde nedladende ord fra min side fra tidligere, da jeg - som jeg har indrømmet - gik over stregen.
Siden da har jeg så prøvet at være over det niveau, hvilket jeg efter egen vurdering er sluppet godt fra...
Du kan sagtens finde nedladende ord fra min side fra tidligere, da jeg - som jeg har indrømmet - gik over stregen.
Siden da har jeg så prøvet at være over det niveau, hvilket jeg efter egen vurdering er sluppet godt fra...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:40Oprindeligt skrevet af: Svuppermen så lad os ligge det på hylden nu..
men i fremtiden kan du så ikk være sød at lade være med at svare mine indlæg på en provokerende eller nedladende måde, eller bare lade helt være hvis dette ikk kan lade sig gøre?
men så lad os ligge det på hylden nu..
men i fremtiden kan du så ikk være sød at lade være med at svare mine indlæg på en provokerende eller nedladende måde, eller bare lade helt være hvis dette ikk kan lade sig gøre?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:43Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVi kan som sådan godt lade det ligge, dog synes jeg stadig at du er nødt til at forstå hvornår kritik er personlig, hvornår den er konstruktiv samt ikke mindst hvornår det er bold og hvornår det er mand.
Du roder dig tit ud i nogle verbale slagsmål fordi du farer op hver gang der er det mindst, og det er trods alt ikke til din fordel, at du har disse kontroverser med folk :)...
Vi kan som sådan godt lade det ligge, dog synes jeg stadig at du er nødt til at forstå hvornår kritik er personlig, hvornår den er konstruktiv samt ikke mindst hvornår det er bold og hvornår det er mand.
Du roder dig tit ud i nogle verbale slagsmål fordi du farer op hver gang der er det mindst, og det er trods alt ikke til din fordel, at du har disse kontroverser med folk :)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2009, 18:53Oprindeligt skrevet af: Svupperjaja.. men bare lad mig være fra nu af..
jaja.. men bare lad mig være fra nu af..