Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 350 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Det er da sjovere hvis han igen glemmer det...hahaha

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Haha.. det kunne fandme være humor, men det tror jeg desværre bare ikk sker 😀

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Den her er go' griner i denne draft tid

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så fik vi sgu lige en million mindre at gøre godt med i den kommende sæson i forhold til sidste sæson.

Ifølge mine beregning skulle NBAiKL cappen være 69.240.000 (57.7 millioner i den kommende sæson * 1,20). Kan Commish bekræfte?

Det er godt nok kun mit 3. draft i den her liga, men synes virkelig det tager laaaaaaang tid i år, vi er stadig ikk igennem top 10 endnu :/

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tjah, du klager vel nærmest over det hvert år..

Vi har altså ikke så pokkers travlt, og mange ligger altid i forhandlinger undervejs. Det er også ganske fint, så sker der lidt løbende, sommeren er stadig ung!

@Stefan.

Spændende!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Og hvad så Svupper? Har du hørt om ting som forståelse for at andre ikke lige kan logge på hvert fjerde minut, folk der prøver flere muligheder af før draftet for at stille sig i den bedst mulige position - og som derfor benytter sig af den 24 timers regel der er?

Det er da lidt irriterende at du skal brokke dig over at det går langsomt, fordi vi ikke lige er nået halvvejs små 48 timer efter draftet åbnede.

Ro i trussen...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Cappen sq være i orden Stefan!

Det kan siges at MLE jo så endte med 5,854M, så Sheed og andre i den dur kan trods alt glæde sig over ikke at skulle spille gratis for et mesterskab 😉

HAHAHA.. det er sjovt som at det altid er jer to haters der lige pludselig bliver så smarte i munden når jeg skriver noget..

Jeg er jo ikk den eneste der sidder og tænker det tager lang tid, det er der andre der os gør 😉

@Miller
Sidste år var det at hele draften blev udskudt, ikk at den tog lag tid at komme igennem 😉

@Stefan
Ja ca. lige så irriterende som alle dine smarte kommentarer du har til alt hva jeg skriver..

Så ro i trussen og giv mig en friggin break!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Haters? Så har man hørt det med..

Det er jo dig der pludselig begynder at sparke ud efter alt muligt.. Mig bekendt har mange andre tidligere kommenteret din stil også..

Lad nu være at falde derned igen, så ghetto er du heller ikke pga en t-shirt i XXXXXL...

ReferencerSide 350 af 635Reference