Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 349 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

Tak 🙂
Det skal lige siges at jeg har været lun på Thabeet siden han hoppede ud af Oden / Durant draftet..

Men håber virkelig ikk der er sket noget med Jacob :/

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Miller31 skrev:
Nå, men det sjove er at Thabeet vel mest af alt lugter af en ny omgang Saer Sene.. Men held og lykke med ham Svups..

... man kan da håbe B)

DAMN YOU STEFAN!! 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Mindes at huske at den Jerry Krause (tidligere Bulls GM) også glemte alt om et draft et år eller to før Jordan.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Nå, han er da på nu Jacob.... så også at han var på i går, så han har nok bare undervurderet hvor hurtigt der er blevet draftet ??

Nu kører han til gengæld Mullens hjem... Jacob drafter KUN big guys jo 😉

Okay, ikke så slemt alligevel, det var vel et spørgsmål om Harden eller Evans, og det kan sq blive lige godt/skidt om det er den ene eller anden.

Svupper... du ku' nok ha' taget Thabeet i 2. runde 😉 Ved ikke om nogen anden tror på ham.

Ved Jacob havde taget ham.. han er trods alt en bigman 😀
men jeg tror på ham og det er det vigtigste 😉

HEY, vi har rundet 40,000 hits på den her tråd 😮

og som det står er det her post nummer 3,488 herinde. Det er bare en smule vildt måske.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha lidt dramatik i draftet, synes fremover vi kun skal have 15 minutter til hvert pick, så kan det lige pludselig blive sjovt, og så skal det starte kl 02:45 en onsdag morgen.

Forresten hvis der er nogen der er hooked på Kerbcrawlers 2 runde pick i 2010 som jeg lige har erhvervet mig så send en PB. er interesseret i 2 runde pick i årets draft

Bare lige hurtigt for at høre.. Har Jacob bedt nogen drafte for ham denne gang? 😀

ReferencerSide 349 af 635Reference