NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 17:22Oprindeligt skrevet af: wukhangNBAinfo - Where love happens
NBAinfo - Where love happens
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 17:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg nægter kraftedeme at være vidne til al den kærlighed.
Jeg hader jer alle..- uden undtagelse!
... en der vil handle med mig?
Jeg nægter kraftedeme at være vidne til al den kærlighed.
Jeg hader jer alle..- uden undtagelse!
... en der vil handle med mig?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 22:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieEr der kommet en officiel draft-rækkefølge op, eller bruger vi bare den der blev posted her i snakketråden?:noidea
Er der kommet en officiel draft-rækkefølge op, eller bruger vi bare den der blev posted her i snakketråden?:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 23:05Oprindeligt skrevet af: wukhangDen er under Draft i Keeper League siden.
http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=124
Den er under Draft i Keeper League siden.
http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=124
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 6:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnog nu er den også opdateret med de seneste handler... Bo fik lige gjort mig opmærksom på at de da vist manglede.. :emb
og nu er den også opdateret med de seneste handler... Bo fik lige gjort mig opmærksom på at de da vist manglede.. :emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 13:24Oprindeligt skrevet af: bozzyHahaha... Så er tiden snart gået for næste pick. Dejligt at en GM har interesse for dette :what
Hahaha... Så er tiden snart gået for næste pick. Dejligt at en GM har interesse for dette :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 13:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu har jeg været i kontakt med Jacob flere gange de seneste uger, og han har ligget i utallige forhandlinger, ærlig talt bekymrer det mig en hel del at han ikke er på...
Nu har jeg været i kontakt med Jacob flere gange de seneste uger, og han har ligget i utallige forhandlinger, ærlig talt bekymrer det mig en hel del at han ikke er på...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 13:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesÆrlig talt, så synes jeg at det er skandaløst, at man som GM ikke når at drafte trods sin position som 3'er..- med mindre der er sket noget Jacob ikke selv er herre over.
Ærlig talt, så synes jeg at det er skandaløst, at man som GM ikke når at drafte trods sin position som 3'er..- med mindre der er sket noget Jacob ikke selv er herre over.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 13:43Oprindeligt skrevet af: bozzyNext up....
Next up....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2009, 13:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Nå, men det sjove er at Thabeet vel mest af alt lugter af en ny omgang Saer Sene.. Men held og lykke med ham Svups..
Nå, men det sjove er at Thabeet vel mest af alt lugter af en ny omgang Saer Sene.. Men held og lykke med ham Svups..