NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 10:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHey peeps!
Jeg er uden internet de næste tre-fire dage. Det er jo et lidt dumt tidspunkt, nu her omkring den hmest hektiske periode i ligaen, men sådan må det være - og nu ved i i hvert fald hvorfor jeg ikke svarer på PB'er en kort tid.
Hvis i har et tradeforslag der kræver øjeblikkeligt svar, kan jeg nås per sms på 60161647, men så skal det fanmer også være en handel der får dollartegnene til at rulle i øjenæblerne!
Hyg jer, og god draft!
@ Kurt - jeg holderl ige et pitstop i Fredericia om et par timer. Hvis der stadig ikke er draftet til den tid, sender jeg dig mine draftønsker i en PB, okay?
Hey peeps!
Jeg er uden internet de næste tre-fire dage. Det er jo et lidt dumt tidspunkt, nu her omkring den hmest hektiske periode i ligaen, men sådan må det være - og nu ved i i hvert fald hvorfor jeg ikke svarer på PB'er en kort tid.
Hvis i har et tradeforslag der kræver øjeblikkeligt svar, kan jeg nås per sms på 60161647, men så skal det fanmer også være en handel der får dollartegnene til at rulle i øjenæblerne!
Hyg jer, og god draft!
@ Kurt - jeg holderl ige et pitstop i Fredericia om et par timer. Hvis der stadig ikke er draftet til den tid, sender jeg dig mine draftønsker i en PB, okay?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 11:31Oprindeligt skrevet af: JennerDanish TWolf skrev:
Yip[censored]aiYeeaaah MF's,så betalte det sig sq alligevel at hænge fast på Sheed og hans dyre kontrakt.
Nu ser det ud til at han skal spille i Boston de næste to år på MLE (5,8M), og med KG i spare-mode det meste af sæsonen, så lugter det godt nok af billige stat til farmand. Så skal min løn-kabale bare gå op og Yao sidde ude det meste af sæsonen, så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:
Ja det er jo skønt han skal dele spilletid med KG, Perkins og sandsynligvis Big Baby og Powe 😉 Vi så alle hvilken vidunderlig indflydelse det havde på KG, Ray Ray og Pierces stats at joine up i Boston 😉
Danish TWolf skrev:
Yip[censored]aiYeeaaah MF's,så betalte det sig sq alligevel at hænge fast på Sheed og hans dyre kontrakt.
Nu ser det ud til at han skal spille i Boston de næste to år på MLE (5,8M), og med KG i spare-mode det meste af sæsonen, så lugter det godt nok af billige stat til farmand. Så skal min løn-kabale bare gå op og Yao sidde ude det meste af sæsonen, så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:
Ja det er jo skønt han skal dele spilletid med KG, Perkins og sandsynligvis Big Baby og Powe 😉 Vi så alle hvilken vidunderlig indflydelse det havde på KG, Ray Ray og Pierces stats at joine up i Boston 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 12:08Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnaaahhhh, sådan går det ikke min dreng.
Big Baby er HIStory, Powe er evighedsskadet og KG kører på vågeblus indtil PO.
Sheed skal sq nok gi' mig de sædvanlige 15-7 med gode steals og blocks... no problemus der. Til gengæld ser jeg da yderst gerne at Iverson får sig en surmulende bænkeplads et sted i ligaen... ville være øf-øf møffe godt :hug:
MADS!! Jeg drafter sq bare i alfabetisk rækkefølge for dig... er det ikke fint. ?
aaahhhh, sådan går det ikke min dreng.
Big Baby er HIStory, Powe er evighedsskadet og KG kører på vågeblus indtil PO.
Sheed skal sq nok gi' mig de sædvanlige 15-7 med gode steals og blocks... no problemus der. Til gengæld ser jeg da yderst gerne at Iverson får sig en surmulende bænkeplads et sted i ligaen... ville være øf-øf møffe godt :hug:
MADS!! Jeg drafter sq bare i alfabetisk rækkefølge for dig... er det ikke fint. ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 13:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNå, så skrider jeg. Hyg jer med draftet!
Og velkommen i folden til Ricky Rubio - håber fanmer han spiller i NY når jeg kommer hjem 😀
Nå, så skrider jeg. Hyg jer med draftet!
Og velkommen i folden til Ricky Rubio - håber fanmer han spiller i NY når jeg kommer hjem 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 13:50Oprindeligt skrevet af: wukhangSå er draften skudt i gang.
Blir spændende at se hvor meget de unge spillere kan udvikle sig.Og denne gang vil jeg ikke høre om en MJ der er død.
Kunne sgu være fedt med Rubio hos Knicks, men de forhandler stadig med ham Jason dér
Så er draften skudt i gang.
Blir spændende at se hvor meget de unge spillere kan udvikle sig.
Og denne gang vil jeg ikke høre om en MJ der er død.
Kunne sgu være fedt med Rubio hos Knicks, men de forhandler stadig med ham Jason dér
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 14:24Oprindeligt skrevet af: SvupperJason har sagt at han resigner med Mavs.. så lad os håbe at de går stærkt efter Sessions 😀
Jason har sagt at han resigner med Mavs.. så lad os håbe at de går stærkt efter Sessions 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 16:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
Nå, så skrider jeg. Hyg jer med draftet!Og velkommen i folden til Ricky Rubio - håber fanmer han spiller i NY når jeg kommer hjem 😀
Ain't gonna happen.... Rubio spiller i Minny om to år færdig arbejde, og så kan du æde hans kontrakt de næste to sæsoner uden at kunne bruge ham MØF MØF MØF...
madsberggreen skrev:
Nå, så skrider jeg. Hyg jer med draftet!Og velkommen i folden til Ricky Rubio - håber fanmer han spiller i NY når jeg kommer hjem 😀
Ain't gonna happen.... Rubio spiller i Minny om to år færdig arbejde, og så kan du æde hans kontrakt de næste to sæsoner uden at kunne bruge ham MØF MØF MØF...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 16:47Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu bliver Rubio vel ikke betalt af Minny såfremt han ikke spiller der? Såååååååå...
Nu bliver Rubio vel ikke betalt af Minny såfremt han ikke spiller der? Såååååååå...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 17:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnnææææ, men han koster Anchovies :hug:
Dog er det kun minimumslønnen han vil stå til, så det overleves nok, men tager trods alt lidt penge og en roster spot medmindre han er lidt smart 😉
OG HOLD SÅ OP MED AT HJÆLPE KONKURRENTERNE XTIAN :@
nææææ, men han koster Anchovies :hug:
Dog er det kun minimumslønnen han vil stå til, så det overleves nok, men tager trods alt lidt penge og en roster spot medmindre han er lidt smart 😉
OG HOLD SÅ OP MED AT HJÆLPE KONKURRENTERNE XTIAN :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 17:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg betragter ikke Mads som en konkurrent, men som en nær ven jeg ønsker det bedste for.. Det hele er kærlighed i dette spil, du er såmænd også elsket inderst inde hos de fleste gammelfar :love:
Jeg betragter ikke Mads som en konkurrent, men som en nær ven jeg ønsker det bedste for.. Det hele er kærlighed i dette spil, du er såmænd også elsket inderst inde hos de fleste gammelfar :love: