NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2009, 18:39Oprindeligt skrevet af: bozzyMåske vi snart kunne få at se hvilke handler der er lavet :noidea
Måske vi snart kunne få at se hvilke handler der er lavet :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 1:44Oprindeligt skrevet af: SvupperYay.. så er det officielt NBAikl draft day 😀
Yay.. så er det officielt NBAikl draft day 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 7:44Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg kan oplyse der tidligst bliver draftet i aften(såfremt Jenner ikke når hjem i tide, da jeg i så fald vælger for ham), eller måske endnu senere. Vi kører 24 timer fra åbning, men hvornår er det helt præcist ifølge Kurt? Ret afgørende for om jeg skal vælge?
Jeg kan oplyse der tidligst bliver draftet i aften(såfremt Jenner ikke når hjem i tide, da jeg i så fald vælger for ham), eller måske endnu senere. Vi kører 24 timer fra åbning, men hvornår er det helt præcist ifølge Kurt? Ret afgørende for om jeg skal vælge?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 10:27Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ok der er måske tvivl om hvem der bliver valgt som #1
ok der er måske tvivl om hvem der bliver valgt som #1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 11:10Oprindeligt skrevet af: madsberggreenreignmannr1 skrev:
ok der er måske tvivl om hvem der bliver valgt som #1Jeg håber det noget så inderligt!!!!! 😀
Jeg kan forøvrigt oplyse om, at jeg nok også udskyder mit pick til i morgen tidlig - med al balladen omkring Rubios kontrakt, er hver eneste dags ekstra information værd at vente på.
reignmannr1 skrev:
ok der er måske tvivl om hvem der bliver valgt som #1
Jeg håber det noget så inderligt!!!!! 😀
Jeg kan forøvrigt oplyse om, at jeg nok også udskyder mit pick til i morgen tidlig - med al balladen omkring Rubios kontrakt, er hver eneste dags ekstra information værd at vente på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 12:54Oprindeligt skrevet af: Miller31Det har ikke noget at gøre med hvem der skal vælges, det har jeg fået besked på. Men Jens har været på Roskilde de seneste dage, og ligger i forhandlinger om flere picks lidt lavere i årets draft. Hvor han naturligvis gerne vil have det trukket ud, så han måske kan nå hjem og forhandle disse handler hjem.
Det har ikke noget at gøre med hvem der skal vælges, det har jeg fået besked på. Men Jens har været på Roskilde de seneste dage, og ligger i forhandlinger om flere picks lidt lavere i årets draft. Hvor han naturligvis gerne vil have det trukket ud, så han måske kan nå hjem og forhandle disse handler hjem.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 21:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er draftet sat op (i tråden), men jeg har rykket det et døgn til at starte Mandag kl. 12:00 i stedet for Søndag.. dels fordi vi ikke har sååå travlt, men primært fordi jeg ikke har fået sat tråden op før nu (kl. 21:00 søndag) så jeg synes lige alle skal ha' en chance for at kunne se at vi har affyret startskuddet.
Ikke verdens mest spændende draft (mhp star quality), men der skal nok være en del fornuftige startere imellem på sigt... så hvem spotter den helt rigtige og næste udgave af David Lee, Manu Ginobili eller bare Jason Thompson?
Så er draftet sat op (i tråden), men jeg har rykket det et døgn til at starte Mandag kl. 12:00 i stedet for Søndag.. dels fordi vi ikke har sååå travlt, men primært fordi jeg ikke har fået sat tråden op før nu (kl. 21:00 søndag) så jeg synes lige alle skal ha' en chance for at kunne se at vi har affyret startskuddet.
Ikke verdens mest spændende draft (mhp star quality), men der skal nok være en del fornuftige startere imellem på sigt... så hvem spotter den helt rigtige og næste udgave af David Lee, Manu Ginobili eller bare Jason Thompson?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2009, 23:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja er et lidt mærkeligt draft i år, synes der er mange af spillerne der er kommet til hold hvor det ikke er sikkert med meget spilletid.
Bare tag Curry og Jennings begge spillere der er kommet til hold, hvor der er andre der står før dem, også hold som gerne skulle til at kæmpe om playoff pisitioner.
Ryan
Ja er et lidt mærkeligt draft i år, synes der er mange af spillerne der er kommet til hold hvor det ikke er sikkert med meget spilletid.
Bare tag Curry og Jennings begge spillere der er kommet til hold, hvor der er andre der står før dem, også hold som gerne skulle til at kæmpe om playoff pisitioner.
Ryan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 7:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYip[censored]aiYeeaaah MF's,
så betalte det sig sq alligevel at hænge fast på Sheed og hans dyre kontrakt.
Nu ser det ud til at han skal spille i Boston de næste to år på MLE (5,8M), og med KG i spare-mode det meste af sæsonen, så lugter det godt nok af billige stat til farmand. Så skal min løn-kabale bare gå op og Yao sidde ude det meste af sæsonen, så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:
Yip[censored]aiYeeaaah MF's,
så betalte det sig sq alligevel at hænge fast på Sheed og hans dyre kontrakt.
Nu ser det ud til at han skal spille i Boston de næste to år på MLE (5,8M), og med KG i spare-mode det meste af sæsonen, så lugter det godt nok af billige stat til farmand. Så skal min løn-kabale bare gå op og Yao sidde ude det meste af sæsonen, så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2009, 10:12Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Yip[censored] så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:Desværre kan vi vel næsten forvente, at tulipangrisene får Iverson for en tilsvarende kontrakt 😉
Danish TWolf skrev:
Yip[censored] så gives der baghjul til de kastrerede grise fra Tulipanland. :love:
Desværre kan vi vel næsten forvente, at tulipangrisene får Iverson for en tilsvarende kontrakt 😉