NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juni 2009, 20:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSom Knatten har nævnt før, så har vi et par picks som er lidt i Limbo. Det drejer sig om 2 anden runde picks hvor vi lige skal slå fast hvem der ejer dem.
FistFighters 2. runde står både på dennes side som på AlphaHans'
Burnin' Reds 2. runde pick står ingen steder?
Da arkivet kun foreligger i kodeform i øjeblikket, vil det være nemmere hvis I kan huske i hvilken forbindelse I har sendt disse to picks afsted (HVIS I HAR ALTSÅ), og så kan jeg gå ind og prøve at finde det for at "verify".
Når det er på plads så smider jeg en 2009 Draft side på...
Som Knatten har nævnt før, så har vi et par picks som er lidt i Limbo. Det drejer sig om 2 anden runde picks hvor vi lige skal slå fast hvem der ejer dem.
FistFighters 2. runde står både på dennes side som på AlphaHans'
Burnin' Reds 2. runde pick står ingen steder?
Da arkivet kun foreligger i kodeform i øjeblikket, vil det være nemmere hvis I kan huske i hvilken forbindelse I har sendt disse to picks afsted (HVIS I HAR ALTSÅ), og så kan jeg gå ind og prøve at finde det for at "verify".
Når det er på plads så smider jeg en 2009 Draft side på...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juni 2009, 20:40Oprindeligt skrevet af: JennerJeg er ret sikker på jeg ikke har dealet mit 2. runde pick væk, mener det har stået på min side hele året og har ikke lavet nogen handler i løbet af sæsonen. Og har aldrig handlet med Alphahans.
Er dog ikke 100% sikker, men tæt på, muuuuuligvis kunne jeg have sendt picket af sted sidste år i Devin Harris dealen (kan Mads mon huske det) også har Mads måske sendt det videre. Men mener jeg selv har det.
Jeg er ret sikker på jeg ikke har dealet mit 2. runde pick væk, mener det har stået på min side hele året og har ikke lavet nogen handler i løbet af sæsonen. Og har aldrig handlet med Alphahans.
Er dog ikke 100% sikker, men tæt på, muuuuuligvis kunne jeg have sendt picket af sted sidste år i Devin Harris dealen (kan Mads mon huske det) også har Mads måske sendt det videre. Men mener jeg selv har det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juni 2009, 21:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjek dine sendte beskeder i din udbakke her på siden, der må du have det liggende 😉
Tjek dine sendte beskeder i din udbakke her på siden, der må du have det liggende 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2009, 9:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvis ikke Daniel kan komme med indspark til at han burde ha' fået FistFighters 2. runde pick så tilfalder det Jens.
Og hvis ingen kan komme op med et alternativt tilholdsted for Burnin Reds 2. runde, så tilhører det stadig Niels.
Jeg sætter draftsiden op som om det ovenstående er tilfældet, og så har I lige et par dage til at finde ud af det gutter... beklager at der er opstået problemer på holdsiderne, men jeg tør ikke rette i ret meget lige nu af frygt for at de forsvinder ved rettelser, ligesom Arkivet gjorde det.
Hvis ikke Daniel kan komme med indspark til at han burde ha' fået FistFighters 2. runde pick så tilfalder det Jens.
Og hvis ingen kan komme op med et alternativt tilholdsted for Burnin Reds 2. runde, så tilhører det stadig Niels.
Jeg sætter draftsiden op som om det ovenstående er tilfældet, og så har I lige et par dage til at finde ud af det gutter... beklager at der er opstået problemer på holdsiderne, men jeg tør ikke rette i ret meget lige nu af frygt for at de forsvinder ved rettelser, ligesom Arkivet gjorde det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2009, 10:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Nope, der var så vidt jeg husker ingen 2.rundepicks involveret.
Jenner skrev:
Nope, der var så vidt jeg husker ingen 2.rundepicks involveret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2009, 10:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHalløjsa Fellow-GM's,
næææ, har egentlig ikke nogen spillere jeg vil hype i dag, og ej heller nogen til falds.
MEN, vil lige juble lidt over den seneste handel hvor Amir Johnson bliver sendt til Milwaukee Bucks for Oberto, hvis nu Charlie Vee smutter næste år ved kontraktudløb, ja så lugter det gevaldigt af en starter plads til Amir på PF ved siden af Bogut... nøøøøøøøj, hvor farmand glæder sig.
Faktisk kunne han allerede i år blive starter, med Charlie Vee på SF pladsen, i stedet for at rådne op i Detroit.
Og så glæder det mig lidt at jeg endelig fik en Minnesota spiller på mit hold, selvom det er Pecherov, men hvis han bliver hængende og Etan Thomas sendes videre, så er der måske minutter i den hvide bønnestage alligevel :hug:
Jaaaa, gode NBA handler i disse dage.
Javale McGee, Blatche og Haywood må også være lidt gladere for deres situation, mens DeShawn Stevenson og Nick Young er reduceret til ikke-interessant, og Dominic McGuire får det rigtigt svært med at få tid bag Butler og nu også Miller, medmindre de gør ham til starter og sender Butler afsted (tror jeg ikke helt på).
Halløjsa Fellow-GM's,
næææ, har egentlig ikke nogen spillere jeg vil hype i dag, og ej heller nogen til falds.
MEN, vil lige juble lidt over den seneste handel hvor Amir Johnson bliver sendt til Milwaukee Bucks for Oberto, hvis nu Charlie Vee smutter næste år ved kontraktudløb, ja så lugter det gevaldigt af en starter plads til Amir på PF ved siden af Bogut... nøøøøøøøj, hvor farmand glæder sig.
Faktisk kunne han allerede i år blive starter, med Charlie Vee på SF pladsen, i stedet for at rådne op i Detroit.
Og så glæder det mig lidt at jeg endelig fik en Minnesota spiller på mit hold, selvom det er Pecherov, men hvis han bliver hængende og Etan Thomas sendes videre, så er der måske minutter i den hvide bønnestage alligevel :hug:
Jaaaa, gode NBA handler i disse dage.
Javale McGee, Blatche og Haywood må også være lidt gladere for deres situation, mens DeShawn Stevenson og Nick Young er reduceret til ikke-interessant, og Dominic McGuire får det rigtigt svært med at få tid bag Butler og nu også Miller, medmindre de gør ham til starter og sender Butler afsted (tror jeg ikke helt på).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2009, 14:25Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg er interesseret i at trade mig ind i draftet i år.
Darrell Arthur og Brendan Wright er på bordet, hvis nogen har interesse.
Jeg er interesseret i at trade mig ind i draftet i år.
Darrell Arthur og Brendan Wright er på bordet, hvis nogen har interesse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2009, 14:55Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
har egentlig ikke nogen spillere jeg vil hype i dag😮
Danish TWolf skrev:
så lugter det gevaldigt af en starter plads til Amir på PF ved siden af Bogut... nøøøøøøøj, hvor farmand glæder sig.:noidea
Danish TWolf skrev:
Faktisk kunne han allerede i år blive starter:roll :rolol
Det er godt med noget spas her op til draften 😀
Danish TWolf skrev:
har egentlig ikke nogen spillere jeg vil hype i dag
😮
Danish TWolf skrev:
så lugter det gevaldigt af en starter plads til Amir på PF ved siden af Bogut... nøøøøøøøj, hvor farmand glæder sig.
:noidea
Danish TWolf skrev:
Faktisk kunne han allerede i år blive starter
:roll :rolol
Det er godt med noget spas her op til draften 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2009, 17:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHehe, men nææææ - han er sqtte til salg du, jeg har brug for de billige startere, så det satser jeg på at han bliver :hug:
Hehe, men nææææ - han er sqtte til salg du, jeg har brug for de billige startere, så det satser jeg på at han bliver :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juni 2009, 22:28Oprindeligt skrevet af: KnatLouieBare rolig, jeg ville ikke røre ham med en ildtang.. men pøj pøj med det ihvertfald.. I'll just stick wit da Big Baby B)
Bare rolig, jeg ville ikke røre ham med en ildtang.. men pøj pøj med det ihvertfald.. I'll just stick wit da Big Baby B)