NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2009, 16:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinKnat, hvad mener du med "ikke Suns"?
Knat, hvad mener du med "ikke Suns"?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. maj 2009, 0:27Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Knat, hvad mener du med "ikke Suns"?Ah, det var jo bare for at illustrere at hvis vi havde holdt lottery 100% ligesom i NBA, så ville de laveste picks hos os svare til de tilsvarende hold i NBA.. bare så man kunne se "hvad nu hvis", hvis man havde lyst til det.. :roll
Dvs. alle dem hvor der står "ikke [holdnavn]" foran er ikke med i draft-lodtrækningen hos os.. eller, det er ihvertfald sådan jeg forstår det.. har bare lavet listen udfra hvad jeg kunne læse mig frem til, ved ikke om den er 100% korrekt, men det kan Twolf eller en anden ekspert (Miller?) formentlig verificere?
Kapitalistsvin skrev:
Knat, hvad mener du med "ikke Suns"?
Ah, det var jo bare for at illustrere at hvis vi havde holdt lottery 100% ligesom i NBA, så ville de laveste picks hos os svare til de tilsvarende hold i NBA.. bare så man kunne se "hvad nu hvis", hvis man havde lyst til det.. :roll
Dvs. alle dem hvor der står "ikke [holdnavn]" foran er ikke med i draft-lodtrækningen hos os.. eller, det er ihvertfald sådan jeg forstår det.. har bare lavet listen udfra hvad jeg kunne læse mig frem til, ved ikke om den er 100% korrekt, men det kan Twolf eller en anden ekspert (Miller?) formentlig verificere?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2009, 17:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHi guys, som i måske ved, så er der lige pt. et problem med artikler, der er sat op med tabeller, de kan ikke opdateres, og Stefan arbejder på det.
Det er grunden til at vi ikke har kunnet opdatere NBAiKL. Jeg har dog jongleret en stillings og draftoversigt sammen for første runde, here goes:
D1
1. Amsterdam Grunts = pick 20 -- Bronx Burnin' Reds
2. Danish T'Wolves = pick 19 -- Kolding KerbCrawlers
3. American Highflyers = pick 18 -- Downtown Sydhavn
4. ÅrhusAngryAnchovies = pick 17 -- SilverFoxes
5. Vestre Jail Blazers = pick 16 -- Vestre Jail Blazers
6. Copenhagen Alphahans = pick 15 -- Copenhagen Alphahans
7. Downtown Sydhavn = pick 14 - ikke Suns/5 -- Brøndby Big Ballers
8. Djursland GangStars = pick 13 - ikke Pacers/6 -- Downtown Sydhavn
9. ReadingtonRimrockers = pick 12 - ikke Bobcats/7 -- Bronx Burnin' Reds
10. Nilssons Silverfoxes = pick 11 - ikke Nets/9 -- Danish T'WolvesD2
1. Kolding KerbCrawlers = pick 10 - ikke Bucks/10 -- American Highflyers
2. Højbjerg Superforkes = pick 9 - ikke Raptors/17 -- Brøndby Big Ballers
3. Cph Flying Peacocks = pick 8 (Knicks)/28 -- SilverFoxes
4. Brøndby Big Ballers = pick 7 (Warriors)/43 -- Djursland GangStars
6. Heavenly Hooters = pick 5 (Wolves)/76 -- Amsterdam Grunts
9. SlgTwn RoyalKnuckles = pick 2 (Wizards)/178 -- SlgTwn RoyalKnuckles
10. Bronx Burnin' Reds = pick 1 (Kings)/250 -- Bronx Burnin' Reds
7. Bornh. BeerGuzzlers = pick 4 (Thunder)/119 -- Bornholm BeerGuzzlers
5. Fr'Berg FistFighters = pick 6 (Grizzlies)/75 -- ÅrhusAngryAnchovies
8. Århus City Royals = pick 3 (Clippers)/177 -- Fr'Berg FistFightersKom endelig med rettelser om nødvendigt, i kan bare poste dem direkte her i tråden.
Hi guys, som i måske ved, så er der lige pt. et problem med artikler, der er sat op med tabeller, de kan ikke opdateres, og Stefan arbejder på det.
Det er grunden til at vi ikke har kunnet opdatere NBAiKL. Jeg har dog jongleret en stillings og draftoversigt sammen for første runde, here goes:
D1
1. Amsterdam Grunts = pick 20 -- Bronx Burnin' Reds
2. Danish T'Wolves = pick 19 -- Kolding KerbCrawlers
3. American Highflyers = pick 18 -- Downtown Sydhavn
4. ÅrhusAngryAnchovies = pick 17 -- SilverFoxes
5. Vestre Jail Blazers = pick 16 -- Vestre Jail Blazers
6. Copenhagen Alphahans = pick 15 -- Copenhagen Alphahans
7. Downtown Sydhavn = pick 14 - ikke Suns/5 -- Brøndby Big Ballers
8. Djursland GangStars = pick 13 - ikke Pacers/6 -- Downtown Sydhavn
9. ReadingtonRimrockers = pick 12 - ikke Bobcats/7 -- Bronx Burnin' Reds
10. Nilssons Silverfoxes = pick 11 - ikke Nets/9 -- Danish T'WolvesD2
1. Kolding KerbCrawlers = pick 10 - ikke Bucks/10 -- American Highflyers
2. Højbjerg Superforkes = pick 9 - ikke Raptors/17 -- Brøndby Big Ballers
3. Cph Flying Peacocks = pick 8 (Knicks)/28 -- SilverFoxes
4. Brøndby Big Ballers = pick 7 (Warriors)/43 -- Djursland GangStars
6. Heavenly Hooters = pick 5 (Wolves)/76 -- Amsterdam Grunts
9. SlgTwn RoyalKnuckles = pick 2 (Wizards)/178 -- SlgTwn RoyalKnuckles
10. Bronx Burnin' Reds = pick 1 (Kings)/250 -- Bronx Burnin' Reds
7. Bornh. BeerGuzzlers = pick 4 (Thunder)/119 -- Bornholm BeerGuzzlers
5. Fr'Berg FistFighters = pick 6 (Grizzlies)/75 -- ÅrhusAngryAnchovies
8. Århus City Royals = pick 3 (Clippers)/177 -- Fr'Berg FistFighters
Kom endelig med rettelser om nødvendigt, i kan bare poste dem direkte her i tråden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2009, 20:59Oprindeligt skrevet af: KnatLouieOkay, dvs. at Draften ser således ud:
1. Fr'Berg FistFighters (via Royals)
2. ÅrhusAngryAnchovies (via FistFighters)
3. Bornholm BeerGuzzlers
4. Bronx Burnin' Reds
5. SlgTwn RoyalKnuckles
6. Amsterdam Grunts (via Hooters)
7. Djursland GangStars (via Big Ballers)
8. SilverFoxes (via PeaCocks)
9. Brøndby Big Ballers (via Superforkes)
10. American Highflyers (via KerbCrawlers)
11. Danish T'Wolves (via Silverfoxes)
12. Bronx Burnin' Reds (via RimRockers)
13. Downtown Sydhavn (via GangStars)
14. Brøndby Big Ballers (via Downtown)
15. Copenhagen Alphahans
16. Vestre Jail Blazers
17. SilverFoxes (via Anchovies)
18. Downtown Sydhavn (via Highflyers)
19. Kolding KerbCrawlers (via TWolves)
20. Bronx Burnin' Reds (via Grunts)2. runde er jeg dog lidt mere i tvivl om..
Men er det ikke nogenlunde sådan her?
(originalt pick = pick ejer)21. Burnin' Reds = ?? (står åbenbart ikke hos nogen?)
22. Knuckles = Royals
23. Royals = Knuckles
24. BeerGuzzlers = Grunts
25. Hooters = Burnin' Reds
26. FistFighters = AlphaHans eller FistFighters (står på begge sider - ups, hva'?)
27. BigBallers = Burnin' Reds
28. PeaCocks = Anchovies
29. SuperForkes = SuperForkes
30. KerbCrawlers = Downtown
31. Silverfoxes = Silverfoxes
32. RimRockers = RimRockers
33. GangStars = RimRockers
34. Downtown = Highflyers
35. AlphaHans = AlphaHans eller Royals? (står på begge sider - ups, hva'?)
36. Jailblazers = Grunts
37. Anchovies = Hooters
38. Highflyers = Downtown
39. TWolves = Anchovies
40. Grunts = Anchovies
Okay, dvs. at Draften ser således ud:
1. Fr'Berg FistFighters (via Royals)
2. ÅrhusAngryAnchovies (via FistFighters)
3. Bornholm BeerGuzzlers
4. Bronx Burnin' Reds
5. SlgTwn RoyalKnuckles
6. Amsterdam Grunts (via Hooters)
7. Djursland GangStars (via Big Ballers)
8. SilverFoxes (via PeaCocks)
9. Brøndby Big Ballers (via Superforkes)
10. American Highflyers (via KerbCrawlers)
11. Danish T'Wolves (via Silverfoxes)
12. Bronx Burnin' Reds (via RimRockers)
13. Downtown Sydhavn (via GangStars)
14. Brøndby Big Ballers (via Downtown)
15. Copenhagen Alphahans
16. Vestre Jail Blazers
17. SilverFoxes (via Anchovies)
18. Downtown Sydhavn (via Highflyers)
19. Kolding KerbCrawlers (via TWolves)
20. Bronx Burnin' Reds (via Grunts)
2. runde er jeg dog lidt mere i tvivl om..
Men er det ikke nogenlunde sådan her?
(originalt pick = pick ejer)
21. Burnin' Reds = ?? (står åbenbart ikke hos nogen?)
22. Knuckles = Royals
23. Royals = Knuckles
24. BeerGuzzlers = Grunts
25. Hooters = Burnin' Reds
26. FistFighters = AlphaHans eller FistFighters (står på begge sider - ups, hva'?)
27. BigBallers = Burnin' Reds
28. PeaCocks = Anchovies
29. SuperForkes = SuperForkes
30. KerbCrawlers = Downtown
31. Silverfoxes = Silverfoxes
32. RimRockers = RimRockers
33. GangStars = RimRockers
34. Downtown = Highflyers
35. AlphaHans = AlphaHans eller Royals? (står på begge sider - ups, hva'?)
36. Jailblazers = Grunts
37. Anchovies = Hooters
38. Highflyers = Downtown
39. TWolves = Anchovies
40. Grunts = Anchovies
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juni 2009, 16:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...bare lige sige at selv om der intet er i vejen for at snakke trades allerede nu, så er der stadig 3 uger til vi åbner op for handler... Kan se at auktionerne er påbegyndt 😉
Men derudover, håber jeg at Stefana snart får fundet en løsning på vores artikel problematik med tabeller i tabeller... for det er det der afholder NBAiKL fra at blive opdateret - og hvorfor hele Arkivet er væk 🙁
Vores lille webmaster har lovet at han er igang med at føre siden over på en ny Fusion udgave som vi kan håbe løser problemet for os... ellers står vi lidt med skægget i postkassen.
...bare lige sige at selv om der intet er i vejen for at snakke trades allerede nu, så er der stadig 3 uger til vi åbner op for handler... Kan se at auktionerne er påbegyndt 😉
Men derudover, håber jeg at Stefana snart får fundet en løsning på vores artikel problematik med tabeller i tabeller... for det er det der afholder NBAiKL fra at blive opdateret - og hvorfor hele Arkivet er væk 🙁
Vores lille webmaster har lovet at han er igang med at føre siden over på en ny Fusion udgave som vi kan håbe løser problemet for os... ellers står vi lidt med skægget i postkassen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juni 2009, 17:48Oprindeligt skrevet af: bozzyHvad siger Kurt at datoen for handler er ?
- Kan vi ikke snart få en officiel draft liste, da de gør det lidt lettere at bruge dem i kommende trades ?Kalender opdatering og draftliste ville være godt 🙂
Hvad siger Kurt at datoen for handler er ?
- Kan vi ikke snart få en officiel draft liste, da de gør det lidt lettere at bruge dem i kommende trades ?
Kalender opdatering og draftliste ville være godt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juni 2009, 19:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer er ingen ændringer til startskudet på handler...
Mht draftlisten... jeg går jo og håber på at Stefan kan få fundet problemet med vores tabte arkiv. Men hvis ikke det snart bliver løst, så må jeg jo lave nogle opdateringer uden at have arkivet, og så må vi samle s[censored]rne op senere. Jeg skal nok få draftliste på før der åbnes for handler. Ellers så har Svinet vist publiceret dem her i debatten.
Der er ingen ændringer til startskudet på handler...
Mht draftlisten... jeg går jo og håber på at Stefan kan få fundet problemet med vores tabte arkiv. Men hvis ikke det snart bliver løst, så må jeg jo lave nogle opdateringer uden at have arkivet, og så må vi samle s[censored]rne op senere. Jeg skal nok få draftliste på før der åbnes for handler. Ellers så har Svinet vist publiceret dem her i debatten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juni 2009, 0:52Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Jeg skal nok få draftliste på før der åbnes for handler. Ellers så har Svinet vist publiceret dem her i debatten.Jatak, bare giv svinet æren for mit arbejde.. :roll
Danish TWolf skrev:
Jeg skal nok få draftliste på før der åbnes for handler. Ellers så har Svinet vist publiceret dem her i debatten.
Jatak, bare giv svinet æren for mit arbejde.. :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juni 2009, 1:37Oprindeligt skrevet af: bozzyHvornår er denne dato for handler så præcist ?
Hvornår er denne dato for handler så præcist ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juni 2009, 10:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJamen Bo for sæften da... så kig da i kalenderen :roll
Jamen Bo for sæften da... så kig da i kalenderen :roll