NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 14:35Oprindeligt skrevet af: JennerMiller31 skrev:
To spørgsmål presser sig på lige nu.
Hvorfor skulle jeg gå i rebuild-mode? Og hvorfor skulle jeg rykke ned?Lad os starte med nr. 2:
Hvis flere hold slutter på en delt plads der er afgørende for enten op- eller nedrykning, vil en række tiebreakere blive anvendt for at afgøre placeringerne, bedst placeret vil blive det hold der opnår det øverste af de nedenstående udsagn.
Først: Flest pp ved indregning af alle 20 hold i ligaen i en samlet pp stillingUmiddelbart vil det sige:
Pts: 0 hold imellem RR og GS = 1 pts fordel til RR
Rbs: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til RR
Ast: 5 hold mellem RR og GS = 6 pts fordel til GS
Stl: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til GS
Blk: 0 hold mellem RR og GS = 1 pts fordel til GSOverordnet = 6 pts fordel til Djursland GangStars, jeg spørger igen, hvorfor rykker jeg ned? Med mindre jeg da har misforstået noget?
Spørgsmål nr. 1 ang. rebuilding?
Hvorfor overhovedet det? Var Bynum ikke blevet ramt af en knæskade og havde jeg ikke waivet AK, så var jeg endt minimum som 5'er, så reelt er det småting af marginaler, som lige er gået imod mit hold. Desuden står jeg vel reelt så fint nu, at rebuild vil være helt tosset. Baron, JoJo, Marion og Bynum er super-brikker. JoJo kan man tage stilling til når hans kontrakt udløber i 2010, samtidig med Stuckey skal have sin forlænget. Marion går næppe for over 8 mio. til sommer, og er ved at finde sit gamle jeg lidt igen.
Baron har været noget nede, men stadig en langt over middel PG. Stuckey har vild upside, Bynum skal undgå skader, men eller super C. Hawes har haft en fremragende sæson bl.a. med 2xcareer-high i pts her i april.
Dertil skal tilsættes lodsedler som Blatche(super-5-kat'er og billig i 3 år endnu), Alexander(lodseddel med 5-kat upside), Balkman(som stadig har enkelte opture), 3 first round draft picks over de næste 2 somre.Ups, så glemte jeg også lige det fact at kun to af mine spillere har rundet 30, derefter JoJo som i år runder 28, og derefter er der kun Balkman over 23.
Hov ja, så er der også lige +7 mio. cap-space til sommer, hvor halvdelen af ligaen nærmest er i problemer igen. - Men Mads, du byder da bare på JoJo.
Bo: Du har ret, jeg var lidt for kæphøj, men hva faen.
Har du indregnet begge divisioner? eller kun D1?
Miller31 skrev:
To spørgsmål presser sig på lige nu.
Hvorfor skulle jeg gå i rebuild-mode? Og hvorfor skulle jeg rykke ned?Lad os starte med nr. 2:
Hvis flere hold slutter på en delt plads der er afgørende for enten op- eller nedrykning, vil en række tiebreakere blive anvendt for at afgøre placeringerne, bedst placeret vil blive det hold der opnår det øverste af de nedenstående udsagn.
Først: Flest pp ved indregning af alle 20 hold i ligaen i en samlet pp stillingUmiddelbart vil det sige:
Pts: 0 hold imellem RR og GS = 1 pts fordel til RR
Rbs: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til RR
Ast: 5 hold mellem RR og GS = 6 pts fordel til GS
Stl: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til GS
Blk: 0 hold mellem RR og GS = 1 pts fordel til GSOverordnet = 6 pts fordel til Djursland GangStars, jeg spørger igen, hvorfor rykker jeg ned? Med mindre jeg da har misforstået noget?
Hvorfor overhovedet det? Var Bynum ikke blevet ramt af en knæskade og havde jeg ikke waivet AK, så var jeg endt minimum som 5'er, så reelt er det småting af marginaler, som lige er gået imod mit hold. Desuden står jeg vel reelt så fint nu, at rebuild vil være helt tosset. Baron, JoJo, Marion og Bynum er super-brikker. JoJo kan man tage stilling til når hans kontrakt udløber i 2010, samtidig med Stuckey skal have sin forlænget. Marion går næppe for over 8 mio. til sommer, og er ved at finde sit gamle jeg lidt igen.
Baron har været noget nede, men stadig en langt over middel PG. Stuckey har vild upside, Bynum skal undgå skader, men eller super C. Hawes har haft en fremragende sæson bl.a. med 2xcareer-high i pts her i april.
Dertil skal tilsættes lodsedler som Blatche(super-5-kat'er og billig i 3 år endnu), Alexander(lodseddel med 5-kat upside), Balkman(som stadig har enkelte opture), 3 first round draft picks over de næste 2 somre.Ups, så glemte jeg også lige det fact at kun to af mine spillere har rundet 30, derefter JoJo som i år runder 28, og derefter er der kun Balkman over 23.
Hov ja, så er der også lige +7 mio. cap-space til sommer, hvor halvdelen af ligaen nærmest er i problemer igen. - Men Mads, du byder da bare på JoJo.
Bo: Du har ret, jeg var lidt for kæphøj, men hva faen.
Har du indregnet begge divisioner? eller kun D1?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 14:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Hvorfor overhovedet det?For at vi andre kan få billige veteraner selvfølgelig! Troede du virkelig at jeg tænkte på dit bedste da jeg foreslog det?
Miller31 skrev:
Hvorfor overhovedet det?
For at vi andre kan få billige veteraner selvfølgelig! Troede du virkelig at jeg tænkte på dit bedste da jeg foreslog det?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 15:49Oprindeligt skrevet af: Miller31@Jenner.
Begge selvfølgelig.
@Jenner.
Begge selvfølgelig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 18:13Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Og mht GM Nellemoes' udmelding om ligefrem at rykke op i sin første sæson bag roret for ligaens ringeste hold... aaaarrhhh, der skal vist mere end D12 til for at løfte så højt.Nu satte du mig som oprykker i CC, men jeg vil da alligevel lige bruge dette citat til at give mig selv et skulderklap (ikke at forveksle med klap på skulderen!) - det kan godt være at jeg ikke har et super pick i år eller næste år, men jeg tog et skodhold og rykkede op i første forsøg.
Og så ser fremtiden altså ikke SÅ skidt ud - Dwight er et monster, Vince giver stadig rundt regnet 20-5-5, hvilket der ikke er mange der gør, Brewer udvikler sig fint og giver gode steals, Odom kan få en - for mig - god kontrakt denne sommer (og leverer i øvrigt gode stats). Manu er forhåbentlig skadesfri næste år, og Nash ser ud til at kunne give omkring de 10 assist til han bliver 57.
Der er selvfølgelig en masse ting der skal arbejdes på og forbedres, men jeg nåede mit klare mål - oprykning, og så må vi tage den derfra.
Noget helt andet er, kan en fra D1 ikke poste totalstats, så vi kan afgøre hvem der blev nummer 1 og hvem der blev nummer 2 i D2?
Danish TWolf skrev:
Og mht GM Nellemoes' udmelding om ligefrem at rykke op i sin første sæson bag roret for ligaens ringeste hold... aaaarrhhh, der skal vist mere end D12 til for at løfte så højt.
Nu satte du mig som oprykker i CC, men jeg vil da alligevel lige bruge dette citat til at give mig selv et skulderklap (ikke at forveksle med klap på skulderen!) - det kan godt være at jeg ikke har et super pick i år eller næste år, men jeg tog et skodhold og rykkede op i første forsøg.
Og så ser fremtiden altså ikke SÅ skidt ud - Dwight er et monster, Vince giver stadig rundt regnet 20-5-5, hvilket der ikke er mange der gør, Brewer udvikler sig fint og giver gode steals, Odom kan få en - for mig - god kontrakt denne sommer (og leverer i øvrigt gode stats). Manu er forhåbentlig skadesfri næste år, og Nash ser ud til at kunne give omkring de 10 assist til han bliver 57.
Der er selvfølgelig en masse ting der skal arbejdes på og forbedres, men jeg nåede mit klare mål - oprykning, og så må vi tage den derfra.
Noget helt andet er, kan en fra D1 ikke poste totalstats, så vi kan afgøre hvem der blev nummer 1 og hvem der blev nummer 2 i D2?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 18:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Here you go.
Here you go.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 19:24Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKan den ikke postes som alm tekst, så man kan smide den i excel fremfor at skulle klippe og klistre en masse i hukommelsen :hug: ?
Kan den ikke postes som alm tekst, så man kan smide den i excel fremfor at skulle klippe og klistre en masse i hukommelsen :hug: ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2009, 1:19Oprindeligt skrevet af: Miller31
Stats
Rank
Team
GP
PTS
REB
AST
ST
BLK
1. Amsterdam Grunts 488 8765 3447 1853 653 416
2. Danish T'Wolves 478 7799 2815 1859 509 452
3. American Highflyers 492 7822 2856 1687 527 334
4. ÅrhusAngryAnchovies 492 7720 3161 1407 542 338
4. Vestre Jail Blazers 479 7967 2812 1438 545 335
6. Copenhagen Alphahans 459 7304 2803 2231 586 223
7. Downtown Sydhavn 492 7988 2977 1435 470 166
8. ReadingtonRimrockers 492 6987 2837 1604 447 411
8. Djursland GangStars 490 6912 2774 1802 507 413
10. Nilssons Silverfoxes 467 5432 2170 892 304 316
Stats
Rank
Team
GP
PTS
REB
AST
ST
BLK
1. Amsterdam Grunts 488 8765 3447 1853 653 416
2. Danish T'Wolves 478 7799 2815 1859 509 452
3. American Highflyers 492 7822 2856 1687 527 334
4. ÅrhusAngryAnchovies 492 7720 3161 1407 542 338
4. Vestre Jail Blazers 479 7967 2812 1438 545 335
6. Copenhagen Alphahans 459 7304 2803 2231 586 223
7. Downtown Sydhavn 492 7988 2977 1435 470 166
8. ReadingtonRimrockers 492 6987 2837 1604 447 411
8. Djursland GangStars 490 6912 2774 1802 507 413
10. Nilssons Silverfoxes 467 5432 2170 892 304 316
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2009, 5:48Oprindeligt skrevet af: NBA KapHmmm sidder paa et cruise skib midt i Carribien, saa kan sgu ikke lige deltage 🙂 er jeg rykket ned eller bliver jeg?:noidea
Ser at Miller har travlt med sin sag 😀
Hmmm sidder paa et cruise skib midt i Carribien, saa kan sgu ikke lige deltage 🙂 er jeg rykket ned eller bliver jeg?:noidea
Ser at Miller har travlt med sin sag 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2009, 6:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg har lige lovlig travlt på med arbejde i disse dage, men satser på at jeg kan få kigget på NBAiKL i weekenden. Om ikke andet må jeg lige tage et par timer en nat.
Så får jeg lavet en endelig stilling.. men hvis Xtian har regnet på det er der vel ikke grund til at tro andet end at han har regnet rigtig (jeg er dog stadig åben for bestikkelse).
Jeg har lige lovlig travlt på med arbejde i disse dage, men satser på at jeg kan få kigget på NBAiKL i weekenden. Om ikke andet må jeg lige tage et par timer en nat.
Så får jeg lavet en endelig stilling.. men hvis Xtian har regnet på det er der vel ikke grund til at tro andet end at han har regnet rigtig (jeg er dog stadig åben for bestikkelse).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2009, 13:20Oprindeligt skrevet af: KnatLouieUha, det er spændende.. en fantastisk afslutning alligevel.. dén havde ingen nok regnet med!
Kappy vs. Xman.. who to go.. i det mindste fik GangStars ikke noget ud af den bytte-handel for mit pick/10 alligevel, haha.. men det ser ud til at jeg vandt på handlen.. genialt 😀Forresten et fedt billede du har kreeret på insider-siden, Grunts.. lidt selvhøjtideligt måske, men fuldt fortjent i år.. om det derimod kan gentages næste år igen er mere tvivlsomt.. omend sandsynligt :noidea
Uha, det er spændende.. en fantastisk afslutning alligevel.. dén havde ingen nok regnet med!
Kappy vs. Xman.. who to go.. i det mindste fik GangStars ikke noget ud af den bytte-handel for mit pick/10 alligevel, haha.. men det ser ud til at jeg vandt på handlen.. genialt 😀
Forresten et fedt billede du har kreeret på insider-siden, Grunts.. lidt selvhøjtideligt måske, men fuldt fortjent i år.. om det derimod kan gentages næste år igen er mere tvivlsomt.. omend sandsynligt :noidea