Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 340 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Slutstillingen i 1.Div:

1. Amsterdam Grunts 47
2. Danish T'Wolves 35
3. American Highflyers 30
4. ÅrhusAngryAnchovies 29
4. Vestre Jail Blazers 29
6. Copenhagen Alphahans 28
7. Downtown Sydhavn 24
8. ReadingtonRimrockers 23
8. Djursland GangStars 23
10. Nilssons Silverfoxes 7

Hvordan endte 2.div?

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Rank

Team

PTS

REB

AST

ST

BLK

Total
1. Højbjerg Superforkes 6 10 7 8 9 40
1. Kolding KerbCrawlers 5 7 9 9 10 40
3. Cph Flying Peacocks 7 9 10 10 2 38
4. Brøndby Big Ballers 8 6 8 7 8 37
5. Fr'Berg FistFighters 9 4 6 5 7 31
6. Heavenly Hooters 10 5 3 6 4.5 28.5
7. Bornh. BeerGuzzlers 4 8 4 4 6 26
8. Århus City Royals 2 3 5 1 4.5 15.5
9. SlgTwn RoyalKnuckles 3 2 2 3 1 11
10. Bronx Burnin' Reds 1 1 1 2 3 8

Superforkes og KerbCrawlers: Jeg glæder mig allerede til at sparke jer ned i 2.div igen!!!

Eller nårhnej.... jeg mener: Tillykke med den flotte sæson, og velkommen i 1. div!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Og så tager vi den lige med point så folk kan se hvor tæt det var.

Fedt at være 3 point og 5 rebs fra oprykning, og så have 2 kampe tilgode, som man ikke har kunnet få fyret af.

Cheesus Yahoo må til at opdatere noget hurtigere med deres spillerupdates

1. Højbjerg Superforkes 492 7579 3084 1668 464 425
1. Kolding KerbCrawlers 492 7499 3006 1768 528 428
3. Cph Flying Peacocks 490 7732 3079 2061 546 191
4. Brøndby Big Ballers 492 7735 2907 1737 463 346
5. Fr'Berg FistFighters 474 7926 2430 1615 442 319
6. Heavenly Hooters 480 8459 2903 1326 444 265
7. Bornh. BeerGuzzlers 473 7287 3062 1411 421 285
8. Århus City Royals 479 4738 2332 1436 327 265
9. SlgTwn RoyalKnuckles 485 5994 2091 1218 404 153
10. Bronx Burnin' Reds 445 4568 2018 856 347 216

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Bliver da dælme spændende i den tiebreaker mellem Gangstars og Readington! Hvornår kan vi forvente at Kurt har et officielt svar klar mht den?

Uff hvor jeg håber at Washington vinder tiebreakeren mod Clippers i kampen om 3.dårligste record! Jeg NÆGTER simpelthen at sidde med det pick som Clippers sidder med, alle ved at Clips ALDRIG vil få pick #1., de vil med garanti få det dårligst mulige pick. Please lad mig få Washingtons pick, pleeeeeeeeeeeease!

[censored], jeg havde slet ikke luret at de lå i tie-breaker. Og jeg har endda selv postet stillingen :noidea

Jeg står dog under alle omstændigheder stadig ved min opfordring til at Christian går i RB-mode!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jens ... Clippers får da altid #1... de drafter bare af [censored] til (behøves du jo ikke 😉 ).

Tie Breaker ??? Klarer forfatningen ikke den ?? Hvis den står på lodtrækning laver jeg noget sjaw senere.

Også var jeg liiiiige ved at sige undskyld til Mads, da jeg ved uheld kom til at sætte Joel Anthony på UTI i nat i stedet for Chris Quinn. Men på trods af hele 26 point af Quinn (og kun 4 til Joel), så ville det ikke ha' givet dig podieplads. Jeg slutter vistnok 23 point efter Highflyers og dermed ville jeg have været 1 sølle point fra at skubbe ham ned forbi dig alligevel... MEN tæt var det.

Farmand fik dog lagt en pæn afstand til efternølerne tilsidst alligevel.. .en my fra at ende på 36 og jeg fik også lige holdt Svinet fra at tage min pp rekord (noget skal man jo glæde sig over).

Tak for tanken, Kurt 😉 Jeg kunne dog forestille mig High Flyers ikke havde været lige så begejstrede hvis du havde fået gennemført din lille plan.

I forhold til tie-breakeren og forfatningen, så tror jeg vi er nået hertil:

Hvis flere hold slutter på en delt plads der er afgørende for enten op- eller nedrykning, vil en række tiebreakere blive anvendt for at afgøre placeringerne, bedst placeret vil blive det hold der opnår det øverste af de nedenstående udsagn.

* Først: Flest pp ved indregning af alle 20 hold i ligaen i en samlet pp stilling

Så der er en eller anden der skal til at regne! (FRI!)

Jeg glæder mig allerede til næste sæson. Da både Aldridge og Durant både kører på rookie-kontrakter næste år (for Aldridges vedkommende det sidste), kunne det være jeg skulle benytte mig af chancen og finde en dyr veteran at sætte ved siden af dem. Jeg lytter altså helt klart til bud, også hvis det erde dyre drenge i prøver at komme af med! (som f.eks Joe Johnson, Christian 😉 )

Oprindeligt skrevet af: Miller31

To spørgsmål presser sig på lige nu.
Hvorfor skulle jeg gå i rebuild-mode? Og hvorfor skulle jeg rykke ned?

Lad os starte med nr. 2:

Hvis flere hold slutter på en delt plads der er afgørende for enten op- eller nedrykning, vil en række tiebreakere blive anvendt for at afgøre placeringerne, bedst placeret vil blive det hold der opnår det øverste af de nedenstående udsagn.
Først: Flest pp ved indregning af alle 20 hold i ligaen i en samlet pp stilling

Umiddelbart vil det sige:
Pts: 0 hold imellem RR og GS = 1 pts fordel til RR
Rbs: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til RR
Ast: 5 hold mellem RR og GS = 6 pts fordel til GS
Stl: 3 hold mellem RR og GS = 4 pts fordel til GS
Blk: 0 hold mellem RR og GS = 1 pts fordel til GS

Overordnet = 6 pts fordel til Djursland GangStars, jeg spørger igen, hvorfor rykker jeg ned? Med mindre jeg da har misforstået noget?

Spørgsmål nr. 1 ang. rebuilding?
Hvorfor overhovedet det? Var Bynum ikke blevet ramt af en knæskade og havde jeg ikke waivet AK, så var jeg endt minimum som 5'er, så reelt er det småting af marginaler, som lige er gået imod mit hold. Desuden står jeg vel reelt så fint nu, at rebuild vil være helt tosset. Baron, JoJo, Marion og Bynum er super-brikker. JoJo kan man tage stilling til når hans kontrakt udløber i 2010, samtidig med Stuckey skal have sin forlænget. Marion går næppe for over 8 mio. til sommer, og er ved at finde sit gamle jeg lidt igen.
Baron har været noget nede, men stadig en langt over middel PG. Stuckey har vild upside, Bynum skal undgå skader, men eller super C. Hawes har haft en fremragende sæson bl.a. med 2xcareer-high i pts her i april.
Dertil skal tilsættes lodsedler som Blatche(super-5-kat'er og billig i 3 år endnu), Alexander(lodseddel med 5-kat upside), Balkman(som stadig har enkelte opture), 3 first round draft picks over de næste 2 somre.

Ups, så glemte jeg også lige det fact at kun to af mine spillere har rundet 30, derefter JoJo som i år runder 28, og derefter er der kun Balkman over 23.

Hov ja, så er der også lige +7 mio. cap-space til sommer, hvor halvdelen af ligaen nærmest er i problemer igen. - Men Mads, du byder da bare på JoJo.

Bo: Du har ret, jeg var lidt for kæphøj, men hva faen.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg er helt enig... GS bliver nødt til at rebuilde... hvis man to år i træk flopper på den her måde, så sælger man sine spillere og prøver forfra!

:box

Jeg har allerede sendt de første trade forslag afsted, for jeg må vel snart indse at Wright ikke længere kan forblive en Grunt for enhver pris.

ReferencerSide 340 af 635Reference