NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2009, 15:00Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBeasly, Bogut og Gasol bliver aldrig til noget.... :nanana:
Det store spørgesmåle er I Amsterdam hvad der sker med AI. I og for sig kunne den her sæsonafslutning godt give pote, AI får næppe en kæmpe kontrakt, og han har gjort det klart at han ikke finder sig i andet end en starterplads so´m the man.
Spørgsmålet er så bare... om der er nogen der signer ham... giv ham frit spil i New York D´Antonis slaraffenland evt?
Hvad med Møllersap, kæmpekontrakt og startertjans, eller 7-8 mill?
Men inden den tid kommer, så vil jeg sidde nogle få timer endnu og følge stillingen fuld af angst... bare det lykkes nu!
:box
Beasly, Bogut og Gasol bliver aldrig til noget.... :nanana:
Det store spørgesmåle er I Amsterdam hvad der sker med AI. I og for sig kunne den her sæsonafslutning godt give pote, AI får næppe en kæmpe kontrakt, og han har gjort det klart at han ikke finder sig i andet end en starterplads so´m the man.
Spørgsmålet er så bare... om der er nogen der signer ham... giv ham frit spil i New York D´Antonis slaraffenland evt?
Hvad med Møllersap, kæmpekontrakt og startertjans, eller 7-8 mill?
Men inden den tid kommer, så vil jeg sidde nogle få timer endnu og følge stillingen fuld af angst... bare det lykkes nu!
:box
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2009, 15:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKOM SÅ ALLE SAMMEN --- GANG BANG... eller i hvert fald Gruppe Pres...
En suveræn sejr koster en franchise spiller, det har vi set de seneste år, hvor først KG og så Howard måtte ofres til de hellige jagtmarker for at tilfredsstille basket guderne.
I år har sejren været af uhørte dimensioner... hvem bør GM La-la-la-larsen smide efter Joe i den store vulkan, under årest afsluttende grisefest på Hol-landia?
CP3 - CP3 - CP3 - CP3 .... han kan vel indbringe en Rubio billet...
Who's with me? GRUPPE PRES GRUPPE PRES (og kan Kurt få sneget et lille gang bang ind der også sååååå).
KOM SÅ ALLE SAMMEN --- GANG BANG... eller i hvert fald Gruppe Pres...
En suveræn sejr koster en franchise spiller, det har vi set de seneste år, hvor først KG og så Howard måtte ofres til de hellige jagtmarker for at tilfredsstille basket guderne.
I år har sejren været af uhørte dimensioner... hvem bør GM La-la-la-larsen smide efter Joe i den store vulkan, under årest afsluttende grisefest på Hol-landia?
CP3 - CP3 - CP3 - CP3 .... han kan vel indbringe en Rubio billet...
Who's with me? GRUPPE PRES GRUPPE PRES (og kan Kurt få sneget et lille gang bang ind der også sååååå).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2009, 0:09Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDa sæsonen startede forudså jeg efter ca. 1½ kampe spillet (som en ren Nostradumbass) på yahoo-boardet flg..
Teams to Beat: (placering med ca. 1½ kampe tilbage)
1: Wolves (2nd)
2: JailBlazers (5th - tie)
3: Grunts (1st)The Middle Pack:
4: Rimrockers (7th - tie)
5: Downtown (7th - tie)
6: Alphahans (5th - tie)The Pitfighters:
7: Anchovies (3rd)
8: GangStars (9th)The Probable Nedrykkers:
9: HighFlyers (4th)
10: Silver Foxes (10th)Så bortset fra højere placeringer af Highflyers (5 pladser op), Anchovies (4 pladser op), og en lidt lavere placering af Rimrockers og Jailblazers (3 pladser ned), så var jeg max 1-2 kampe ved siden af på hvert hold (indtil videre - tvivler på at de resterende kampe ændrer vildt meget på det)... det er da ikke så dårligt ramt, er det vel? 😉
Da sæsonen startede forudså jeg efter ca. 1½ kampe spillet (som en ren Nostradumbass) på yahoo-boardet flg..
Teams to Beat: (placering med ca. 1½ kampe tilbage)
1: Wolves (2nd)
2: JailBlazers (5th - tie)
3: Grunts (1st)
The Middle Pack:
4: Rimrockers (7th - tie)
5: Downtown (7th - tie)
6: Alphahans (5th - tie)
The Pitfighters:
7: Anchovies (3rd)
8: GangStars (9th)
The Probable Nedrykkers:
9: HighFlyers (4th)
10: Silver Foxes (10th)
Så bortset fra højere placeringer af Highflyers (5 pladser op), Anchovies (4 pladser op), og en lidt lavere placering af Rimrockers og Jailblazers (3 pladser ned), så var jeg max 1-2 kampe ved siden af på hvert hold (indtil videre - tvivler på at de resterende kampe ændrer vildt meget på det)... det er da ikke så dårligt ramt, er det vel? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2009, 1:10Oprindeligt skrevet af: reignmannr1hvilken sæson afslutning i Peacocks, efter at have ligger lunt til oprykning smuldrer det hele nu får Peacocks,
Crawford, Hedo, Zach Randolph og Jamison er alle skadede jo tak, ikke fedt med den alt afgørende runde tilbage.
Så de kommer tilbage stærkere næste år.
hvilken sæson afslutning i Peacocks, efter at have ligger lunt til oprykning smuldrer det hele nu får Peacocks,
Crawford, Hedo, Zach Randolph og Jamison er alle skadede jo tak, ikke fedt med den alt afgørende runde tilbage.
Så de kommer tilbage stærkere næste år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2009, 21:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet bliver spændende at se hvad der sker i nat. Jeg står desværre ike til selv at kunne afgøre noget, og satser derfor bare på at holde mig oppe i blocks og steals hvor jeg kun har et snævert forspring. Birdman og Aldridge har bare at stramme balderne!
Det bliver spændende at se hvad der sker i nat. Jeg står desværre ike til selv at kunne afgøre noget, og satser derfor bare på at holde mig oppe i blocks og steals hvor jeg kun har et snævert forspring. Birdman og Aldridge har bare at stramme balderne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 7:23Oprindeligt skrevet af: Miller31De første exit polls siger at det bliver en tiebreaker mellem GangStars og RimRockers, men som altid med exit polls er intet sikkert og vi venter stadig på den endelige optælling.
I så fald det bliver en tiebreaker taler de næste exit polls umiddelbart til GangStars' fordel.
Men kan GangStars virkelig overleve i 1. div. på en tiebreaker for 2. gang på blot to år, og i denne omgang med blot ét block efter henholdsvis 492 og 490 kampe? I så fald er det vel næsten absurd?
Er dette blot ligegyldigt pga. en overset detalje el.lign?
Det vil kun tiden kunne fortælle.
De første exit polls siger at det bliver en tiebreaker mellem GangStars og RimRockers, men som altid med exit polls er intet sikkert og vi venter stadig på den endelige optælling.
I så fald det bliver en tiebreaker taler de næste exit polls umiddelbart til GangStars' fordel.
Men kan GangStars virkelig overleve i 1. div. på en tiebreaker for 2. gang på blot to år, og i denne omgang med blot ét block efter henholdsvis 492 og 490 kampe? I så fald er det vel næsten absurd?
Er dette blot ligegyldigt pga. en overset detalje el.lign?
Det vil kun tiden kunne fortælle.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 10:58Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSatans, så stjal highflyers sgu tredjepladsen! Det var godt nok vildt at det blev så tæt til sidst, og man kan godt side og ærge sig over de enkelte svuppere man havde i opløbetm, som f.eks at spilde en kamp på Ariza hvor jeg kunne have hafr Durant osv. Om ikke andet giver det jo bare motivation til at give den ekstra gas fra start næste år!
Det er også lidt utroligt at Gangstars rykker ned, men mon ikke de sniger sig op igen næste år? Jeg vil dog opfordre Christian til at gå totalt i RB-mode, og sælge mig Joe Johnson for en kop rosiner!
Satans, så stjal highflyers sgu tredjepladsen! Det var godt nok vildt at det blev så tæt til sidst, og man kan godt side og ærge sig over de enkelte svuppere man havde i opløbetm, som f.eks at spilde en kamp på Ariza hvor jeg kunne have hafr Durant osv. Om ikke andet giver det jo bare motivation til at give den ekstra gas fra start næste år!
Det er også lidt utroligt at Gangstars rykker ned, men mon ikke de sniger sig op igen næste år? Jeg vil dog opfordre Christian til at gå totalt i RB-mode, og sælge mig Joe Johnson for en kop rosiner!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 11:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa lad os hjælpe Christian af med et par af de betonklodser om hans fødder... jeg tager gerne Bynums DNPs. for D.Wrights.
😛
Ja lad os hjælpe Christian af med et par af de betonklodser om hans fødder... jeg tager gerne Bynums DNPs. for D.Wrights.
😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 11:54Oprindeligt skrevet af: MartanicUhadada +0,5 point på sidstedagen takket være 2 blocks af Robin (hood) Lopez
Uhadada +0,5 point på sidstedagen takket være 2 blocks af Robin (hood) Lopez
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2009, 11:56Oprindeligt skrevet af: bozzyMiller31 skrev:
Copenhagen Alphahans: 79 kampe - 29 blocks
Andrew Bynum: 12 kampe - 30 blocks.Hmm.. Jeg synes jeg kan se en der er ved at tabe ligaen alene på sin mangel på blocks!
Ja, så kæphøj var man i november - Gad vide hvem der næsten tabte ligaen i sidste ende, trods sine store gloser i starten af sæsonen. 😮
Nå ser ud til at du befinder dig i Div 2 næste år Miller, så vil bare sige tak for kampen :hug:
Miller31 skrev:
Copenhagen Alphahans: 79 kampe - 29 blocks
Andrew Bynum: 12 kampe - 30 blocks.Hmm.. Jeg synes jeg kan se en der er ved at tabe ligaen alene på sin mangel på blocks!
Ja, så kæphøj var man i november - Gad vide hvem der næsten tabte ligaen i sidste ende, trods sine store gloser i starten af sæsonen. 😮
Nå ser ud til at du befinder dig i Div 2 næste år Miller, så vil bare sige tak for kampen :hug: