NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2009, 13:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg synes næsten de 16 timers photoshop er nok til at sejren er fortjent. Fik da grint røven af led der 😮
MEN, de timer kunne selvf. have været brugt på at få ordnet det der MOCK 2006 hængeparti vi har 😉
Jeg synes næsten de 16 timers photoshop er nok til at sejren er fortjent. Fik da grint røven af led der 😮
MEN, de timer kunne selvf. have været brugt på at få ordnet det der MOCK 2006 hængeparti vi har 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2009, 15:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNå, men Arkivet er helt [censored]ed up, og selvom jeg putter den noget lange kode derind (fylder i øjeblikket over 300 Word sider) så kommer der intet output.
Da man ikke kan vide hvor lang tid der går før jeg får ordnet det, så skal vi lige ha' afklaret hængepartier.
I D1Er der er par tiebreakere, og 4. pladsen går til Ansjoserne der hvis alle 20 hold havde været i samme liga, havde slået Jail Blazers med et enkelt pp.
Nedrykningen skulle også afgøres på denne første tiebreaker regel, og her var det ikke en gang tæt, da GangStars faktisk var hele 6 pp foran RimRockers... dog var det helt vildt tæt på den egentlige afgørelse, da søle 2 blocks fra RimRockers ville ha' givet ham en deling med GangStars på lige den cat, og dermed en forbliven i D1 - tuff one Jersey.
I D2 var der kun én tiebreaker, og det var en relativ ligegyldig en af slagsen, da det var de to oprykkere der begge sluttede på 40 pp. Den tiebreaker vandt KerbCrawlers med hele 5 pp.
Mere voldsomt var det at SuperForkes kun sluttede 5 rebounds foran PeaCocks, og havde GM Østergaard fundet de 5 ekstra boards, var han nu i D1 på en tiebreaker afgørelse.
De store tabere i de små marginalers kamp var altså RimRockers og PeaCocks, mens der ikke var det store spørgsmålstegn om guldet, eller det absolut dårligste hold i sæsonen... Burnin' Reds der fik sølle 8 pp i alt, og ville have fået 10 hvis vi havde slået divisionerne sammen.
Nå, men Arkivet er helt [censored]ed up, og selvom jeg putter den noget lange kode derind (fylder i øjeblikket over 300 Word sider) så kommer der intet output.
Da man ikke kan vide hvor lang tid der går før jeg får ordnet det, så skal vi lige ha' afklaret hængepartier.
I D1Er der er par tiebreakere, og 4. pladsen går til Ansjoserne der hvis alle 20 hold havde været i samme liga, havde slået Jail Blazers med et enkelt pp.
Nedrykningen skulle også afgøres på denne første tiebreaker regel, og her var det ikke en gang tæt, da GangStars faktisk var hele 6 pp foran RimRockers... dog var det helt vildt tæt på den egentlige afgørelse, da søle 2 blocks fra RimRockers ville ha' givet ham en deling med GangStars på lige den cat, og dermed en forbliven i D1 - tuff one Jersey.
I D2 var der kun én tiebreaker, og det var en relativ ligegyldig en af slagsen, da det var de to oprykkere der begge sluttede på 40 pp. Den tiebreaker vandt KerbCrawlers med hele 5 pp.
Mere voldsomt var det at SuperForkes kun sluttede 5 rebounds foran PeaCocks, og havde GM Østergaard fundet de 5 ekstra boards, var han nu i D1 på en tiebreaker afgørelse.
De store tabere i de små marginalers kamp var altså RimRockers og PeaCocks, mens der ikke var det store spørgsmålstegn om guldet, eller det absolut dårligste hold i sæsonen... Burnin' Reds der fik sølle 8 pp i alt, og ville have fået 10 hvis vi havde slået divisionerne sammen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2009, 2:26Oprindeligt skrevet af: NBA KapHehe great...
Hehe great...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2009, 12:57Oprindeligt skrevet af: bozzySUPER surt at vi ikke fik Peacocks i DIV 1, da deres GM ellers ville have varet den nye Mark Cuban pa godt og ondt 😆
Med det hold GangStars har, ville det ogsa vare vildt hvis de skulle rykke ned. Sa havde det nok kun varet for en enkel sason. Det er jo altid dejligt med endnu et smakriminelt hold i divisionen B)
SUPER surt at vi ikke fik Peacocks i DIV 1, da deres GM ellers ville have varet den nye Mark Cuban pa godt og ondt 😆
Med det hold GangStars har, ville det ogsa vare vildt hvis de skulle rykke ned. Sa havde det nok kun varet for en enkel sason. Det er jo altid dejligt med endnu et smakriminelt hold i divisionen B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. april 2009, 11:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesFå så opdateret HOLD-SIDER-oversigten, så Kerb-Crawlers kommer op hvor de hører hjemme :love:
Få så opdateret HOLD-SIDER-oversigten, så Kerb-Crawlers kommer op hvor de hører hjemme :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. april 2009, 0:39Oprindeligt skrevet af: KnatLouieUh, kun godt 3-4 ugers tid til Draft Lottery! Spændende-spændende.. noget skal man vel se frem til nu.. :roll
Uh, kun godt 3-4 ugers tid til Draft Lottery! Spændende-spændende.. noget skal man vel se frem til nu.. :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. april 2009, 14:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesFra kalenderen:
2009-05-03 Kåringer for 2008/09 foretages
... hvor stemmer vi? Skal der nomineres af udvalget? Hvad gør vi?
Fra kalenderen:
2009-05-03 Kåringer for 2008/09 foretages
... hvor stemmer vi? Skal der nomineres af udvalget? Hvad gør vi?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. april 2009, 12:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvis nogen lyster at nominere så slå jer bare løs, får jeg tid til at lave noget på siden kommer det til at være nyhedsrelateret da der ikke rigtig sker noget på den kant.
Der er også hængepartier en del andre steder, heriblandt at jeg skal ha' fundet ud af om jeg har en backup af "Arkivet", da det helt forsvandt i mit forsøg på at opdatere den i sidste uge. Jeg håber ikke den backup jeg har er gammel, da vi jo så vil miste historik i ligaen. Samtidig kan jeg ikke greje hvorfor den ikke kunne klare siden... potentielt for mange data ??
Hvis nogen lyster at nominere så slå jer bare løs, får jeg tid til at lave noget på siden kommer det til at være nyhedsrelateret da der ikke rigtig sker noget på den kant.
Der er også hængepartier en del andre steder, heriblandt at jeg skal ha' fundet ud af om jeg har en backup af "Arkivet", da det helt forsvandt i mit forsøg på at opdatere den i sidste uge. Jeg håber ikke den backup jeg har er gammel, da vi jo så vil miste historik i ligaen. Samtidig kan jeg ikke greje hvorfor den ikke kunne klare siden... potentielt for mange data ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. maj 2009, 16:23Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Der er også hængepartier en del andre steder, heriblandt at jeg skal ha' fundet ud af om jeg har en backup af "Arkivet", da det helt forsvandt i mit forsøg på at opdatere den i sidste uge. Jeg håber ikke den backup jeg har er gammel, da vi jo så vil miste historik i ligaen. Samtidig kan jeg ikke greje hvorfor den ikke kunne klare siden... potentielt for mange data ??Noget nyt? :noidea
Danish TWolf skrev:
Noget nyt? :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. maj 2009, 22:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHar fundet en backup - så ikke mistet nogle data...
Afventer at vores lille Spellman lignende webmaster hjælper mig med at finde ud af hvorfor helvede artiklerne ikke vil loade 🙁
Har fundet en backup - så ikke mistet nogle data...
Afventer at vores lille Spellman lignende webmaster hjælper mig med at finde ud af hvorfor helvede artiklerne ikke vil loade 🙁