Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 34 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Intet galt med at skille sig af med Kobe. Men fik du så kvaliteten ?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg troede jeg kunne få mere..- jeg har i 2-3 måneder prøvet at komme af med Kobe i rette tide, for ikke at være på den næste sæson.

Jeg har tilbudt ham til de fleste GMs, der i min holdtråd kunne se at han var til salg.

Nu fik jeg endelig et konkret tilbud, med en double double maskine, et første runde pick og et ungt talent - havde DU tilbudt mig det?

Jeg vil ikke stå til regnskab for at der har været et par handlingslammede GMs i de forhandlinger jeg har ført - folk vidste at han var på min trading-block, og jeg ville ikke sige nej til Kurt fordi det var ham.

Jeg skal ikke se på om Kurt bliver bedre, men handle ud fra hvad der er bedst for mit hold - ikke blot nu, men så sandelig også på sigt.

Og med Gerald Wallace til at dække SG, bliver jeg rent faktisk bedre - trods Kobes manglende point.

Både nu - og på sigt, når jeg har råd til at beholde nogle af mine unge spillere.

Kvalitet eller ej - det var det bedste der blev tilbudt, jeg tager det her seriøst - men jeg vil ikke forhandle med med en spiller i længere end 3 måneder..- jeg sætter selv deadlines på hvornår tingene skal være på plads.

Kort og godt: Folk kunne have tilbudt mig noget, istedet for at vente til Kurt fik ham og så flæbe.

Havde Christian eksempelvis nævnt at Wade var til salg, havde jeg overbudt Kurt - dét vidste jeg bare ikke dengang.

Og havde Christian nævnt det, så indrømmer jeg gerne dén fejl.

Det her? Det er muligt at Kurt bliver bedre, men nogen fejl eller dumhed er det ikke.

Ikke for mit vedkommende, og det er dét der tæller i min bog.

Kort og godt: Folk kunne have tilbudt mig noget, istedet for at vente til Kurt fik ham og så flæbe.

Ja, nu flæber jeg nu heller ikke. Men du er da den der satte størst spørgsmålstegn ved f.eks. Wade traden, Men den var da meget mere fair for begge parter.

Nu fik jeg endelig et konkret tilbud, med en double double maskine, et første runde pick og et ungt talent - havde DU tilbudt mig det?

Nu kan jeg ikke huske hvad mit bud gik ud på... Men ja da, bestemt. Og havde jeg vidst at der ikke skulle mere "talent" end Murphy og Rondo (som ja, har spillet godt i preseason, men altså nok ikke får særlig meget spilletid med Telfair og West), så havde jeg da kunne komme med langt bedre bud. Men vidste ikke at han nærmest blev kastet i nakken på folk.

Og Stefan - Ikke blive sur, det er jo kun fantasy, og jeghar jo ikke "disset" dig 😉

Stefan er ikke sur - GM Nellemoes er.

Men vi må jo bare se i øjnene at "forretningsudvalget" er mere kurrupt end det russiske politi, hvis denne trade går igennem.

Faktisk gad jeg godt at vide hvilke trades der IKKE ville kunne gå igennem _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Og yderligere må vi se i øjnene at Kurt er smartere end mange af GM's i denne liga, hviket man jo må tage hatten af for.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Altså havde da også et bud fra Kapitalisten på Wade i sin tid, så helt hemmeligt var det ikke..

Jeg havde aldrig taget handlen du lige har lavet, men den kan desværre forsvares, omend jeg synes følgende fact er interessant...

Kurt smed i sidste trade
SG/SF Gerald Wallace
TWolves' 1./'08
TWolves' 2./'08

Kurt fik i sidste trade
PF Troy Murphy
PG/SG Rashad McCants
AlphaHans' 1. /'08
Vikings' 1./'08

dvs han for G-Force, Rondo, et 18-20 pick og et 38-40 pick har fået

Viking 08 - Der kan gå højt
McCants
Kobe

Synes det er imponerende, jeg synes det er godt gået af Kurt, men er bare undrende over folk ikke er en anelse mere kritiske efterhånden..

Og ja, så griner jeg altså stadig over det var et "don't do" at sælge Wade til Kurt.. Men ikke er det nu med Kobe.. Jeg mindes samme argumenter blev brugt fra min side... Og ja, jeg lavede en fejl!

I den virkelige verden er Kobe langt mere værd en Wallace - men i vores 5-kategoris liga, er G-Force tæt på MVP kaliber.

Men ja - stærkt gået af Kurt, jeg skal dog ikke se på hvad han gav for det han tilbyder mig - i så fald, var der mange handler der ikke skulle være fundet sted i ligaen.

Nej selvfølgelig skal Nellemose ikke det.

Men den her handel er da skæv, og du har da heller ikk eholdt dig tilbage med "flæberi" ved f.eks. Wade og Jakobs Dirk handel. Og denne her er da endnu mere skæv (!) :rip:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stefan skrev:
I den virkelige verden er Kobe langt mere værd en Wallace - men i vores 5-kategoris liga, er G-Force tæt på MVP kaliber.

Men ja - stærkt gået af Kurt, jeg skal dog ikke se på hvad han gav for det han tilbyder mig - i så fald, var der mange handler der ikke skulle være fundet sted i ligaen.

Men G-Force spiller så 20 kampe mindre;)

Og nej, det skal du ikke og det skal jeg heller ikke.. Problemet i ligaen generelt og det gælder ikke kun handlerne med Kurt, men også andre, er vel netop at værdierne fra handel til handel er aaaaaaaaaaalt for forskellige...

Det har specielt Kurt levet lidt for godt på...

Men du kan da bare trække dig ud af handlen, så kan jeg tilbyde dig en double i Mags (eller Wilcox), et ungt talent i Outlaw eller Deron og et første runde pick næste år;)

ReferencerSide 34 af 635Reference