NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. oktober 2006, 22:30Oprindeligt skrevet af: bozzyja, Mags og Deron havde da været bedre 😐
ja, Mags og Deron havde da været bedre 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. oktober 2006, 23:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhow how ... eller hov hov.
Nu skal Kurt i seng, men Bozzy skal lige slappe... Deron var URØRLIG da jeg forsøgte med at sende Kobe til JailBlazers, og nu er han pludselig en mulighed ??
Jamen så lad os da endelig lave en lige over... Kobe for Deron - det er en aftale lige her og nu :hug:
Og ja, hvorfor skabede ingen sig over at jeg "smed" G-Force ?? I min opregning over placeringspoint kostede det mig 16 !!! og AlphaHans overhalede mig på ranglisten (tror faktisk selv Svinets spreadsheet vil vise at jeg ville stå bedre med G-Force 😉 ).
Om Kobe overhovedet overlever på min roster ved jeg ikke for jeg er jo lidt en Kobe-hater, men jeg forsøgte at konstruere 3-holds handler der sendte Kobe andre steder hen (prøvede 4 forskellige) men der var ingen der ville gi' mere end det jeg lige har givet.
En Kobe elsker på siden kunne endda ikke en gang se hvad han skulle være særlig meget værd for...
Men - nu må vi se - jeg har endnu ikke hørt fra forretningsudvalget, og kan ikke trumfe en handel igennem alene. Dog er det noget belastende for indsigelser at ingen -trods mange chancer- har haft interesse i at byde mere for Kobe, så markedsprisen på ham er vel ikke højere ??
how how ... eller hov hov.
Nu skal Kurt i seng, men Bozzy skal lige slappe... Deron var URØRLIG da jeg forsøgte med at sende Kobe til JailBlazers, og nu er han pludselig en mulighed ??
Jamen så lad os da endelig lave en lige over... Kobe for Deron - det er en aftale lige her og nu :hug:
Og ja, hvorfor skabede ingen sig over at jeg "smed" G-Force ?? I min opregning over placeringspoint kostede det mig 16 !!! og AlphaHans overhalede mig på ranglisten (tror faktisk selv Svinets spreadsheet vil vise at jeg ville stå bedre med G-Force 😉 ).
Om Kobe overhovedet overlever på min roster ved jeg ikke for jeg er jo lidt en Kobe-hater, men jeg forsøgte at konstruere 3-holds handler der sendte Kobe andre steder hen (prøvede 4 forskellige) men der var ingen der ville gi' mere end det jeg lige har givet.
En Kobe elsker på siden kunne endda ikke en gang se hvad han skulle være særlig meget værd for...
Men - nu må vi se - jeg har endnu ikke hørt fra forretningsudvalget, og kan ikke trumfe en handel igennem alene. Dog er det noget belastende for indsigelser at ingen -trods mange chancer- har haft interesse i at byde mere for Kobe, så markedsprisen på ham er vel ikke højere ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. oktober 2006, 0:17Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg sagde at Deron var urørlig mm at der kom en ung talentfuld spiller igen. Og det opsatte scenarie var opstillet for at vise hvor skæv jeg synes at den pågældende trade er.
Jeg gad faktisk godt den trade du nævner Kurt. Men kun hvis jeg kunne nøjes med at sende Deron, men skal af med andre vigtige spillere for at få kabalen til at gå op 🙁 - Jeg bliver nemlig nød til at skille mig af med enten RJ, Miller eller Wilcox for at få den til at gå op. Og så hedder handlen jo ikke kun Deron for Kobe ligeover længere. (hvilket iøvrigt også ville have været ret skævt).
Jeg sagde at Deron var urørlig mm at der kom en ung talentfuld spiller igen. Og det opsatte scenarie var opstillet for at vise hvor skæv jeg synes at den pågældende trade er.
Jeg gad faktisk godt den trade du nævner Kurt. Men kun hvis jeg kunne nøjes med at sende Deron, men skal af med andre vigtige spillere for at få kabalen til at gå op 🙁 - Jeg bliver nemlig nød til at skille mig af med enten RJ, Miller eller Wilcox for at få den til at gå op. Og så hedder handlen jo ikke kun Deron for Kobe ligeover længere. (hvilket iøvrigt også ville have været ret skævt).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 10:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNå da-da.. da-da.. da da daaaa
Josh "Monster Slam" Smith blev negativ over at starte ude eller hva'
Nattens statline: 14pts - 11rbs - 7ast - 2stl - 3blk
Me be :love:
Nå da-da.. da-da.. da da daaaa
Josh "Monster Slam" Smith blev negativ over at starte ude eller hva'
Nattens statline: 14pts - 11rbs - 7ast - 2stl - 3blk
Me be :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 11:07Oprindeligt skrevet af: bozzyTravis Outlaw står overfor et gennembrud B)
16 pts - 4rbs - 1stl - 3blk (22 min)
Deron Williams bliver en stjerne i denne sæson :hug:
24pts - 2rbs - 7ast - 2stl
Travis Outlaw står overfor et gennembrud B)
16 pts - 4rbs - 1stl - 3blk (22 min)
Deron Williams bliver en stjerne i denne sæson :hug:
24pts - 2rbs - 7ast - 2stl
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 11:07Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:shaq: Kurt... kan ligeså godt komme frem med det. Det er væltet ind med nødstedte unge piger, som ville fortælle om din snuskede melpose...
Og hvordan var det nu du fik fingre i Josh Smith efter jeg havde haft to skud i pistolen og kun kom op med Manu :awch: og Larry Hughes :rip: ? (noget mælk tørrer bare aldrig ind og afkræver uendelige strømme af tårer 🙁 )
:shaq: Kurt... kan ligeså godt komme frem med det. Det er væltet ind med nødstedte unge piger, som ville fortælle om din snuskede melpose...
Og hvordan var det nu du fik fingre i Josh Smith efter jeg havde haft to skud i pistolen og kun kom op med Manu :awch: og Larry Hughes :rip: ? (noget mælk tørrer bare aldrig ind og afkræver uendelige strømme af tårer 🙁 )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 11:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDen måske kommende NBAiKL MVP Gerald Wallace blev draftet som nummer 127 i OPSTARTS-DRAFT 2005.
Spillere draftet før ham?
Jay Williams (126), Luke Jackson (124), Beno Udrih (121), Brian Cook (119), Rasual Butler (116), Kris Humphries (111), Carlos Delfino (106 :shy: ), Rafael Araujo (101), Zarko Cabarkapa (98), Bob Sura (93), Ndudi Ebi (86), Mike Sweetney (81), Carlos Arroyo (76), Anderson Varejao (72), Primoz Brezec (59), Brendan Haywood (53) for lige at nævne få...
Holy snajkis'... :nanana: (nårh ja - den går også ud til mig, der havde et par tvivlsomme valg undervejs...)
Den måske kommende NBAiKL MVP Gerald Wallace blev draftet som nummer 127 i OPSTARTS-DRAFT 2005.
Spillere draftet før ham?
Jay Williams (126), Luke Jackson (124), Beno Udrih (121), Brian Cook (119), Rasual Butler (116), Kris Humphries (111), Carlos Delfino (106 :shy: ), Rafael Araujo (101), Zarko Cabarkapa (98), Bob Sura (93), Ndudi Ebi (86), Mike Sweetney (81), Carlos Arroyo (76), Anderson Varejao (72), Primoz Brezec (59), Brendan Haywood (53) for lige at nævne få...
Holy snajkis'... :nanana: (nårh ja - den går også ud til mig, der havde et par tvivlsomme valg undervejs...)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 13:54Oprindeligt skrevet af: bozzy:shaq: :rip: :awch: - Ja, jeg mindes da at stå bag Cook og Butler :tdown: :rip:
:shaq: :rip: :awch: - Ja, jeg mindes da at stå bag Cook og Butler :tdown: :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 14:00Oprindeligt skrevet af: PacersJa, jeg indrømmer da at stå bag Jay Williams og at det var lidt af et sats 😀 - men det var i et håb om, at han virkelig kunne komme tilbage og vise noget af sit tidligere store talent 🙂 !!
Ja, jeg indrømmer da at stå bag Jay Williams og at det var lidt af et sats 😀 - men det var i et håb om, at han virkelig kunne komme tilbage og vise noget af sit tidligere store talent 🙂 !!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. oktober 2006, 14:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa - jeg indrømmer da at stå bag... øøøhh. nååå :nanana:
😆
Ja - jeg indrømmer da at stå bag... øøøhh. nååå :nanana: