Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 33 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ved godt du synes han er en fin spiller, men det er jo så tydeligvis ikke et spørgsmål om Diaw når Kaman, men om Kaman når Diaw;)

Vil nu også påstå der er mere potientiale i Diaw, der trods alt også havde sin første gode sæson i år, men hva pokker, sælger ham alligevel ikke:D

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

He's been leaned on in games by 260-pound, 30-year-old Slavic cats whose training regimens include carrying teammates up hills and celebrating with a half-pack of Marlboros.

:shaq:

Odens Krystal tog imod Crash med åbne arme og et nyt træningsprogram. Foreløbig har det resulteret i en smadret ryg... men mon ikke Wallace i sidste ende kommer stærkere og mere østeuropæisk ud af det!?

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ja, det er faktisk lidt uhyggeligt så meget Odense spillerne ligner deres GM:rip:

He's lived alone since age 14

Ja, så er det da bare alletiders at han nu bor sammen med Stafana, som jo er sær på mange områder. Men de får en hyggelig jul sammen med "The Julekalender" kun pauset når der skal høres Me & My søstrenes søde kvidren. Jeg fornemmer en lille romance :love:

Er vel også ved at være længe siden for Stefana, måske Peter André skulle lære ham nogle tricks B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hvis der er nogen der kan absorbere en lille lækker cocktail mixet ud fra de her ingredienser:

Jose Calderon
Rajon Rondo
Antoine Wright
Robert Swift
Rashad McCants
Carlos Boozer
AlphaHans 1. runde 2008
Skive Sharks 2. runde 2007

og smide en ganske fornuftig starter (IKKE bare NBA starter, men reel NBAiKL starter) afsted i stedet... så er jeg lutter øre (smid en PB til farmand).

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

En ting er at du (i) vil af med...

Jose Calderon
Rajon Rondo
Antoine Wright
Robert Swift
Rashad McCants
Carlos Boozer

...men hvad vil du så gi' for den starter? :nanana:

😆

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu var Stefan den første ude med at sige mit salg af Wade til lige præcis Kurt var et don't do...

Okay, jeg dummede mig, det skal absolut ingen hemmelighed værre! Men føj, føj og føj hvor er det skidt at se personen selv forære ham sejren i år!

I sig selv kunne jeg forstå det hvis Kurt lige havde mistet nogen af sine værdier, men Troy Murphy der jo ikke just er nogen prangende PF, Rondo der endnu blot har vist lidt i preseason og var et midterpick i NBA, samt et 1. runde der med lidt held ligger omkring 10...

Ja, jeg er kritisk.. Ærgerligt ligaen igen i år bliver afgjort af en der dummer sig i et trade, jeg gjorde det sidste år, ingen tvivl om det.. Men det virker lidt specielt det var ham der stod først i køen med kritikken sidst, der gør dette....

Jeg er HELT enig med Miller - Denne trade burde ikke få lov at gå igennem. Men det gør den jo nok da Commish jo har sidste ord, og han er den der vinder STORT med traden....

Denne trade er da meget værre end Wade og Dirk traden. Måske behøver ligaen ikke nogen til at godkende, da alt jo alligevel bliver godkendt! Føj, det er kurrupt dette her :rip:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Der er nu forskel at trade en ung Wade og så Kobe, der tjener 17, 19 og 21 millioner de næste 3 sæsoner.

Jeg havde ikke RÅD til at beholde Kobe på længere sigt, og ville slippe ham mens det stadig var muligt at få noget tilbage - selvom han er vild i år og næste, bliver han hverken yngre eller billigere.

Jeg har snakket med flere andre, der sagde nej til Kobe.

Folk kunne jo have slået til selv, men nooope - så jeg er mildest talt kold overfor dén kritik.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kobe Bryant - SG: Topscorer i den kommende sæson. Er stadig mulig at få, dog ikke billigt.

Kobe Bryant kan også blive din, dog kræver dette at dit bud er seriøst, og indeholder kvalitet....

Kobe Bryant er stadig ledig - der forhandles med flere folk netop nu, men ingen har førsteret til manden.

Kom med et bud - enten med en ung spændende SG eller PG, eller starpower.. Extreme cheese cheese power power crazy crazy cheese cowboy power... Må jeg iøvrigt sige cowboy to gange?

Jeg har vist gjort mit for at sælge Kobe..

ReferencerSide 33 af 635Reference