NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 14:30Oprindeligt skrevet af: Miller31Når man selv sidder med årets hit på rosteren er det ganske fint...
Og så dine bud på bund..
Royals
Bornholm
HighflyersMeget kan man sige, men de var da vist heller ikke alt for skarpe..
Når man selv sidder med årets hit på rosteren er det ganske fint...
Og så dine bud på bund..
Royals
Bornholm
Highflyers
Meget kan man sige, men de var da vist heller ikke alt for skarpe..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 14:49Oprindeligt skrevet af: JennerSå må det være min tur til at juble 😉
Brandon Roy AKA ROY (I hvert fald i NBAiKL, kan jo ikke gå imod min signatur)
Diskede lige op med 19-9-3-1 i nat :clap:
Årets steal i draftet ? også koster han kun 2,6 mil 😀
Så må det være min tur til at juble 😉
Brandon Roy AKA ROY (I hvert fald i NBAiKL, kan jo ikke gå imod min signatur)
Diskede lige op med 19-9-3-1 i nat :clap:
Årets steal i draftet ? også koster han kun 2,6 mil 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 15:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinArghh... nu draftede du ham jo som #3, så det er begrænset hvor mange du har bestjålet, jeg vil i alt fald ikke bytte ham for :love: Gay :love: :love: :love: :hug:
Men tror han bliver den eneste rookie som stabilt giver brugbare stats i år... så bestemt en rar starter til den pris :clap:
Arghh... nu draftede du ham jo som #3, så det er begrænset hvor mange du har bestjålet, jeg vil i alt fald ikke bytte ham for :love: Gay :love: :love: :love: :hug:
Men tror han bliver den eneste rookie som stabilt giver brugbare stats i år... så bestemt en rar starter til den pris :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 6:34Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...
Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.
Så vil jeg godt lige fortælle, at Diaw lige har skrevet under på kontrakt 😀 Den er ikke helt god, Xtian !
Ja, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...
Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.
Så vil jeg godt lige fortælle, at Diaw lige har skrevet under på kontrakt 😀 Den er ikke helt god, Xtian !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 10:09Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesOdense GlasBen slog til igen:
Wallace
Knight
Kobe
DarkoFire styks DNP :hug:...
Odense GlasBen slog til igen:
Wallace
Knight
Kobe
Darko
Fire styks DNP :hug:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 11:26Oprindeligt skrevet af: Miller31TheOne-AI skrev:
Ja, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.
1. Det har han ikke, de forhandler.
2. Det seneste jeg har læst er de forhandler om 8 mio årligt, desuden vil jeg til enhver tid påstå 10 mio er mere rammende på Diaw end Kaman, også i fantasy!
EDIT: Og havde så ikke tjekket ESPN, men til enhver tid hellere Diaw til 9 end Kaman til 10:lol:
TheOne-AI skrev:
Ja, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.
1. Det har han ikke, de forhandler.
2. Det seneste jeg har læst er de forhandler om 8 mio årligt, desuden vil jeg til enhver tid påstå 10 mio er mere rammende på Diaw end Kaman, også i fantasy!
EDIT: Og havde så ikke tjekket ESPN, men til enhver tid hellere Diaw til 9 end Kaman til 10:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 11:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ville nu hellere have Kaman... :geek:
Jeg ville nu hellere have Kaman... :geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 11:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Så lad os da lige fyre op for en sammenligning efter sidste sæsons stats.
Points - Diaw vinder 1,3
Rebounds - Kaman vinder 2,7
Assists - Diaw vinder 5,2
Steals - Diaw vinder 0,1
Blocks - Kaman vinder 0,3Derudover behøver jeg vel ikke nævne det herlige ved at have en spiller, der kort inde i sæsonen kan spille 3-4 pladser.
Men jeg skal i hvert fald ikke klage, jeg eeeeeeeelsker min guldfugl og glæder mig til han massekrerer Kaman:clap:
Så lad os da lige fyre op for en sammenligning efter sidste sæsons stats.
Points - Diaw vinder 1,3
Rebounds - Kaman vinder 2,7
Assists - Diaw vinder 5,2
Steals - Diaw vinder 0,1
Blocks - Kaman vinder 0,3
Derudover behøver jeg vel ikke nævne det herlige ved at have en spiller, der kort inde i sæsonen kan spille 3-4 pladser.
Men jeg skal i hvert fald ikke klage, jeg eeeeeeeelsker min guldfugl og glæder mig til han massekrerer Kaman:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 11:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ser bare mere potentiale i Kaman - der giver en double double plus fine hustle-stats...
Diaw er en fin spiller - misforstå mig ikke, men jeg tvivler på at han når samme niveau som Kaman.
Jeg ser bare mere potentiale i Kaman - der giver en double double plus fine hustle-stats...
Diaw er en fin spiller - misforstå mig ikke, men jeg tvivler på at han når samme niveau som Kaman.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. oktober 2006, 12:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan skrev:
Odense GlasBen slog til igen:Wallace
Knight
Kobe
Yup, noterede mig med det samme at G-Force -efter 2-3 gange kampens spiller- gik totalt i dørken med ryg-spasmer da han for første gang skulle tørne ud for Odense Krystal.
Stefan skrev:
Odense GlasBen slog til igen:Wallace
Knight
Kobe
Yup, noterede mig med det samme at G-Force -efter 2-3 gange kampens spiller- gik totalt i dørken med ryg-spasmer da han for første gang skulle tørne ud for Odense Krystal.