Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 32 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Når man selv sidder med årets hit på rosteren er det ganske fint...

Og så dine bud på bund..
Royals
Bornholm
Highflyers

Meget kan man sige, men de var da vist heller ikke alt for skarpe..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Så må det være min tur til at juble 😉

Brandon Roy AKA ROY (I hvert fald i NBAiKL, kan jo ikke gå imod min signatur)

Diskede lige op med 19-9-3-1 i nat :clap:

Årets steal i draftet ? også koster han kun 2,6 mil 😀

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Arghh... nu draftede du ham jo som #3, så det er begrænset hvor mange du har bestjålet, jeg vil i alt fald ikke bytte ham for :love: Gay :love: :love: :love: :hug:

Men tror han bliver den eneste rookie som stabilt giver brugbare stats i år... så bestemt en rar starter til den pris :clap:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Ja, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...

Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.

Så vil jeg godt lige fortælle, at Diaw lige har skrevet under på kontrakt 😀 Den er ikke helt god, Xtian !

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Odense GlasBen slog til igen:

Wallace
Knight
Kobe
Darko

Fire styks DNP :hug:...

TheOne-AI skrev:
Ja, jeg vil godt lige komme med en bemærkning til Xtian...

Nu har jeg hørt på, at Kaman bliver dyr, og om han er for dyr i forhold til kvalitet, og at jeg skal have råd til ham næste år.

Så vil jeg godt lige fortælle, at Diaw lige har skrevet under på kontrakt 😀 Den er ikke helt god, Xtian !

1. Det har han ikke, de forhandler.

2. Det seneste jeg har læst er de forhandler om 8 mio årligt, desuden vil jeg til enhver tid påstå 10 mio er mere rammende på Diaw end Kaman, også i fantasy!

EDIT: Og havde så ikke tjekket ESPN, men til enhver tid hellere Diaw til 9 end Kaman til 10:lol:

Jeg ville nu hellere have Kaman... :geek:

Så lad os da lige fyre op for en sammenligning efter sidste sæsons stats.

Points - Diaw vinder 1,3
Rebounds - Kaman vinder 2,7
Assists - Diaw vinder 5,2
Steals - Diaw vinder 0,1
Blocks - Kaman vinder 0,3

Derudover behøver jeg vel ikke nævne det herlige ved at have en spiller, der kort inde i sæsonen kan spille 3-4 pladser.

Men jeg skal i hvert fald ikke klage, jeg eeeeeeeelsker min guldfugl og glæder mig til han massekrerer Kaman:clap:

Jeg ser bare mere potentiale i Kaman - der giver en double double plus fine hustle-stats...

Diaw er en fin spiller - misforstå mig ikke, men jeg tvivler på at han når samme niveau som Kaman.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan skrev:
Odense GlasBen slog til igen:

Wallace
Knight
Kobe
Darko

Fire styks DNP :hug:...

Yup, noterede mig med det samme at G-Force -efter 2-3 gange kampens spiller- gik totalt i dørken med ryg-spasmer da han for første gang skulle tørne ud for Odense Krystal.

ReferencerSide 32 af 635Reference