NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 20:52Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet er noget med en forstrukket brystmuskel eller et par blå mærker. Skulle ikke være noget, han har trænet for fuld udblæsning.
Det er noget med en forstrukket brystmuskel eller et par blå mærker. Skulle ikke være noget, han har trænet for fuld udblæsning.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 21:36Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesforstrukket ringmuskel?
forstrukket ringmuskel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 8:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNaaaaaaaaaaaaaaarrrjjjjjj :awch:
D12 havde kun 1 steal i nat, Jameer havde 2... så D12 måtte nøjes med at føre holdet an i de 4 andre stat kategorier.
😆 😆 😆 😆 😆PS. Shaq go home, there's a new dominator in the NBA.
PPS. Er nogen stadig i tvivl over hvem der skulle draftes #1 ? Mekka eller D12 ?
Naaaaaaaaaaaaaaarrrjjjjjj :awch:
D12 havde kun 1 steal i nat, Jameer havde 2... så D12 måtte nøjes med at føre holdet an i de 4 andre stat kategorier.
PS. Shaq go home, there's a new dominator in the NBA.
PPS. Er nogen stadig i tvivl over hvem der skulle draftes #1 ? Mekka eller D12 ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 9:30Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYao er tilbage... 8 reb, 1 stl, 2 blk på 15 min
Shaq roll over (i din grav!?), der er igen en dominerende center i spillet som ændrer enhver modstanders gameplan. Mon Shaq spiller over 30 min i en kamp inden postseason?
Yao er tilbage... 8 reb, 1 stl, 2 blk på 15 min
Shaq roll over (i din grav!?), der er igen en dominerende center i spillet som ændrer enhver modstanders gameplan. Mon Shaq spiller over 30 min i en kamp inden postseason?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 11:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Alle troede Isiah var sindssyg, men nørh hvor har han set rigtigt! Jeg turde tage Balkman også og vupti, en lille statline fra hans 13 minutter i nat.
9 pts - 7 rebs - 1 ast - 2 stl
Jow jow, I'm a Balkman-believer!
Alle troede Isiah var sindssyg, men nørh hvor har han set rigtigt! Jeg turde tage Balkman også og vupti, en lille statline fra hans 13 minutter i nat.
9 pts - 7 rebs - 1 ast - 2 stl
Jow jow, I'm a Balkman-believer!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 11:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå kom G-Force endelig til Odense :hug:
Så kom G-Force endelig til Odense :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 12:42Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTør du klappe ham i numsen og sige 'break a leg' når han går på banen? :uhoh:
Tør du klappe ham i numsen og sige 'break a leg' når han går på banen? :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 12:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTjaa.. Jeg mener såmænd blot, at en GM med glasben, skal have et hold lavet af 100% glas.
Med Wallace, er jeg kommet et skridt nærmere.
Tjaa.. Jeg mener såmænd blot, at en GM med glasben, skal have et hold lavet af 100% glas.
Med Wallace, er jeg kommet et skridt nærmere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 12:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDu mener der er fifty fifty chance for om det er dit håndled eller hans fine krystalnumse der flækker af dit lovetap!? :geek:
Du mener der er fifty fifty chance for om det er dit håndled eller hans fine krystalnumse der flækker af dit lovetap!? :geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. oktober 2006, 14:14Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes😆 😆 😆
Fik lige set på sidste års krystal kugle.
Spåmand: Djursland GangStars
Bud på årets SHIT : Marion 😆 😆 😆
😆 😆 😆
Fik lige set på sidste års krystal kugle.
Spåmand: Djursland GangStars
Bud på årets SHIT : Marion 😆 😆 😆