NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 23:38Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan skrev:
Vi er vel mange der har lavet en brøler eller to..Men når alt kommer til alt, er jeg personligt tilfreds.. Heldigvis har jeg hverken waived G-Force, eller givet Wade væk for absolut ingenting.
Det ingenting der senere skaffede mig blandt andre Howard og meget mere, Howard som en unavngiven person på et tidspunkt var temmelig interesseret i at give Kobe for:lol:
Stefan skrev:
Vi er vel mange der har lavet en brøler eller to..Men når alt kommer til alt, er jeg personligt tilfreds.. Heldigvis har jeg hverken waived G-Force, eller givet Wade væk for absolut ingenting.
Det ingenting der senere skaffede mig blandt andre Howard og meget mere, Howard som en unavngiven person på et tidspunkt var temmelig interesseret i at give Kobe for:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 9:58Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes😆
Så man mener at Wade for Howard og andet er en god deal?
Sounds to me, som om én forgøves prøver at beholde sin stolthed - æren forsvandt jo for længe siden.
Ville iøvrigt ikke bytte Kobe for Howard straight up :geek:...
😆
Så man mener at Wade for Howard og andet er en god deal?
Sounds to me, som om én forgøves prøver at beholde sin stolthed - æren forsvandt jo for længe siden.
Ville iøvrigt ikke bytte Kobe for Howard straight up :geek:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 10:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhhhmmm, det der ingenting som Wade indbragte er vel egentlig noget af det GM Nellemoes kalder sine stjerner ???
Så vidt jeg erindrer kostede Wade mig:
Jameer Nelson
Josh Childress
og overall #1 pick 2007 (blev til Rudy Gay).Selvom jeg da ikke vil gi' Flash fra mig, så er det da vist heller ikke mere af en "rip-off" end som så hva' ??
hhhmmm, det der ingenting som Wade indbragte er vel egentlig noget af det GM Nellemoes kalder sine stjerner ???
Så vidt jeg erindrer kostede Wade mig:
Jameer Nelson
Josh Childress
og overall #1 pick 2007 (blev til Rudy Gay).
Selvom jeg da ikke vil gi' Flash fra mig, så er det da vist heller ikke mere af en "rip-off" end som så hva' ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 10:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI forhold til at have Wade det giver så meget fra én spiller, er det da ingenting..
Jeg ville aldrig give LeBron væk for Jameer, Josh og Gay - selvom Jameer er :tup:..
I forhold til at have Wade det giver så meget fra én spiller, er det da ingenting..
Jeg ville aldrig give LeBron væk for Jameer, Josh og Gay - selvom Jameer er :tup:..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 12:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg dummede mig, men lige nu angrer jeg mest jeg gav ham til Kurt.. Men vi får se, Stefan.. Om en sæson er du jo håbløst i cap-problemer:lol:
Jeg dummede mig, men lige nu angrer jeg mest jeg gav ham til Kurt.. Men vi får se, Stefan.. Om en sæson er du jo håbløst i cap-problemer:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 12:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCap-problemer? Tjaa.. Jeg har efterhånden en plan..- om den så kan føres ud i livet, er jo ikke til at sige :awch:...
Cap-problemer? Tjaa.. Jeg har efterhånden en plan..- om den så kan føres ud i livet, er jo ikke til at sige :awch:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 12:57Oprindeligt skrevet af: Miller31Min plan hedder så bare Tyrus "Marion gå hjem" Thomas!
25 min - 13 pts - 8 rebs - 3 ast - 2 blk - 3 stl
Tjah, jeg er tilfreds med min lille rookie-ven:clap::clap:
Min plan hedder så bare Tyrus "Marion gå hjem" Thomas!
25 min - 13 pts - 8 rebs - 3 ast - 2 blk - 3 stl
Tjah, jeg er tilfreds med min lille rookie-ven:clap::clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 17:24Oprindeligt skrevet af: ZonkerI looooove my rookies :hug:
Randy Foye med 13 point og 1 steal på 21 minutter
Craig Smith med 8 point og 7 rebounds på 25 minuttter
Ronnie Brewer med 15 point og 2 steals på 34 minutter..
Craig Smith kommer til at overraske alle i år!
I looooove my rookies :hug:
Randy Foye med 13 point og 1 steal på 21 minutter
Craig Smith med 8 point og 7 rebounds på 25 minuttter
Ronnie Brewer med 15 point og 2 steals på 34 minutter..
Craig Smith kommer til at overraske alle i år!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 17:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRudy Gay snitter over tre kampe i preseason en lækkerbidsken af en fantasylinie:
16.7 pts, 1.7 stl, 2 blk 😀
Der er ikke noget som grønne træer, guld og preseason!
Rudy Gay snitter over tre kampe i preseason en lækkerbidsken af en fantasylinie:
16.7 pts, 1.7 stl, 2 blk 😀
Der er ikke noget som grønne træer, guld og preseason!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. oktober 2006, 18:11Oprindeligt skrevet af: ZonkerWow 😮
Andriuskevicius med 11 point (5-5 FG) på 9 minutter. Måske man skulle beholde ham?
Nogle forlydender om Gay's DNP i nat?
Wow 😮
Andriuskevicius med 11 point (5-5 FG) på 9 minutter. Måske man skulle beholde ham?
Nogle forlydender om Gay's DNP i nat?