NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2006, 1:03Oprindeligt skrevet af: Miller31En rigtig gangster mindes dem der er værd at mindes..
Men tjaaaeh, var sq egentlig nok også på tide at få skiftet den signatur!
En rigtig gangster mindes dem der er værd at mindes..
Men tjaaaeh, var sq egentlig nok også på tide at få skiftet den signatur!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2006, 11:57Oprindeligt skrevet af: Miller31Renaldo Balkman bliver fantastisk! 11 points, 7 rebs, 1 ast, 1 blk og 1 stl.
Altsammen på blot 15 min! I'm a Balkman believer!
Renaldo Balkman bliver fantastisk! 11 points, 7 rebs, 1 ast, 1 blk og 1 stl.
Altsammen på blot 15 min! I'm a Balkman believer!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. oktober 2006, 13:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMarcus Williams = :hug:. Den dreng bliver en top point guard i NBA :clap:..
Marcus Williams = :hug:. Den dreng bliver en top point guard i NBA :clap:..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2006, 11:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNu skal man jo ikke lægge alt for meget i preseason.. Men...
Boozer - 11 point, 14 rebounds på 23. minutter.
Darko - 14 point, 8 rebounds, 3 assist på 27 minutter.
Diop - 15 rebounds på 26 minutter.
Derudover, snitter Antoine Wright 19 point, 4 rebounds og 1½ steals. Det kommer han ikke til at snitte i sæsonen, men nu viser han at han er klar til at tage over, når Vince en dag takker af (:().
Marcus Williams er ikke alene klar til at tage over Kidd når HAN smutter, men samtidig levere varen her og nu - 14 point og 7 assist snitter han indtil videre.
Lægger man dertil, at Jameer, Swift og Childress også er klar til at bidrage med noget i fremtiden, ser tingene ganske okay ud i Odense.
Nårh ja..- så er der LaMarcus Aldrige, der trods rygterne stadig er at finde i Odense indtil videre...
:hug: :hug: :hug:
Nu skal man jo ikke lægge alt for meget i preseason.. Men...
Darko - 14 point, 8 rebounds, 3 assist på 27 minutter.
Diop - 15 rebounds på 26 minutter.
Derudover, snitter Antoine Wright 19 point, 4 rebounds og 1½ steals. Det kommer han ikke til at snitte i sæsonen, men nu viser han at han er klar til at tage over, når Vince en dag takker af (:().
Marcus Williams er ikke alene klar til at tage over Kidd når HAN smutter, men samtidig levere varen her og nu - 14 point og 7 assist snitter han indtil videre.
Lægger man dertil, at Jameer, Swift og Childress også er klar til at bidrage med noget i fremtiden, ser tingene ganske okay ud i Odense.
Nårh ja..- så er der LaMarcus Aldrige, der trods rygterne stadig er at finde i Odense indtil videre...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. oktober 2006, 21:40Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI dag:
Antoine Wright: 21 point.
Marcus Williams: 16 point, 9 assist, 4 rebounds.Det ser ok ud med de to unge drenge indtil videre :hug: .
I dag:
Antoine Wright: 21 point.
Marcus Williams: 16 point, 9 assist, 4 rebounds.
Det ser ok ud med de to unge drenge indtil videre :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 12:09Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBoozer - 11 point, 14 rebounds på 23. minutter.
Og hvis man så dertil lægger de 3 blocks han fik sidste sæson, så ligner det jo næsten en PF/C statline... :rip:
Og hvis man så dertil lægger de 3 blocks han fik sidste sæson, så ligner det jo næsten en PF/C statline... :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 12:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg har Darko til at give mig 5 blocks per kamp :hug: .
Jeg har Darko til at give mig 5 blocks per kamp :hug: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 20:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå gik G-Force lige amok igen-igen... på 25 minutter blev det til:
22pts 4rbs 5ast 6stl 1blkGotta love this guy... :hug:
Bringer han endnu et mesterskab til GM Ravn med sine hustle stats, eller hur ?
...og nej Hr. Laier, det var IKKE GM Ravn's hustle stats (selvom han rygtes til at være noget af en hustler).
Så gik G-Force lige amok igen-igen... på 25 minutter blev det til:
Gotta love this guy... :hug:
Bringer han endnu et mesterskab til GM Ravn med sine hustle stats, eller hur ?
...og nej Hr. Laier, det var IKKE GM Ravn's hustle stats (selvom han rygtes til at være noget af en hustler).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 21:54Oprindeligt skrevet af: GaflenJeg ved tænkt hvem var det fjols der cuttede Gerald Wallace for og få råd til og beholde Kobe Bryant inden første sæson ? jeg ved det hvertfald ikke
Jeg ved tænkt hvem var det fjols der cuttede Gerald Wallace for og få råd til og beholde Kobe Bryant inden første sæson ? jeg ved det hvertfald ikke
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2006, 21:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVi er vel mange der har lavet en brøler eller to..
Men når alt kommer til alt, er jeg personligt tilfreds.. Heldigvis har jeg hverken waived G-Force, eller givet Wade væk for absolut ingenting.
Vi er vel mange der har lavet en brøler eller to..
Men når alt kommer til alt, er jeg personligt tilfreds.. Heldigvis har jeg hverken waived G-Force, eller givet Wade væk for absolut ingenting.