Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 28 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ja, man du har stadig Diop 😆

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Hassan ?? :p

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

bozzy skrev:
Hassan ?? :p

Racist?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg er lige pludselig mere positiv 🙂

God kamp af Iguodala... men ikke mindst - en udemærket kamp af Amare Stoudemire, hvor han viste lidt af hans gamle jeg (uden skader). Så mangler vi bare lige en god kamp fra Sean May og Tyson Chandler senere idag.

The Future is Bright ....

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ron-Ron-Rondo er i byen... :hug:

Første kamp for Boston og 22 minutter = 11pts 5rbs 8ast og 4stl.

Telfair kan godt smutte ud til højre med sine 10 minutter og 5 to's.

hehe, og Kandiman vil ha' sit job tilbage, 10 rebounds (heraf 5 off.) på 8 minutter. :clap:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Rondo er hurtig, boldsikker og med ok overblik, men i preseason er der sikkert ikke nogen som har forberedt sig på, at han ikke kan sætte en konstant jumper. Men flot er det da so far... Celtics har endda til tider kørt med både Telfair og Rondo... det er fandme Rommedahl der vil noget.

I øvrigt kan vi vel sige volkommen til Gangstars i toppen i år? De har så småt fået skrabet det værste bundslam af nitterne og ligner pludselig et veteranhold med solid produktion. Noget af en omvæltning i forhold til det 'potentiale' hold som hostede rundt hele sidste sæson. 😉

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Veteran-hold.. Må jeg da være fri! 6 mand der er 82'er eller yngre og blot en over 30, det lugter da ikke ligefrem gammelt;)

Men hvem ved, 1-2 trades og GangStars vil være blandt de allerfarligste, men ligenu lugter det af en placering mellem 4 og 6.. Dog er jeg fint tilfreds og glæder mig absolut til den kommende tid!

Lad os for pokker komme i gang med NBA, så vi Fantasy-geeks kan få vort daglige fix:hug:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Enig ... Lad os komme igang 😀 Dejligt med en ny season

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Glæder mig også ufatteligt meget til vi starter og se mine unge folk bære eller briste =)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Er jeg den eneste der morer sig lidt over, at GM for Djursland GangStars har en tudesmiley i sin signatur?

Det er fandme bad-boy så det vil noget... 😆

ReferencerSide 28 af 635Reference