Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 27 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det er sgu da miiiiig der på cooke maann.... aaadd, Merkel flyt din store røv... hey peace, totalt fed lovepartyparade...

Hvorfor valgte jeg også det syrehoved som min GM :@

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg giver Trade Review 5 x :tup:

:tup: :tup: :tup: :tup: :tup:

Super tiltag.. 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

:hug::hug:

Herfra, det er rigtig godt ja

:clap::clap:

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er skuffet over at der ingen interesse for Vince Carter er.... :rip: Jeg har tilbudt ham billigt til stortset alle.

Der var sågar én GM der trak i land efter at vi havde snakket en FA med en MEGET usikker fremtid og en evig skuffende og altid skadet forward fra Blazers.
Han ville kunne modtage en af absolut topspillerne for disse to, men valgte alligevel at trække sig. :rip: :awch:

Jeg ville hellere end gerne beholde ham, men bliver nød til at finde penge et sted. - Især da jeg gerne ville have råd til at spille mit unge stjerne frø Marvin Williams B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tjaaa, eller du kan sende Williams videre til farmand her for en pose halvrådne nødder og måske den ofte på omgang-gående overurinerede bregne ?

Eller bare lade Williams ligge på RD et år til... eller i hvert fald indtil du kan få afsat VC i løbet af sæsonen måske ?

Oki, TO handler er indløbet, men det kan godt være jeg først får dem på siden lørdag morgen eller når jeg er kommet hjem fra Shanghai næse uge... så for de 4 implicerede, så ro på - de er godkendte.

Troede at du havde en kone Kurt 😮

Kan forresten afsløre at Carter har fundet en ny ejermand.

Held og lykke til ejermanden og Carter (SARS er ikke så slemt 😉 )

bozzy skrev:
Troede at du havde en kone Kurt 😮

Skulle det ikke have været "Troede at du ALLEREDE havde en kone Kurt 😮 " for at ramme ??

Nå, men man kan vel for fanden altid nuppe et par xtra med i håndbagagen - større er de vel ikke (Yao Ming's søster :awch: ).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Og efter seneste opdatering af ligaen, kan jeg konstatere at jeg er godt dækket ind på samtlige pladser:

4 kan dække C pladsen.
4 kan dække PF pladsen.
4 kan dække SF pladsen.
5 kan dække SG pladsen.
3 kan dække PG pladsen.

:hug: :hug: :hug:

ReferencerSide 27 af 635Reference