Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 336 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

madsberggreen skrev:
Det er dejligt at have lejlighed til at godte sig over andres ulykke! Jeg sidder ogsdå bare og håber at FistFighters får sig et par nasty skader, så jeg får et par ekstra bolde i lotteriet.

Haywood kom forøvrigt ganske overraskende på banen i nat, og lavede 3 blocks i sin sæsondebut! Det ville være fint hvis han fandt niveauet fra sidste sæson, og kunne agere solid backup center til Biedrins næste år.

Håb du bare på skader og lotteri bolde, men Devin Harris ham får du sgu ikke igen lige meget hvor meget du håber :nanana:

Forresten skal der da lige sendes ekstra love ud til Julian Wright, han flasher virkelig sit multicat potentiale i disse tider. 18-9-3-2 i nat :love:

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det skal da heller ikke være nogen hemmmelighed at jeg gerne byttede Harris tilbage for Bayles + et andenrundepick eller hvad det nu var den oprindelige handel gik på.

Jeg har godt nok haft blandet held med mine trades og pickups i min ene sæson som Ansjos-fører. Jeg fik ikke meget ud af mine trades af Carmello og Harris, men tilgengæld har jeg været heldig på andre punkter: Biedrins, Birdman, Aldridge og Parker er meget værdsatte!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja du er kommet rigtigt flot efter det vil jeg sige, og lander du Blake Griffin i år kan det da godt være jeg bliver liiiiiidt ked af det, men vi må se 😉 Men du bør være i blandt de nominerede til årets GM, et meget spændende hold du har fået samlet, ville nok få Kurt og Svinet til at ryste i bukserne hvis Devin også havde været på det hold!

Tak for de pæne ord!

Jeg synes nu selv både Svupper og Svinet er mere oplagte kandidater end mig. Svupper har vendt et hold 180 grader, og står i dag med en super spændene trup. Han har i hvert fald uden tvivl haf sæsonens bedste FA-management.

Svinet har selvfølgelig ikke lavet noget vildt drastisk med sit hold, men 48 points lyver ikke.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Min sæson byggede jeg sådan set de sidste to år, især de to trades for Duncan og AI, hvor lodsedlerne Millsap og Sefolosha sneg sig med ind, har sørget for suveræn dybde i år.

Det er vildt at Gangstars på den ene side har krudtet til at være blandt contenderne næste år... men godt kunne blive nødt til at fyre det af i D1.

B-b-b-BIRDMAN! 7 points, 10 rebs, en steal og FREAKING 8 BLOCKS!!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så har jeg lige opdateret holdsiderne mhp de sidste FA/Waivers.... Råb højt hvis jeres hold ikke ser ud som det burde (løn, spillere, waivers, picks etc.)

Og NEJ - det er IKKE en påviselig fejl at Deron Williams ikke er at finde på dit hold Ryan!!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:
Min sæson byggede jeg sådan set de sidste to år, især de to trades for Duncan og AI, hvor lodsedlerne Millsap og Sefolosha sneg sig med ind, har sørget for suveræn dybde i år.

Det er vildt at Gangstars på den ene side har krudtet til at være blandt contenderne næste år... men godt kunne blive nødt til at fyre det af i D1.

Det er egentlig lidt noget crap, for at være helt ærlig, så begynder jeg seriøst at frygte nedrykning.. Men nu må vi se

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Ja, fyre det af udenfor D1 mente jeg jo... må indrømme jeg på mærkelig vis pludselig hepper på dine spillere, selv om de fra sæsonstart var blandt mine mest slidt vodoo dukker.

:doh

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, bare rolig... nu går AK47 helt amokka :nanana:

ReferencerSide 336 af 635Reference