NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2009, 15:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Ja, fyre det af udenfor D1 mente jeg jo... må indrømme jeg på mærkelig vis pludselig hepper på dine spillere, selv om de fra sæsonstart var blandt mine mest slidt vodoo dukker.:doh
Hehe, jeg takker.. Al opbakning er værd at tage med pt!
Kapitalistsvin skrev:
Ja, fyre det af udenfor D1 mente jeg jo... må indrømme jeg på mærkelig vis pludselig hepper på dine spillere, selv om de fra sæsonstart var blandt mine mest slidt vodoo dukker.:doh
Hehe, jeg takker.. Al opbakning er værd at tage med pt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. april 2009, 4:23Oprindeligt skrevet af: NBA KapArrrhhhhhhhhhhhhh jeg er ved at faa spat af Josh Howard og at han ikke kan finde ud af om han skal spille eller ej!!!:upset
Arrrhhhhhhhhhhhhh jeg er ved at faa spat af Josh Howard og at han ikke kan finde ud af om han skal spille eller ej!!!:upset
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. april 2009, 23:44Oprindeligt skrevet af: NBA KapArrrhhhhhhhhhhhhh jeg er ved at faa spat af Josh Howard og at han ikke kan finde ud af om han skal spille eller ej!!!
Og det suplerer vi lige med at kaere Mr. Dalembert ikke kan finde ud af at laede vaere med at fejle hele tiden! Nu maa mit hold godt vaere lidt clutch down the stretch!!!
Arrrhhhhhhhhhhhhh jeg er ved at faa spat af Josh Howard og at han ikke kan finde ud af om han skal spille eller ej!!!
Og det suplerer vi lige med at kaere Mr. Dalembert ikke kan finde ud af at laede vaere med at fejle hele tiden! Nu maa mit hold godt vaere lidt clutch down the stretch!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. april 2009, 13:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDesværre er der stadig ikke noget nyt omkring opsætning af stillingen inde på NBAiKL siden (*host* Aaaaandser *host* ), men jeg smed lige en grim kopi ind fra i nat.
Sydhavn i D1 blev første hold der brugte alle 492 kampe i år, og ligger nu bare og venter på om Rimrockers og/eller GangStars går forbi ham i nedrykningskapløbet.
Podiepladserne er også tætte, da der er to hold med 30pp, 2 hold med 29pp og 1 med 28pp. Alle med mulighed for sølv/bronze... AlphaHans og TWolves har øjeblikkeligt en tiebreaker advantage pga en cat sejr.
I D2 begynder PeaCocks og Kerbs at ligne oprykningerne, mens SuperForkes beder til Pop om at Duncan får spilletid i de sidste kampe (skulle måske sidde ude i nat). Fjerde og sidste tophold, Ballers, har udspillet deres chance for i år, men har overrasket positivt.
I bunden kæmper Bronx med at nå de 450 kampe, og har fundet ud af at det er svært at hente kampe ind når man kun har én spiller der har C eligibility og udover denne, kun én anden PF.
Desværre er der stadig ikke noget nyt omkring opsætning af stillingen inde på NBAiKL siden (*host* Aaaaandser *host* ), men jeg smed lige en grim kopi ind fra i nat.
Sydhavn i D1 blev første hold der brugte alle 492 kampe i år, og ligger nu bare og venter på om Rimrockers og/eller GangStars går forbi ham i nedrykningskapløbet.
Podiepladserne er også tætte, da der er to hold med 30pp, 2 hold med 29pp og 1 med 28pp. Alle med mulighed for sølv/bronze... AlphaHans og TWolves har øjeblikkeligt en tiebreaker advantage pga en cat sejr.
I D2 begynder PeaCocks og Kerbs at ligne oprykningerne, mens SuperForkes beder til Pop om at Duncan får spilletid i de sidste kampe (skulle måske sidde ude i nat). Fjerde og sidste tophold, Ballers, har udspillet deres chance for i år, men har overrasket positivt.
I bunden kæmper Bronx med at nå de 450 kampe, og har fundet ud af at det er svært at hente kampe ind når man kun har én spiller der har C eligibility og udover denne, kun én anden PF.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. april 2009, 14:52Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja er jo super spændende i år. knap se fedt at Zach Randolph er blevet suspenderet 2 kampe rimelig skod. men så er det godt Jason Thompson kan spille center.
ja er jo super spændende i år. knap se fedt at Zach Randolph er blevet suspenderet 2 kampe rimelig skod. men så er det godt Jason Thompson kan spille center.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. april 2009, 15:34Oprindeligt skrevet af: bozzyHmm... ganske svært at komme på podiet med skader hos Al Jeff, Young og Camby :emb
Men egentligt er gasnke godt tilfreds med mit hold. Dog ved jeg godt at der skal hentes en ny PG og en big-man til holdet i offseason. Men der er jo både draft og en masse trade-villige GM's derude.
Hmm... ganske svært at komme på podiet med skader hos Al Jeff, Young og Camby :emb
Men egentligt er gasnke godt tilfreds med mit hold. Dog ved jeg godt at der skal hentes en ny PG og en big-man til holdet i offseason. Men der er jo både draft og en masse trade-villige GM's derude.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. april 2009, 21:09Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Desværre er der stadig ikke noget nyt omkring opsætning af stillingen inde på NBAiKL siden (*host* Aaaaandser *host* ), men jeg smed lige en grim kopi ind fra i nat.Sydhavn i D1 blev første hold der brugte alle 492 kampe i år, og ligger nu bare og venter på om Rimrockers og/eller GangStars går forbi ham i nedrykningskapløbet.
Ja, det er sgu dejligt at have brugt alle sine kampe med kun én uge tilbage.. det er ikke mange stats mit hold går glip af alligevel.. (ærger mig dog stadigvæk over ikke at have samlet Birdman op tidligere... kunne godt have brugt et par blocks mere i år.. bare så Aldridge ikke skulle stå som teamleader med sølle 35 stykker på 1/3 af en sæson..ville pynte lidt på sagerne at blot komme over 200 blocks)
Anyways, så har jeg regnet lidt på sagerne*, og for at overhale mit hold i stillingen, skal de to næste hold i rækken** lave flg i snit:
(* = Har brugt formlen [foranliggende hold-total] - [pågældende hold-total] / [resterende kampe])
(** = har af gode årsager ikke talt Silverfoxes med i denne sammenhæng 😉 )Rimrockers:
6,3 ppg (for at overhale AlphaHans, som næppe får spillet alle sine kampe i år) - sandsynligt
13,8 rpg (for at overhale mig) - sker næppe
4,6 apg (for at overhale Highflyers) - sker næppe
2,1 spg (for at overhale mig) - sker næppe
0,5 bpg (for at overhale Grunts) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomtGangStars:
7,8 ppg (for at overhale Rimrockers) - sandsynligt
1,5 rpg (for at overhale Jailblazers) - sandsynligt
1,0 apg (for at overhale T-Wolves) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomt
0,5 spg (for at overhale T-Wolves) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomt
0,2 bpg (for at overhale Rimrockers) - sandsynligtAlle disse stats er selvfølgelig forudsat at det bliver med samtlige kampe spillet i år, og at de foranliggende hold ikke er i stand til at opretholde deres føring.. så mit umiddelbare bud ville være, at medmindre AlphaHans måske ikke får spillet det maximale af sine kampe i år, at Rimrockers ryger ud på en tiebreaker mod Sydhavn, bortset fra hvis GangStars ikke er i stand til at få høstet sine resterende kampe sammen, og derfor ryger ud, hvilket også hviler lidt på om T-Wolves er i stand til ditto... 😮
Så ligesom de tidligere år er nedrykningsløbet jo en ren (delvist) uforudsigelig gyser, der først bliver afgjort d.15 april.. se mere i DEADLINE på DR2! :roll
Danish TWolf skrev:
Desværre er der stadig ikke noget nyt omkring opsætning af stillingen inde på NBAiKL siden (*host* Aaaaandser *host* ), men jeg smed lige en grim kopi ind fra i nat.Sydhavn i D1 blev første hold der brugte alle 492 kampe i år, og ligger nu bare og venter på om Rimrockers og/eller GangStars går forbi ham i nedrykningskapløbet.
Ja, det er sgu dejligt at have brugt alle sine kampe med kun én uge tilbage.. det er ikke mange stats mit hold går glip af alligevel.. (ærger mig dog stadigvæk over ikke at have samlet Birdman op tidligere... kunne godt have brugt et par blocks mere i år.. bare så Aldridge ikke skulle stå som teamleader med sølle 35 stykker på 1/3 af en sæson..ville pynte lidt på sagerne at blot komme over 200 blocks)
Anyways, så har jeg regnet lidt på sagerne*, og for at overhale mit hold i stillingen, skal de to næste hold i rækken** lave flg i snit:
(* = Har brugt formlen [foranliggende hold-total] - [pågældende hold-total] / [resterende kampe])
(** = har af gode årsager ikke talt Silverfoxes med i denne sammenhæng 😉 )
Rimrockers:
6,3 ppg (for at overhale AlphaHans, som næppe får spillet alle sine kampe i år) - sandsynligt
13,8 rpg (for at overhale mig) - sker næppe
4,6 apg (for at overhale Highflyers) - sker næppe
2,1 spg (for at overhale mig) - sker næppe
0,5 bpg (for at overhale Grunts) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomt
GangStars:
7,8 ppg (for at overhale Rimrockers) - sandsynligt
1,5 rpg (for at overhale Jailblazers) - sandsynligt
1,0 apg (for at overhale T-Wolves) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomt
0,5 spg (for at overhale T-Wolves) - kunne godt ske i teorien, men tvivlsomt
0,2 bpg (for at overhale Rimrockers) - sandsynligt
Alle disse stats er selvfølgelig forudsat at det bliver med samtlige kampe spillet i år, og at de foranliggende hold ikke er i stand til at opretholde deres føring.. så mit umiddelbare bud ville være, at medmindre AlphaHans måske ikke får spillet det maximale af sine kampe i år, at Rimrockers ryger ud på en tiebreaker mod Sydhavn, bortset fra hvis GangStars ikke er i stand til at få høstet sine resterende kampe sammen, og derfor ryger ud, hvilket også hviler lidt på om T-Wolves er i stand til ditto... 😮
Så ligesom de tidligere år er nedrykningsløbet jo en ren (delvist) uforudsigelig gyser, der først bliver afgjort d.15 april.. se mere i DEADLINE på DR2! :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. april 2009, 13:03Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMed sæsonen næsten ovre og en sikker nedrykning til Sølvrævene, så vil jeg da alligevel gøre opmærksom på Hibberts og Odens stats per 48 minutter,
23.3 - 11.4 - 2.4 - 1.0 - 3.5 --- Jeg siger mums
19.5 - 15.5 - 1.3 - 0.9 - 2.4 --- Jeg siger mums og ignorer at Oden snitter næsten 9 fejl per 48 minutter!
På trods af salget af Biedrins sidste offseason ser fremtiden på center positionen lys ud.
Med sæsonen næsten ovre og en sikker nedrykning til Sølvrævene, så vil jeg da alligevel gøre opmærksom på Hibberts og Odens stats per 48 minutter,
23.3 - 11.4 - 2.4 - 1.0 - 3.5 --- Jeg siger mums
19.5 - 15.5 - 1.3 - 0.9 - 2.4 --- Jeg siger mums og ignorer at Oden snitter næsten 9 fejl per 48 minutter!
På trods af salget af Biedrins sidste offseason ser fremtiden på center positionen lys ud.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. april 2009, 15:33Oprindeligt skrevet af: PacersMed en placering 4. sidst i D2 som blev ødelagt af skaderf (den sang har jeg vist hørt før...) så mener jeg stadig fremtiden ser ganske lys ud for Øldrikkerne, dog er der et par planer der skal realiseres i off-season.
Men nu vi taler om pr/min stats - så ser min front-court produktion også ganske lys ud synes jeg.
Love: 21,3 - 17,8 - 2,1 - 0,8 - 1,2 (dog lidt for lidt blocks for en C i den første sæson) Har spillet 78 af 79 kampe!
Horford: 16,3 - 13,3 - 3,4 - 1,14 - 2,14
Og så David West pt som 3. mand - så front-courten ser altså lovende ud hos Øldrikkerne stadig væk.
Og som S-Jax har leveret i denne sæson (dog nogle enkelte skadespauser) så gjorde jeg en steal da jeg tradede mig til ham.
SÅ jeg er tilfreds med mine spillere NÅR de har spillet. Dog har jeg manglet lidt assists og steals fra TJ Ford.
Med en placering 4. sidst i D2 som blev ødelagt af skaderf (den sang har jeg vist hørt før...) så mener jeg stadig fremtiden ser ganske lys ud for Øldrikkerne, dog er der et par planer der skal realiseres i off-season.
Men nu vi taler om pr/min stats - så ser min front-court produktion også ganske lys ud synes jeg.
Love: 21,3 - 17,8 - 2,1 - 0,8 - 1,2 (dog lidt for lidt blocks for en C i den første sæson) Har spillet 78 af 79 kampe!
Horford: 16,3 - 13,3 - 3,4 - 1,14 - 2,14
Og så David West pt som 3. mand - så front-courten ser altså lovende ud hos Øldrikkerne stadig væk.
Og som S-Jax har leveret i denne sæson (dog nogle enkelte skadespauser) så gjorde jeg en steal da jeg tradede mig til ham.
SÅ jeg er tilfreds med mine spillere NÅR de har spillet. Dog har jeg manglet lidt assists og steals fra TJ Ford.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. april 2009, 16:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinS-Jax var vild da Monta var ude, men jeg er stadig fint tilfreds med traded ogsaa... det landede som bekendt et top10 pick naeste saeson, og som Oelgutterne har vist i aar, saa kunne de godt vaere gode for et top fem pick... :hug:
S-Jax var vild da Monta var ude, men jeg er stadig fint tilfreds med traded ogsaa... det landede som bekendt et top10 pick naeste saeson, og som Oelgutterne har vist i aar, saa kunne de godt vaere gode for et top fem pick... :hug: