NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 16:00Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Jeg undrede mig også da jeg så dem under nedrykningsgrænsen herden anden dag - men reel nedrykningsfare er der nok ikke, da Downtown Sydhavn jo stadig ligger unaturligt højt pga sine mange kampe.Ja, det ser sgu lidt skidt ud.. men i det mindste er jeg da garanteret at få det maximale ud af mine muligheder..synes det er så bittert at miste point pga. at have manglet at få spillet et par kampe.. men hvis jeg til gengæld ryger ud af D1, selv med samtlige kampe spillet, så må det jo bare være sådan, og så må jeg nuppe et års tid eller to i D2, og lade GangStars nyde godt af at have skaffet sig mit 2010-pick via (et snedigt) trade.. :roll
Skal nok vende stærkt tilbage, uanset udfaldet.. (og vil bestemt ikke samle Kirilenko op, haha.. den løn er jo kolo-enorm) B)
madsberggreen skrev:
Jeg undrede mig også da jeg så dem under nedrykningsgrænsen herden anden dag - men reel nedrykningsfare er der nok ikke, da Downtown Sydhavn jo stadig ligger unaturligt højt pga sine mange kampe.
Ja, det ser sgu lidt skidt ud.. men i det mindste er jeg da garanteret at få det maximale ud af mine muligheder..synes det er så bittert at miste point pga. at have manglet at få spillet et par kampe.. men hvis jeg til gengæld ryger ud af D1, selv med samtlige kampe spillet, så må det jo bare være sådan, og så må jeg nuppe et års tid eller to i D2, og lade GangStars nyde godt af at have skaffet sig mit 2010-pick via (et snedigt) trade.. :roll
Skal nok vende stærkt tilbage, uanset udfaldet.. (og vil bestemt ikke samle Kirilenko op, haha.. den løn er jo kolo-enorm) B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 16:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, AK47 skyder med så vådt ammo at han er røget i samme overskudslager som Shard Lewis er.
Og nu har jeg lige fået opdateret FA siden, til også at vise Ansjosernes pickup... havde jeg glemt.
Jeg var selv lige ved at nuppe Will Bynum for at lukke nogle af mine G huller, men da jeg ligger ret dødt til, så tog jeg sq Pecherov ind for at spare lidt penge i stedet.
Ja, AK47 skyder med så vådt ammo at han er røget i samme overskudslager som Shard Lewis er.
Og nu har jeg lige fået opdateret FA siden, til også at vise Ansjosernes pickup... havde jeg glemt.
Jeg var selv lige ved at nuppe Will Bynum for at lukke nogle af mine G huller, men da jeg ligger ret dødt til, så tog jeg sq Pecherov ind for at spare lidt penge i stedet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2009, 12:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå kom Manu tilbage - dejligt.
Så ligger KerbCrawlers nummer 1 i D2 - dejligt.
Så kom Manu tilbage - dejligt.
Så ligger KerbCrawlers nummer 1 i D2 - dejligt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 10:04Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMmm Monta Ellis med: 42 - 9 - 9 - 3 - 1...så bliver det ikke meget bedre.
Mmm Monta Ellis med: 42 - 9 - 9 - 3 - 1...så bliver det ikke meget bedre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 13:25Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt er det en historisk omgang spank Grunts ligger til at uddele ligaen i år. Hvis man kigger på vindermargins de første tre år, så vandt de korrupte ulve med følgende placeringspointsmarginer (nasty ord jeg fik lavet der) på hhv. 2, 4 og 6.
I år har vi i Amsterdam et 18 point hul ned til nr.2... så nyd det nu, det er ikke ofte spank uddeles så massivt :spank
Nu ligger vi lunt i brugte kampe, så hvis folk kan nå at indhente deres kampgæld inden sæsonafslutningen kan der blive spist lidt af det forspring, men det ligner klart en ny rekord.
:roll
I øvrigt er det en historisk omgang spank Grunts ligger til at uddele ligaen i år. Hvis man kigger på vindermargins de første tre år, så vandt de korrupte ulve med følgende placeringspointsmarginer (nasty ord jeg fik lavet der) på hhv. 2, 4 og 6.
I år har vi i Amsterdam et 18 point hul ned til nr.2... så nyd det nu, det er ikke ofte spank uddeles så massivt :spank
Nu ligger vi lunt i brugte kampe, så hvis folk kan nå at indhente deres kampgæld inden sæsonafslutningen kan der blive spist lidt af det forspring, men det ligner klart en ny rekord.
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 14:54Oprindeligt skrevet af: PacersDet er ligegyldigt hvad jeg gør - så rykker jeg mig ikke.... Og så kommer der ustandseligt skader og andre irritationsmomenter på mit hold :what
Hhhhmmm.... Nå, men vi må bare begynde at fokusere fremad mod næste sæson.
Det er ligegyldigt hvad jeg gør - så rykker jeg mig ikke.... Og så kommer der ustandseligt skader og andre irritationsmomenter på mit hold :what
Hhhhmmm.... Nå, men vi må bare begynde at fokusere fremad mod næste sæson.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 15:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Pacers skrev:
Det er ligegyldigt hvad jeg gør - så rykker jeg mig ikke....Det er sq ellers ikke de historier man hører om dig ude i byen 😉
Herfra GangStars bliver det snært på med alle kampe, men vi håber inderligt at Sydhavn nupper nedrykningspladsen, i så fald var handlen tidligere på sæsonen et rent scoop!
Pacers skrev:
Det er ligegyldigt hvad jeg gør - så rykker jeg mig ikke....
Det er sq ellers ikke de historier man hører om dig ude i byen 😉
Herfra GangStars bliver det snært på med alle kampe, men vi håber inderligt at Sydhavn nupper nedrykningspladsen, i så fald var handlen tidligere på sæsonen et rent scoop!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 15:26Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet er dejligt at have lejlighed til at godte sig over andres ulykke! Jeg sidder ogsdå bare og håber at FistFighters får sig et par nasty skader, så jeg får et par ekstra bolde i lotteriet.
Haywood kom forøvrigt ganske overraskende på banen i nat, og lavede 3 blocks i sin sæsondebut! Det ville være fint hvis han fandt niveauet fra sidste sæson, og kunne agere solid backup center til Biedrins næste år.
Det er dejligt at have lejlighed til at godte sig over andres ulykke! Jeg sidder ogsdå bare og håber at FistFighters får sig et par nasty skader, så jeg får et par ekstra bolde i lotteriet.
Haywood kom forøvrigt ganske overraskende på banen i nat, og lavede 3 blocks i sin sæsondebut! Det ville være fint hvis han fandt niveauet fra sidste sæson, og kunne agere solid backup center til Biedrins næste år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 15:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa ja, bare vent dit klamme Svin, nu sætter jeg slutspurten ind og smider Dragic, Amir og Joel i kamp... så skal jeg lige love for at jeg får hentet ind i en ruf.
Men ja, det er noget af det tætteste vi har været på clean sweep af cats' ... ret imprægnerende.
Ja ja, bare vent dit klamme Svin, nu sætter jeg slutspurten ind og smider Dragic, Amir og Joel i kamp... så skal jeg lige love for at jeg får hentet ind i en ruf.
Men ja, det er noget af det tætteste vi har været på clean sweep af cats' ... ret imprægnerende.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2009, 15:37Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg ved jeg hverken kan ryge op eller ned.
Så jeg beholder min #19 plads fra sidste år.
Jeg ved jeg hverken kan ryge op eller ned.
Så jeg beholder min #19 plads fra sidste år.