NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. marts 2009, 19:59Oprindeligt skrevet af: HrNilssonNej Peter, det er ikke fordi du ikke er Commish at vi brokker os over dine udtagelser, det er fordi det er dumt og unødvendigt at sige den slags uargumenterede ting. Hvis du har et problem med os, så gå direkte til os i stedet. Accepterer undskyldningen og så synes jeg ellers vi skal lade den ligge og lade tonen være ordentlig.
Nej Peter, det er ikke fordi du ikke er Commish at vi brokker os over dine udtagelser, det er fordi det er dumt og unødvendigt at sige den slags uargumenterede ting. Hvis du har et problem med os, så gå direkte til os i stedet. Accepterer undskyldningen og så synes jeg ellers vi skal lade den ligge og lade tonen være ordentlig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. marts 2009, 21:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg har set forkert, da min computer var ved Svuppers indlæg - og så åbenbart ikke har indlæst siden færdig, så den er hoppet..
Så jeg erkender at det var en fejl dér, men dele af kritikken holder jeg nu fast i ;)...
Synes bare på ingen måde det er acceptablet at hænge mig ud på den måde som du gør, så det kunne være du liiige skulle til at læse reglerne for siden selv, for det er åbenbart meget lang tid siden du har gjort det.. Aiiight?
Skal jeg gøre dig opmærksom på at jeg har skrevet det regelsæt? At jeg har startet denne side? At NBAiKL adskiller sig fra den normale debat? At der her er plads til store albuer af og til?
Jeg gik måske over stregen, men det er ikke nær så slemt at gøre det i netop dette lukkede forum, som var det i den rigtige debat.
Derudover, så ville jeg tage det lidt mere seriøst, hvis du undlod at slutte et indlæg med "aaiiight"..
Og for at slutte på en god måde, så er jeg ikke arrogant..- jeg siger bare min mening. Sjovt nok sviner dig mig til på en værre måde, men det er vel ok? :roll
Jeg har set forkert, da min computer var ved Svuppers indlæg - og så åbenbart ikke har indlæst siden færdig, så den er hoppet..
Så jeg erkender at det var en fejl dér, men dele af kritikken holder jeg nu fast i ;)...
Synes bare på ingen måde det er acceptablet at hænge mig ud på den måde som du gør, så det kunne være du liiige skulle til at læse reglerne for siden selv, for det er åbenbart meget lang tid siden du har gjort det.. Aiiight?
Skal jeg gøre dig opmærksom på at jeg har skrevet det regelsæt? At jeg har startet denne side? At NBAiKL adskiller sig fra den normale debat? At der her er plads til store albuer af og til?
Jeg gik måske over stregen, men det er ikke nær så slemt at gøre det i netop dette lukkede forum, som var det i den rigtige debat.
Derudover, så ville jeg tage det lidt mere seriøst, hvis du undlod at slutte et indlæg med "aaiiight"..
Og for at slutte på en god måde, så er jeg ikke arrogant..- jeg siger bare min mening. Sjovt nok sviner dig mig til på en værre måde, men det er vel ok? :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2009, 0:50Oprindeligt skrevet af: SvupperDet pisser mig bare af at du ikk kigger ordentlig efter inden du bare begynder at svine mig til uden nogen grund, synes det er en dårlig undskyldning med at du har set forkert og det undskylder stadig ikk at du hænger mig ud på den måde..
Men for at komme tilbage til hva du så har skrevet nu hvor du stadig holder dig til hva du har skrevet..
Men det er da flot du har fået bygget et hold op til at rykke op i D1, men hvor meget dybte og fremtid der er i holdet, det er vidst en anden snak.. så lad os tage den om endnu sæson og se om du stadig er i D1 😉Og hvis du har et problem med at jeg siger "han er for gammel" efter du har sendt mig ligegyldige trades på række som jeg flere gange har sagt jeg ikke er interesseret i, plus det forhold vi tydeligvist har til hinanden, så skal du ikk forvente at få et detaljeret svar på hver eneste dårlige trade forslag du sender mig..
det er ærlig talt dårlig stil, at komme med et indlæg hvor du sviner GMs til offentligt og kræve deres hoved på et fad.
Selvom man har set forkert 😉men den med dømmekræften lader vi så bare ligge.. Aiiight 😉
Så kan du lige gribe en kost og feje for egen dør, før du kaster om dig med skidt her.
Det pisser mig bare af at du ikk kigger ordentlig efter inden du bare begynder at svine mig til uden nogen grund, synes det er en dårlig undskyldning med at du har set forkert og det undskylder stadig ikk at du hænger mig ud på den måde..
Men for at komme tilbage til hva du så har skrevet nu hvor du stadig holder dig til hva du har skrevet..
Men det er da flot du har fået bygget et hold op til at rykke op i D1, men hvor meget dybte og fremtid der er i holdet, det er vidst en anden snak.. så lad os tage den om endnu sæson og se om du stadig er i D1 😉
Og hvis du har et problem med at jeg siger "han er for gammel" efter du har sendt mig ligegyldige trades på række som jeg flere gange har sagt jeg ikke er interesseret i, plus det forhold vi tydeligvist har til hinanden, så skal du ikk forvente at få et detaljeret svar på hver eneste dårlige trade forslag du sender mig..
det er ærlig talt dårlig stil, at komme med et indlæg hvor du sviner GMs til offentligt og kræve deres hoved på et fad.
Selvom man har set forkert 😉
men den med dømmekræften lader vi så bare ligge.. Aiiight 😉
Så kan du lige gribe en kost og feje for egen dør, før du kaster om dig med skidt her.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2009, 12:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg er også pisse sur... det er kraftedme for meget, og finder mig på ingen måde i noget som helst.
I øvrigt ser min nye SG ut til at skaffe mig en andenplads i blocks... Thabo The-New-And-Improved-Josh Sefolosha rocks!!!
:roll
Jeg er også pisse sur... det er kraftedme for meget, og finder mig på ingen måde i noget som helst.
I øvrigt ser min nye SG ut til at skaffe mig en andenplads i blocks... Thabo The-New-And-Improved-Josh Sefolosha rocks!!!
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 7:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDamnation! Mit håb om en 3.plads svinder dag for dag. Nu ligner det at både Deng og Biedrins er ude for sæsonen...
Damnation! Mit håb om en 3.plads svinder dag for dag. Nu ligner det at både Deng og Biedrins er ude for sæsonen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 10:07Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvad fanden sker der egentlig for Gangstars. Det hold havde fra sæsonstart kvaliteterne til at kæmpe med om mesterskabet, men nu ligger de i kamp for overlevelse i D1.
😮
Hvad fanden sker der egentlig for Gangstars. Det hold havde fra sæsonstart kvaliteterne til at kæmpe med om mesterskabet, men nu ligger de i kamp for overlevelse i D1.
😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 10:10Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... og så blev AK47 og Jermaine fritstillet.. Jermaine var forventet, men vildt at Kirilenko kan gå så meget ned, at han går fra at være NBAiKL stud til free agent...
... og så blev AK47 og Jermaine fritstillet.. Jermaine var forventet, men vildt at Kirilenko kan gå så meget ned, at han går fra at være NBAiKL stud til free agent...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 10:11Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg undrede mig også da jeg så dem under nedrykningsgrænsen herden anden dag - men reel nedrykningsfare er der nok ikke, da Downtown Sydhavn jo stadig ligger unaturligt højt pga sine mange kampe.
Mon ikke Christian senderen hadsk tanke til Baron Davis, Bynums knæ og Marions ego lige nu?
Jeg undrede mig også da jeg så dem under nedrykningsgrænsen herden anden dag - men reel nedrykningsfare er der nok ikke, da Downtown Sydhavn jo stadig ligger unaturligt højt pga sine mange kampe.
Mon ikke Christian senderen hadsk tanke til Baron Davis, Bynums knæ og Marions ego lige nu?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 10:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenFedt nok at Kirilenko er på markedet - han kunne godt gå hen og blive et alvorligt steal ofr den GM der tør signe ham over sommeren!
Fedt nok at Kirilenko er på markedet - han kunne godt gå hen og blive et alvorligt steal ofr den GM der tør signe ham over sommeren!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2009, 15:08Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvis jeg var ved at bygge op eller var et af de hold uden franchise-spiller, så ville jeg uden at tøve tage chancen med AK, men umiddelbart ville ingen give det store, og så ville jeg sikre ikke at betale stor waiver næste sæson eller skulle trade ud af de andre aktiver sommeren over(hvor Bynum går på ny løn). Men jeg mener absolut ikke AK bør være FA, bare hans niveau i starten af denne sæson var højt, og mon ikke han finder det når Booz smutter fra Salt Lake.
Omkring min placering, så er det netop Barons skade/ikke-gider-spille-når-holdet-stinker-og-Dunleavy-coacher, AK's nedtur+skader, Hawes nedtur midt i sæsonen, Bynums skade og Marions ego der har bragt lidt skår i glæden..
Meeen mon ikke jeg lige hopper forbi minimum RimRockers og Sydhavn her til sidst. Og så ser det sq fornuftigt ud frem mod næste sæson når Bynum vender tilbage. Baron, JoJo, Marion, Blatche, Hawes, Bynum + rookies og det løse, samt 7-10 mio. cap-space.. Jeg håber på et run i den kommende sæson!
Hvis jeg var ved at bygge op eller var et af de hold uden franchise-spiller, så ville jeg uden at tøve tage chancen med AK, men umiddelbart ville ingen give det store, og så ville jeg sikre ikke at betale stor waiver næste sæson eller skulle trade ud af de andre aktiver sommeren over(hvor Bynum går på ny løn). Men jeg mener absolut ikke AK bør være FA, bare hans niveau i starten af denne sæson var højt, og mon ikke han finder det når Booz smutter fra Salt Lake.
Omkring min placering, så er det netop Barons skade/ikke-gider-spille-når-holdet-stinker-og-Dunleavy-coacher, AK's nedtur+skader, Hawes nedtur midt i sæsonen, Bynums skade og Marions ego der har bragt lidt skår i glæden..
Meeen mon ikke jeg lige hopper forbi minimum RimRockers og Sydhavn her til sidst. Og så ser det sq fornuftigt ud frem mod næste sæson når Bynum vender tilbage. Baron, JoJo, Marion, Blatche, Hawes, Bynum + rookies og det løse, samt 7-10 mio. cap-space.. Jeg håber på et run i den kommende sæson!