Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 333 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ingen grund til at folk skal blive uvenner, men jeg synes virkelig du bør tænke dig om en anden gang. Du fornærmer folk der har været tæt knyttet til siden i meget lang tid, og da du selv siger, at du primært gerne vil have folk op af stolene og gøre commish opmærksom på dem du synes ikke laver nok, så forstår jeg ikke hvorfor det netop bliver nogle fuldstændige elendige argumenter såsom, at jeg er nonchalant fordi jeg har sagt nej til en handel, Kap er doven fordi DU ikke har modtaget et tradeoffer fra ham, Superforkes der ligger til oprykning er uinteresseret og Dirk er for passiv fordi han ikke har tilbudt dig noget.

Tror du skal forstå, at du ikke er den eneste i ligaen og at andre GM's spiller anderledes end du gør, og så er den ellers ikke længere. I mine øjne skal man først og fremmest sørge for at svare på handler osv. alt det andet er blot ekstra guf til en rigtig god liga.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

.... Og så skal visse personer nok også huske at de ikke er commishes.. Personligt har jeg en enkelt gang i denne sæson skrevet en PB til Kurt, fordi en GM virkede meget fraværende, og det var min oplevelse at det var tilfældet over længere tid, samt at det var afgørende for placeringskampene som er ret tætte i år.

Men derfra er det altså Kurts opgave at tage den med vedkommende og vurdere om vedkommende skal skubbes lidt bag på eller i sidste ende have sparket.

Det er altså ikke en diskussion som vi bør tage på forum. Her kan vi tage det generelle aktivitetsniveau, diskutere hvordan det generelt bør være og hvordan vi måske kan få folk til at være lidt mere aktive, hvis det er det vi ønsker fra andre. Men man skal altså også huske på at denne liga kører over mange år og de fleste af os er forholdsvis travle mennesker. Derfor vil vores aktivitet også svinge meget, så vi måske i perioder vil være meget aktive, men i andre meget stille. Både pga. hvad der er nødvendigt for holdet(mit har f.eks. passet sig selv en del i denne sæson, da det er forholdsvist ungt), men også fordi faktorer som arbejde, uddannelse, kæreste, venner, familie, sygdom mv. kan spille ind.

Derfor synes jeg også det er ret hårdt - ja, egentligt helt forkert og fuldstændig mangel situationsfornemmelse - at lange ud efter GM'ere der har været med i flere år og altid vist sig at være nogenlunde aktive. Selvom man selvfølgelig godt kunne ønske de altid havde tid og lyst til at være i den super-aktive gruppe.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hold da helt kæft, der er sket noget i den weekend man har været væk.

Mine to første tanker, er:

A) Ligaens opsætning bør ikke ændret - det er perfekt som det er nu.

B ) Hvad bilder Svupper sig ind?

Ja, jeg har sendt mange bud afsted - ofte omhandlende de samme spillere, men i forskellige pakker. At tilbyde en spiller der igen-igen er god for 21-5-5 og foreløbig 71 kampe, er altså et tilbud man kan tillade sig at sende afsted.

Når så samtidig Svupper, der åbenbart ikke har noget imod at pege fingre a' andre, hver gang blot kommer med et: sys han er for gammel :/ til spillere der leverer varen, men er over 20 år, så klinger hans kritik ganske hult.

Hvad angår MINE tilbud, så vil jeg da gerne gøre opmærksom på, at jeg sidste år overtog et hold der var [censored], og i år ligger til oprykning med små 10 runder igen - og blandet andet har Dwight Howard, Vince Carter, Ronnie Brewer, Lamar Odom, Steve Nash og Manu Ginobili..- så Svupper, vi kan vel være enige om, at jeg var i min gode ret til at sende de bud, da jeg har lavet handler der gjorde mit hold langt langt bedre.

Vi skal trods alt ikke glemme, at mine bud også inkludere draft picks...

Jeg synes simpelthen at det er grotesk, at du, Svupper, finder det ok, at namedroppe på en ufed måde, når du - undskyld udtrykket - på flere punkter har været en joke - hvem glemmer ikke dit desperate forsøg på at gøre Calderon til en TOP fantasy PG og havde en me-against-the-world attitude.

Vi er enige i, at nogle GMs godt kunne trænge til en kraftig advarsel, og at det ville være sjovere hvis 2-3 stykker blev udskiftet.

Men det er ærlig talt dårlig stil, at komme med et indlæg hvor du sviner GMs til offentligt og kræve deres hoved på et fad.

Jeg har skrevet i denne tråd, at det var kritisabelt at Burnin' Reds havde brugt så få kampe - men jeg kunne ikke drømme om at skrive i denne tråd, at jeg mente at han virkede ligeglad og at vi burde udskifte ham.

Igen mener jeg at du har udvist mangel på dømmekraft, og det er ikke første gang, at din opførsel har medført rysten på hovedet.

Så grib lige en kost og fej for egen dør, før du kaster om dig med skidt her.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Yes, I get the point. Fortryder at jeg skrev den besked, men ville bare spille med åbne kort, fremfor at sidde og skumle bag skærmen. Hvis jeg kunne slette min gamle besked, så ville jeg gøre det. :emb

Fik ikke rigtig tænkt mig ordentlig om da jeg skrev det indlæg, og burde have lyttet til devisen "be careful of what you wish for, you just might get it" :noidea

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:
.... Og så skal visse personer nok også huske at de ikke er commishes..

Du har fuldstændig ret.. jeg har måske også lidt et "Iznogood-kompleks".. vil gerne være commish, men bliver det selvfølgelig aldrig i den her liga.. hvis det f.eks var Kurt der havde sendt noget tilsvarende mit indlæg ville NBA Kap og de andre formentlig bare bukke og skrabe, men fordi jeg netop ikke bestemmer noget, og stadigvæk er "en af de nye", så føler de sig forståeligt nok "stukket", hvilket jeg kun kan beklage og sige undskyld for. Det skal ikke ske igen (før jeg bliver commish, selvfølgelig :roll ).

P.S: Forstår ikke helt Stefans besked.. er det mig eller Svupper der bliver svinet? Kan ikke lige se hvad Svupper har gjort ihvertfald.. men jeg har sagt undskyld for min besked, og lover at noget lignende ikke skal ske igen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Okay stefan din arrogante [censored], du skal slet ikk snakke til mig på den måde og SLET IKK, når jeg på intet tidspunks har nævnt dit navn..
Så hvis du gider at læse hvem der har skrevet hvad inden du bare begynder at svine mig til fordi du tydeligvis har et personligt problem med mig, så ville jeg sætte stor pris på det..

Synes bare på ingen måde det er acceptablet at hænge mig ud på den måde som du gør, så det kunne være du liiige skulle til at læse reglerne for siden selv, for det er åbenbart meget lang tid siden du har gjort det.. Aiiight?

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Peter: Min fejl, jeg var grov i kaeften, syntes bare ikke det var kaldt for at folk skulle kaldes ud, men lad os lade den ligge nu saa. Point taken, forums aktiviteten skal nu steppes up.

Stefan: Jeg forstaar heller ikke din besked? Svupper har da slet ikke deltaget i debatten her i weekenden?

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Tak drenge.... I sørger sgu for fantatisk underholdning på sådanne en lad søndag...

Den med at hænge navne ud, som der senerehen er blevet undskyld for er ikke ok. Men til NBA KAP og Nelson's forsvar vil jeg sige at jeg sætter pris på jer begge når vi har talt om trades.

Må dog også sige at et par GM ikke virker interesserede i gamet længere. Så måske de burde skille sig med deres hold.

Og at Stefan er aktiv med trades, er jo netop derfor at han har vendt en synkende skude.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

NBA Kap skrev:
Stefan: Jeg forstaar heller ikke din besked? Svupper har da slet ikke deltaget i debatten her i weekenden?

I don't either?:o

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Hmm okay. Som debatten stormer så ser det da ud som om man skulle tjekke snakke-tråden lidt mere ja!

Her er lige en opdate på nogle betragtninger/disclaimers/whatever jeg har gjort på baggrund af den sidste tids diskussion:

Jeg er absolut ikke den mest aktive GM (og hvis nu skulle spørge så er jeg bag Burnin' Reds), men som andre har jeg den filosofi at man ikke skal handle bare for at handle, "der skal være mening med galskaben". Derfor fremstår jeg højest sandsynlig som "virker passiv" i nogens øjne.
Sagen er at jeg har lagt mig fast på jeg gerne vil prøve at bygge mit hold op gennem draften (Sam Presti-style), og har derfor solgt en del ud af mit hold for at få nogle brugbare picks i land.
Det har jeg så opnået på nogenlunde tilfredsstillende vis ifølge min egen overbevisning, og har derfor afvist mangt et tradeforslag angående mine høje picks, fordi mange af de handler ikke ville være fornuftige på lang sigt af diverse årsager, hvor fristende nogle handler end har været. Jeg overtog et hold der sejlede for hårdt og ønsker ikke screw det op yderligere men stille og rolig få renset ud.

Jeg synes så absolut jeg er til at handle med, men nej jeg smidder ikke tradeforeslag til højre og venstre, eller offentligegør mine pavre statlines hver dag! kald mig konservativ om man vil, men der sker altså ting på mit hold.

Kurt gjorde mig godt opmærksom på mit lave antal kampe, og jeg har da også siden fået en advarsel. Jeg havde ikke læst forfatningen grundigt nok åbenbart, til at være faldet over min. 450 kampe grænsen. Min fejl.

Hvis ligaens mest aktive medlemmer er så negative omkring aktiviteten i ligaen, så synes jeg egentlig også det er en udemærket ide at udvide ligaen, med de brugere som er på tale til et hold . Jeg synes også, som en nævnte i en tidligere post, det kunne være fedt hvis resultaterne kom til at afhænge endnu mere at marginalspillere (mit hold består ikke af andet 😉 som en udvidelse sandsynligvis vil betyde.

til sidst; det vil jo altid være sådan der er nogen der er mere aktive end andre, derfor synes jeg det er en dårlig ide hvis det kommer så vidt at man vil sætte de mere konservative, men trods alt aktive, GMs fra bestillingen, så vil man jo kunne blive ved med at udskifte GMs hvert år, hvis aktiviteten ikke lever op til de mest aktives krav. det vil næppe være holdbart.

ReferencerSide 333 af 635Reference