Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 330 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Kapitalistsvin skrev:

Men angående Julian Wright... hvis han ikke kan få en fast starterplads på ligaens tyndest besatte hold - Hornets - så ved jeg næsten ikke hvor han skal hen... (du skulle have sendt ham til Grunts skulle du, så havde vi nok kunnet opsnuse noget spilletid til ham).

:box

Ja når Peja og holdets eneste anden shooter spiller samme position, og der samtidig er to tidligere champs på samme plads, så er det jo en katastrofe ikke at starte inde i sin 2. sæson på et win now hold med en coach der generelt ikke er meget for unge spillere 😉 Vi minder om hvordan folk som G-Force og Diaw præsterede deres første år.

Og der fik jeg så jinxet en af mine eneste lodsedler, good job GM Dumb-leavy :doh

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

reignmannr1 skrev:
Det pudsige er at det er masser aktivitet når der skal draftes. Men generelt synes jeg måske godt man kunne sætte minimums forbruget op af ens kampe f.eks til 270 eller noget i den stil. Men det er generelt at få folk til at være på det samme aktivitet niveau

Jeg er jo vild tilhænger af aktivitet, men 270 kampe er voldsomt i en Keeper League. Man kan tage min egen situation, hvor jeg har mistet mange kampe pga skade i form af: Bogut, Josh, Deron, Sheed specielt.

Så er det jo at jeg skal bruge mine reserver til at samle kampe op hvis positionsmæssigt muligt, og det kan sagtens lade sig gøre normalt (hvis som sagt positionerne er dækket ordentligt), men da Joel Anthony, Goran Dragic, Chris Quinn og Amir Johnson tilsammen måske kun spiller én kamp per uge, og jeg skal være heldigt både at ramme den dag de faktisk spiller, på en dag hvor der er plads på deres position (eller UTI), så er det ikke ret nemt.

Dernæst er der den mulighed at man går ud og henter en FA ind som kan gi' en de manglende kampe, og det er jo det man gør 100% i en et års liga, men i KL regi, vil man jo ikke smide fremtiden over styr for at nå 10 kampe extra der ikke gir' noget i den samlede stilling i år.

Det er en fin balance, og jeg har det selvf. som udgangspunkt godt med den grænse jeg selv har sat på 450 kampe, men er også helt åbent overfor en diskussion omkring det... hvad er pro/cons i jeres andres øjne og hvor vil vi hen du ?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

altså som sådan synes jeg det er fint med 450 kampe. det er jo 7 kampe pr position man kan misse.

Tror også det har noget at gøre med om folk føler de har en mulighed for at komme nogle vegne den pågældende sæson.

Men det er en svær balancegang at have.

jeg er tilhænger af kun en divisíon fremfor 2, det er selvfølgelig fedt at være emd i kampen om oprykning, men tror ikke det er så sjovt for dem der ligger lidt længere nede, men det er jo derfor det er en keeper league det tager tid at komme nogle vegne, ellers må folk være tilmeldt andre fantasy spil hvor de kan være lidt mere agressive angående trades osv.

Playoff og slutspil kunne også være fedt men problemet er bare at sæsonen bliver alt for kort. og man er ikke sikker på ens spillere spillere til sidst i sæsonen.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

😆 Har lige fundet ud af Mr. Camby skal spille 10 af de 12 Clippers kampe for at udløse en bonus på 2 mio. At han bortset fra sine 6 blks i nat så rent faktisk er gået på ferie er så en anden snak :roll

Men dejligt at Suns virkelig står med ryggen mod muren, og gamle GHill bliver nød til at vride de sidste kræfter ud af sig. Dette resulterede i nat i 23-10-5-2-0.

Både Artest og hans unge lærling Thaddeus Young har virkeligt været stærke på det sidste B)

Nu håber jeg bare at Al Jefferson vender stærkt tilbage, så er ungdommen stærkt repræsenteret med ham, Young samt et enormt potiential i Marreese Speights.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja Thad Young har steppet op her de sidste par uger i P-Town som Bille ville have sagt.

Men det er nu slutspurten skal sættes ind. og Rookierne skal steppe op. forresten fedt at CDR er begyndt at vise lidt, selvom han lige blev skadet i hans sidste kamp.

Generelt er jeg godt tilfreds med mine Rooks. Westbrook, Thompson, Denadre Jordan, CDR og så lige Darell Arthur har alle gjort det godt når de har fået spilletid. Ser ikke så tosset ud for en ens roster med henblik på fremtiden.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg er altså stadig forelsket i Horford i år - og ISÆR på det sidste - har han virkelig oppet sig med assists og blocks. SÅ nu mangler vi bare lige at få point med så er vi hvor jeg gerne vil ha' ham.

Love er tæt på en double-double som rookie og har glimtvis vist sine assists kvaliteter - men mangler stadig det næste skridt i hustler kats'ene. Men ser fortrøstningsfuldt på fremtiden.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jenner skrev:
Som de fleste nok ved så er jeg aktiv, jeg har bevidst valgt at lade værd med at skrive så meget i denne tråd af den simple grund at det er farligt og til gene for mit hold. Jeg er nemlig verdensmester til at jinxe :emb

Mht. aktivitetsniveauet er det jo noget vi alle årene har snakket meget om, hvad er acceptabelt? og hvad er ikke? Måske vi skal tage den op i udvalget, selvfølgelig med input fra alle jer der har noget fornuftigt at sige.

Omkring cappen næste år (..) Faktum er jo at det er ens for alle, og ville da gøre off season noget mere spændende.

Haha, yeah I know.. kan bare ikke lide at du er så stille! Synes det er meget atypisk dig.. og det hjælper jo ikke just dit holds fremtidsudsigter bare at lege gemmeleg.. det er jo ikke en flok strudse fra Down Under..

..tror gerne at vi stadigvæk vil høre fra AlphaHans og Royals, egentlig.. Hooters har meldt ud.. er de andre to på ferie, eller hvordan? Og hvad med jer med "(V)".. er i aldrig på boardet, eller..?

Synes klart at det ville skabe mere spænding (og retfærdighed), hvis vi slavisk fulgte NBA's rigtige salary-cap så vidt muligt.. hvis den stiger, stiger vores, hvis den fryser, fryser vores, og hvis den falder, falder vores.. det gør jo også hele gamet meget mere realistisk (hvilket vel er hele formålet med en cap-baseret liga?):P

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Er her også endnu, men bliver jo selvfølgelig ret demotiveret af at ramle ind i 20 skader pr. sæson, når jeg egentlig på mange måder er tilfreds med mit hold, hvilket er den primære årsag til at jeg ikke er så aktiv på dette board, som jeg tidligere har været.

Selvom det måske ikke ser sådan ud, læser jeg alt det relevante omkring NBAiKL, og svarer på seriøse trade proposals.

Husk også på. Gode posts som Peters går hurtigt tabt i snakketråden, kunne være det var relevant at lave en tråd for sig selv omkring ligaaktivitetsregler.

Oprindeligt skrevet af: Daniel Brandt

Jeg er her også.. men har aldrig rigtig været aktiv herinde.. men jeg er stadig ombord på fantasyskibet..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

KnatLouie skrev:

Haha, yeah I know.. kan bare ikke lide at du er så stille! Synes det er meget atypisk dig.. og det hjælper jo ikke just dit holds fremtidsudsigter bare at lege gemmeleg.. det er jo ikke en flok strudse fra Down Under..

Hehe, men nu ser min fremtid jo ganske god ud med en ung core, et par gode picks og et par lodseddler, så der behøves jo næppe ændres det store. At jeg er løbet ind i den ene og den anden freak injury i år er jo svært at gøre noget ved. Som Martin siger kan det være svært deprimerende når man løber ind i så mange skader :emb

ReferencerSide 330 af 635Reference