NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2009, 19:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er jeg helt enig i.. Jeg læste bare tidligere en artikel hvor de nævnte det måske kunne falde drastisk, og i så fald ville så mange hold komme i problemer, at jeg synes man burde overveje det..
Er der tale om et par mio. så bør vi self se på tingene som du siger.
Det er jeg helt enig i.. Jeg læste bare tidligere en artikel hvor de nævnte det måske kunne falde drastisk, og i så fald ville så mange hold komme i problemer, at jeg synes man burde overveje det..
Er der tale om et par mio. så bør vi self se på tingene som du siger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2009, 20:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet jeg har snuset mig frem til, er at cappen i NBA falder med 3% den kommende sæson.
Derudover, må jeg desværre erklære mig enig med den gamle - vi må også manøvre os efter finanskrisen, og ofre spillere, for at komme under den fastsatte cap, og altså holde os til forfatningen.
I sidste ende, er det trods alt samme spilleregler for alle. Personligt kommer jeg da nok i knibe, da jeg kun har knap 9 millioner til at resigne Wafer og Odom, samt min rookie - dét endda med denne sæsons cap.
Sur røv, men jeg vil protestere kraftigt mod at vi får ekstra lang snor i forhold til virkelighedens GMs - det er jo netop det der er charmen ved det her, at skader, trades i NBAiKL/NBA og økonomi gør, at puslespillet aldrig er lagt endeligt.
Det jeg har snuset mig frem til, er at cappen i NBA falder med 3% den kommende sæson.
Derudover, må jeg desværre erklære mig enig med den gamle - vi må også manøvre os efter finanskrisen, og ofre spillere, for at komme under den fastsatte cap, og altså holde os til forfatningen.
I sidste ende, er det trods alt samme spilleregler for alle. Personligt kommer jeg da nok i knibe, da jeg kun har knap 9 millioner til at resigne Wafer og Odom, samt min rookie - dét endda med denne sæsons cap.
Sur røv, men jeg vil protestere kraftigt mod at vi får ekstra lang snor i forhold til virkelighedens GMs - det er jo netop det der er charmen ved det her, at skader, trades i NBAiKL/NBA og økonomi gør, at puslespillet aldrig er lagt endeligt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2009, 20:46Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet kommer jo også til at udligne sig selv i løbet af et par år, da de kontrakter der bliver tegner mens "finanskrisen" (jeg anerkender stadig ikke at der er krise) stadig løber, bliver tilsvarende lavere.
Det kommer jo også til at udligne sig selv i løbet af et par år, da de kontrakter der bliver tegner mens "finanskrisen" (jeg anerkender stadig ikke at der er krise) stadig løber, bliver tilsvarende lavere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2009, 20:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja dice koster vel det lønnen er fastsat til herinde på siden,
Synes også vi skal fastsætte cap´en efter NBA.
Kommer heldigvis ikke i problemer da Kidd bliver FA, men er ikke særligt realistisk hvis justere forholdene efter hva de forskellige hold vil få af problemer, fremfor bare at følge NBA.
Forresten fedt at CDR gør det godt med den spilletid han har fået her på det sidste.
Ja dice koster vel det lønnen er fastsat til herinde på siden,
Synes også vi skal fastsætte cap´en efter NBA.
Kommer heldigvis ikke i problemer da Kidd bliver FA, men er ikke særligt realistisk hvis justere forholdene efter hva de forskellige hold vil få af problemer, fremfor bare at følge NBA.
Forresten fedt at CDR gør det godt med den spilletid han har fået her på det sidste.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 16:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNu havde jeg igen en dårlig oplevelse med en GM der valgte ikke at svare på mine PMs over trade deadlinen. Jeg synes det er super dårlig stil, taget i betragtnin at vi lige har diskuteret sagen her i tråden, og den slags dræber lidt min entusiasme omkring ligaen.
Skal vi ikke prøve at få formuleret nogle minimumskrav til hvad man kan forvente af en GM i keeperligaen, og så et system vi kan håndhæve dem efter? Der er jo indtil flere af boardets meget aktive medlememr der står i kø for at få en plads i ligaen, så hvorfor ikke lukke nogle af dem ind hvis folk alligevel ikke gider svare på PMs og læse med her i tråden?
Det behøves ikke være nogle vildt avancerede regler, og heller ikke engang nogle der kræver at folk logger på NBAinfo dagligt, men jeg vil mene at man som absolut minimum kan forvente, at folk svarer på PMs og læser opdateringer i NBAikl-tråden på ugentligt basis.
Hvad siger i? Og hvad siger i der normalt ikke poster i denne tråd? Læser i overhovedet det her? Det irriterer mig lidt, at ingen af dem Peter kaldte ud i sin post har givet sig til kende - hvis vi ikke skal tolke det som et tegn på at I ikke læser med på denne tråd, så markér da i det mindste lige at i har læst hvad han skrev.
Nu havde jeg igen en dårlig oplevelse med en GM der valgte ikke at svare på mine PMs over trade deadlinen. Jeg synes det er super dårlig stil, taget i betragtnin at vi lige har diskuteret sagen her i tråden, og den slags dræber lidt min entusiasme omkring ligaen.
Skal vi ikke prøve at få formuleret nogle minimumskrav til hvad man kan forvente af en GM i keeperligaen, og så et system vi kan håndhæve dem efter? Der er jo indtil flere af boardets meget aktive medlememr der står i kø for at få en plads i ligaen, så hvorfor ikke lukke nogle af dem ind hvis folk alligevel ikke gider svare på PMs og læse med her i tråden?
Det behøves ikke være nogle vildt avancerede regler, og heller ikke engang nogle der kræver at folk logger på NBAinfo dagligt, men jeg vil mene at man som absolut minimum kan forvente, at folk svarer på PMs og læser opdateringer i NBAikl-tråden på ugentligt basis.
Hvad siger i? Og hvad siger i der normalt ikke poster i denne tråd? Læser i overhovedet det her? Det irriterer mig lidt, at ingen af dem Peter kaldte ud i sin post har givet sig til kende - hvis vi ikke skal tolke det som et tegn på at I ikke læser med på denne tråd, så markér da i det mindste lige at i har læst hvad han skrev.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 16:50Oprindeligt skrevet af: JennerSom de fleste nok ved så er jeg aktiv, jeg har bevidst valgt at lade værd med at skrive så meget i denne tråd af den simple grund at det er farligt og til gene for mit hold. Jeg er nemlig verdensmester til at jinxe :emb
Så forsøgte helt at holde mig fra at nævne at Devin nærmest legede CP3 efter all star breaket, og holdt mig fra at nævne alle de andre gode ting, men lige lidt har det hjulpet, så mon ikke jeg bare skal til at pralle løs igen hver gang noget der bare nærmer sig at være godt hænder!
Mht. aktivitetsniveauet er det jo noget vi alle årene har snakket meget om, hvad er acceptabelt? og hvad er ikke? Måske vi skal tage den op i udvalget, selvfølgelig med input fra alle jer der har noget fornuftigt at sige.
Omkring cappen næste år har jeg også snakket lidt med et par GMer, om hvordan det evt. skulle håndteres, og jeg er kommet frem til at jeg personligt synes vi bare følger forfatningen, det kunne da næsten være lidt sjovt hvis cappen faldt grueligt og mange hold blev nød til at cutte spillere, eller sælge dem til lavere værdi end man måske lige ville vurdere de havde. Faktum er jo at det er ens for alle, og ville da gøre off season noget mere spændende.
Og til sidst skal der lige sendes lidt jinxende love til Julian Wright, den knægt har potentialle så det basker! Forleden var det 4 steals, i nat var det så 4 blocks, uff hvis han kan udvikle sig lidt og få en fast starterplads et sted så bliver det giftigt!
Som de fleste nok ved så er jeg aktiv, jeg har bevidst valgt at lade værd med at skrive så meget i denne tråd af den simple grund at det er farligt og til gene for mit hold. Jeg er nemlig verdensmester til at jinxe :emb
Så forsøgte helt at holde mig fra at nævne at Devin nærmest legede CP3 efter all star breaket, og holdt mig fra at nævne alle de andre gode ting, men lige lidt har det hjulpet, så mon ikke jeg bare skal til at pralle løs igen hver gang noget der bare nærmer sig at være godt hænder!
Mht. aktivitetsniveauet er det jo noget vi alle årene har snakket meget om, hvad er acceptabelt? og hvad er ikke? Måske vi skal tage den op i udvalget, selvfølgelig med input fra alle jer der har noget fornuftigt at sige.
Omkring cappen næste år har jeg også snakket lidt med et par GMer, om hvordan det evt. skulle håndteres, og jeg er kommet frem til at jeg personligt synes vi bare følger forfatningen, det kunne da næsten være lidt sjovt hvis cappen faldt grueligt og mange hold blev nød til at cutte spillere, eller sælge dem til lavere værdi end man måske lige ville vurdere de havde. Faktum er jo at det er ens for alle, og ville da gøre off season noget mere spændende.
Og til sidst skal der lige sendes lidt jinxende love til Julian Wright, den knægt har potentialle så det basker! Forleden var det 4 steals, i nat var det så 4 blocks, uff hvis han kan udvikle sig lidt og få en fast starterplads et sted så bliver det giftigt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 16:52Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI mangel af reel action, kan jeg informere om at jeg to gange var meget tæt på at jonglere 4 spillere med to forskellige hold.
Men deadline kom og gik uden at noget faldt på plads. Håber at kunne bygge videre på noget at det når cirkus kommer til byen efter sæsonen.
:jubi:
Men angående Julian Wright... hvis han ikke kan få en fast starterplads på ligaens tyndest besatte hold - Hornets - så ved jeg næsten ikke hvor han skal hen... (du skulle have sendt ham til Grunts skulle du, så havde vi nok kunnet opsnuse noget spilletid til ham).
:box
I mangel af reel action, kan jeg informere om at jeg to gange var meget tæt på at jonglere 4 spillere med to forskellige hold.
Men deadline kom og gik uden at noget faldt på plads. Håber at kunne bygge videre på noget at det når cirkus kommer til byen efter sæsonen.
:jubi:
Men angående Julian Wright... hvis han ikke kan få en fast starterplads på ligaens tyndest besatte hold - Hornets - så ved jeg næsten ikke hvor han skal hen... (du skulle have sendt ham til Grunts skulle du, så havde vi nok kunnet opsnuse noget spilletid til ham).
:box
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 18:44Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg vil godt have en opdatering af FA-opsamlinger... Særligt på Yahoo :roll
Jeg vil godt have en opdatering af FA-opsamlinger... Særligt på Yahoo :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 19:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnja ja ja ja - nu har du fået Dice på din Yahoo side... så må vi bare håbe at Sheed snart er tilbage :hug:
ja ja ja ja - nu har du fået Dice på din Yahoo side... så må vi bare håbe at Sheed snart er tilbage :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2009, 22:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Det pudsige er at det er masser aktivitet når der skal draftes. Men generelt synes jeg måske godt man kunne sætte minimums forbruget op af ens kampe f.eks til 270 eller noget i den stil. Men det er generelt at få folk til at være på det samme aktivitet niveau
Det pudsige er at det er masser aktivitet når der skal draftes. Men generelt synes jeg måske godt man kunne sætte minimums forbruget op af ens kampe f.eks til 270 eller noget i den stil. Men det er generelt at få folk til at være på det samme aktivitet niveau