Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 323 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jonas Emiliussen skrev:

Kapitalistsvin skrev:
Guards: Ben Gordon/Allen Iverson/Thabo Sefolosha
Forwards: Rudy Gay/Caron Butler
Centers: Yao Ming/Paul Millsap/Emeka Okafor

Siden hvornår har du fået Ben Gordon? 😀

Ahh bugger... bliver jeg ved med at skrive. Men det er heldigvis den anden Gordon jeg har, og han er lidt af et favourite pet for mig 😛

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
Ahh bugger... bliver jeg ved med at skrive. Men det er heldigvis den anden Gordon jeg har, og han er lidt af et favourite pet for mig 😛

Haha, "heldigvis".. you so mean, bro.. Jeg er da fint tilfreds med Ben Gordon.. han bli'r formentlig team-leader i PTS i år, selvom jeg bænker ham fra nu af til sæson-slut.. og da jeg egentlig kun mangler lidt assists og steals resten af året for at kunne blive i D1, så kunne det egentlig godt ske.. dem er han kun middelmådig til at få fremskaffet..

Anyways, hvis man er interesseret i BEN Gordon, Al Harrington, Marquis Daniels, John Salmons, Mo Williams, mfl., så smid mig gerne en PB.. de fleste spillere + picks på min roster er tradable, bare det rette tilbud dukker op.. 😛

Oprindeligt skrevet af: bozzy

reignmannr1 skrev:
Derrick Rose bliver ikke ROY, den ligger til Westbrook, Mayo er ude af det løb

Arh.... Han er god, ingen tvivl om det.. Men Rose og Mayo er vel stadig mindst ligeså store favoritter. Desuden må man ikke glemme Brooks...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Eric Gordon snupper den titel... nu hvor Clippers har lidt flere folk tilbage, så skal i bare se Gordon føre holdet op i tabellen, som en ægte Grømskolling-MVP.

:roll

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

*host host* *høøøøøm*

Marc Gasol :love:

2 rbs fra en triple-double... 2stl/2blk fra en five-by-five... what's not to love (bortset fra de lange lokker og de bleg-fede arme).

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Danish TWolf skrev:
*host host* *høøøøøm*

Marc Gasol :love:

2 rbs fra en triple-double... 2stl/2blk fra en five-by-five... what's not to love (bortset fra de lange lokker og de bleg-fede arme).

..and he keeps going and going and going ....

Big Bro go Home!

Med spillere som Kobe, Artest, Al Jefferson og Camby i sin "line-up" burde man komme i betragtning til en top-tre placering. Men af dem er det kun Kobe der har spillet hele sæsonen. :emb

Jeg startede sæsonen med at lede efter en god PG, og det ser også ud til at det er sådanne jeg slutter sæsonen. Så hvis DU sidder inde med en god PG, men er villig til at trade. Så er der ikke mange urørlige spillere på mit hold - Dog skal evt bud gerne være realistiske, og dermed behøver jeg ingen Al Harrington for Al Jefferson tilbud 😆

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

bozzy skrev:
Med spillere som Kobe, Artest, Al Jefferson og Camby i sin "line-up" burde man komme i betragtning til en top-tre placering. Men af dem er det kun Kobe der har spillet hele sæsonen. :emb

Jeg startede sæsonen med at lede efter en god PG, og det ser også ud til at det er sådanne jeg slutter sæsonen. Så hvis DU sidder inde med en god PG, men er villig til at trade. Så er der ikke mange urørlige spillere på mit hold - Dog skal evt bud gerne være realistiske, og dermed behøver jeg ingen Al Harrington for Al Jefferson tilbud 😆

Well, jeg kan ihvertfald (som den eneste) sende dig netop dét tilbud.. ikke at jeg da har gjort det før? :noidea

Men ellers har jeg en del PG's, hvis det er.. just send an offer or whatever.. - Downtown

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det ville være sjovt at se hvad Bo skulle slippe for at få Mo Williams tilbage B)

madsberggreen skrev:
Det ville være sjovt at se hvad Bo skulle slippe for at få Mo Williams tilbage B)

Bo er skam slet ikke interesseret i at få ham tilbage... Med PG's mener jeg specielt assists, og det er desværre ikke hans varemærke...

ReferencerSide 323 af 635Reference