Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 322 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:
Boozer har nok en hel del med det at gøre, ligesom det heller ikke just er sååå smart kun at have Rip som SG når han har siddet ude i adskillige kampe.

Man kunne måske lave nogle trades, eventuelt... ?;-)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

KnatLouie skrev:

Miller31 skrev:
Boozer har nok en hel del med det at gøre, ligesom det heller ikke just er sååå smart kun at have Rip som SG når han har siddet ude i adskillige kampe.

Man kunne måske lave nogle trades, eventuelt... ?;-)

Det har jeg ikke kommenteret på, jeg forklarede blot hvorfor tingene hang sammen som de gør.

Miller31 skrev:
Det har jeg ikke kommenteret på, jeg forklarede blot hvorfor tingene hang sammen som de gør.

Det var nu også mest bare ment som en opfordring.. :roll

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha dette års Rookie of the year havde lige sin første triple duble i år. 17-10-10 Russell Westbrook, jumme jumme

reignmannr1 skrev:
Uha dette års Rookie of the year havde lige sin første triple duble i år. 17-10-10 Russell Westbrook, jumme jumme

Havde Derrick Rose en triple-double også? 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hey boys... min gamle garde tromler langsomt afsted, og saftsusme om det ikke endelig ligner reel pole position PT.

Jeg går dog alligevel og jonglerer med ideer om lidt rokeringer, og er åben for bud på alt andet end Chris Paul! Her er nogle starterkaliber/mesterskabskaliber spillere vi kunne snakke trades om:

Guards: Ben Gordon/Allen Iverson/Thabo Sefolosha
Forwards: Rudy Gay/Caron Butler
Centers: Yao Ming/Paul Millsap/Emeka Okafor

Derrick Rose bliver ikke ROY, den ligger til Westbrook, Mayo er ude af det løb

Tue, Mar 3 G Russell Westbrook was named Rookie of the Month for February. He started all 12 games, averaging 20.6 points, 5.9 assists and 6.1 rebounds. He scored 20 or more points six times and 30 or more points three times, including a career-high 34 points Feb. 1 at Sacramento. The UCLA product ranked first among rookies in scoring for the month (20.6 ppg), second in assists (5.9 apg), fifth in rebounds (6.1 rpg) and fourth in double-doubles (2). Westbrook is the first Western Conference rookie to win the award multiple times this season. He also won in December.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

reignmannr1 skrev:
Derrick Rose bliver ikke ROY, den ligger til Westbrook, Mayo er ude af det løb

You gotta be kiddin' me!

Jo, bevares - Westbrook spiller godt. Derrick Rose spiller dog også fantastisk, og hans hold har den bedste record, ift. de andre top-rookies.

Mht. Mayo, så er han da på ingen måde ude af løbet endnu? Han er den mest scorende rookie (ja, allerede en af ligaens elite-spillere i points). Derudover er han den ultimativt bedste on-ball forsvarsspiller i årets rookie-class? Skal også lige nævnes, at han er den mest stabile af de 3.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Kapitalistsvin skrev:
Guards: Ben Gordon/Allen Iverson/Thabo Sefolosha
Forwards: Rudy Gay/Caron Butler
Centers: Yao Ming/Paul Millsap/Emeka Okafor

Siden hvornår har du fået Ben Gordon? 😀

ReferencerSide 322 af 635Reference