Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 324 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

bozzy skrev:

madsberggreen skrev:
Det ville være sjovt at se hvad Bo skulle slippe for at få Mo Williams tilbage B)

Bo er skam slet ikke interesseret i at få ham tilbage... Med PG's mener jeg specielt assists, og det er desværre ikke hans varemærke...

Sandt nok.. i år er han nede på et sted mellem sølle 3.5-4 assists pr kamp.. ikke imponerende af en starting PG.. men han har tidligere vist at han er i stand til at kunne dishe op mod 6-6.5 pr kamp, så trenden skifter muligvis engang i fremtiden (håber jeg).. men indtil da må jeg tage til takke med hans 20ppg-3rpg-3apg-1spg.. :emb

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er skam Mo Will fan, men kan desværre (for dig) ikke se at trenden ændre sig sålænge han spille med The Chosen 1.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Halløjsa det hjalp åbenbart at JSmoov havde et opgør med sin coach og blev bænket hele 4qtr og i kampen efter hele 2. halvleg... de to kampe derefter har han været lidt oppe at røre ved sine normale standarder :love:

...så HVIS han kører videre og HVIS Gasol og Wade fortsætter i deres nuværende tempo, og HVIS Bogut havde været skadesfri i år, så var det jo lige før jeg ville ha' kunnet nuppet Svinet og endnu en titel i år... oh well, får nok ikke de store sympatier her i tråden.

FLAAAAAASH ... aa-haaa, ruler of the univers da-da-da-daaaaam.... FLAAAAASH (you know the rest).

Hvis og hvis.... Hvis det ikke var for skader, så var vel et par hold der havde kunnet true svinet...

Nu har jeg fået mig min nye startende PG - der rent faktisk er istand til at at lave assists. Velkommen ombord til Rafer Alston som har nok at aflevere til med Turk, Rashard og D12.

Men jeg er stadig på udkig efter en back-up PG, da Rafer er ved at være en gammel herre. Hvis jeg ikke finder noget inden deadline, så er det offseason's mål at finde en.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Yes... skader kan hurtigt sende et hold langt ud i moerket... tell me about it...

bozzy skrev:
Jeg er skam Mo Will fan, men kan desværre (for dig) ikke se at trenden ændre sig sålænge han spille med The Chosen 1.

Haha, sandt nok.. LeBrONE er for gal.. men da jeg ikke rigtig er i pengenød, så får han da lov til at sidde på min bænk næste år imens Nelson og Chalmers (og muligvis Jack også) disher tilpas med assists indtil han (måske) vender tilbage til formen.. B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Efter en sæson hvor jeg flere gange har været såååå tæt på at waive min kære Balkman, så er jeg simpelthen nødt til at fremhæve den her.

14-14-3-2-1..

Og snitter i marts: 9 - 11 - 1 - 1 - 0,5 på blot 24 min.

Jeg elsker den dreng! :love:

Tja... udseende mæssigt passer han bedre ind hos Nuggets. De har sgu nogle freaks på det hold...ehm... Chris Andersen og Balkman er jo ikke ligefrem nogen Hr. Stern kan bruge som posterboys for ligaen ... 😆

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
Tja... udseende mæssigt passer han bedre ind hos Nuggets. De har sgu nogle freaks på det hold...ehm... Chris Andersen og Balkman er jo ikke ligefrem nogen Hr. Stern kan bruge som posterboys for ligaen ... 😆

Pjat med dig Bo:

[Billede]

reignmannr1 skrev:
Her er så den samlede stilling hvis der kun var en liga.

1. Grunts 47 point
2. KerbCrawlers 36
3. Highflyers 35.5
4. Anchovies 35
4. Superforkes 35
5. Peacocks 33.5
6. Jailblazers 33
7. BigBallers 32.5
8. Twolfs 31.5
9. Sydhavn 31
10.Gangstars 30
11. Alphahans 29
12. Fistfighters 26
13. Hooters 24.5
14. Rimrockers 22.5
15. Beerguzzlers 20.5
16. Silverfoxes 11.5
17. Royals 11
18. Knuckles 7
19. Reds 6

Har brugt en skala fra 0.5 til 10

Nogen der har en opdateret liste? (og er vi egentlig ikke 20 hold i ligaen? :noidea )

ReferencerSide 324 af 635Reference