NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 12:46Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenOg så kommer den nye Memphis træner med særdeles positive udtalelser om Conley - NOW IS THE TIME!
Han skulle vist være en af de mest guard-venlige trænere i hele ligaen, så det tyder godt for Conley og Mayo :hug:
Og så kommer den nye Memphis træner med særdeles positive udtalelser om Conley - NOW IS THE TIME!
Han skulle vist være en af de mest guard-venlige trænere i hele ligaen, så det tyder godt for Conley og Mayo :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 12:50Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja og Darryl Arthur har også fint med spilletid håber det fortsætter, de kan jo ligeså godt lade de unge spillere spille, da der ikke er det store at nå i denne her sæson
Ja og Darryl Arthur har også fint med spilletid håber det fortsætter, de kan jo ligeså godt lade de unge spillere spille, da der ikke er det store at nå i denne her sæson
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2009, 6:52Oprindeligt skrevet af: bozzyEj hvor dejligt at have fyret MoWill, når han smider 43-8-11-2 :emb 😮
Ej hvor dejligt at have fyret MoWill, når han smider 43-8-11-2 :emb 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2009, 8:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og var han bare lidt billigere så havde jeg nok samlet ham op sidste uge.
Kan være JailBlazers er heldige snart at slippe for hans waiverfee ?
...og var han bare lidt billigere så havde jeg nok samlet ham op sidste uge.
Kan være JailBlazers er heldige snart at slippe for hans waiverfee ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2009, 13:56Oprindeligt skrevet af: madsberggreen[censored] en brutalisimo nat! Han er da ikke bange for lige at reklamere for sig selv som all star!
[censored] en brutalisimo nat! Han er da ikke bange for lige at reklamere for sig selv som all star!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2009, 9:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGodt så Kurt.. det kører i år. Så bænker man Beasley og han laver det samme som i de forgående 3 kampe hvor han var på... es köhrt aber.
HVORNÅR KOMMER BOGUT TILBAGE AAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!
Godt så Kurt.. det kører i år. Så bænker man Beasley og han laver det samme som i de forgående 3 kampe hvor han var på... es köhrt aber.
HVORNÅR KOMMER BOGUT TILBAGE AAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2009, 12:40Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen15-5-9-1 ...
Hvem tilhører den dejlige statline? Mike Conley :hug:
15-5-9-1 ...
Hvem tilhører den dejlige statline? Mike Conley :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. januar 2009, 16:41Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha så skete det uundgåelige, Westbrook er nummer 1 på ESPN rookie chart, yeah baby efterfulgt at Love og Lopez, Jordan lå endda nr 6. Nice
Uha så skete det uundgåelige, Westbrook er nummer 1 på ESPN rookie chart, yeah baby efterfulgt at Love og Lopez, Jordan lå endda nr 6. Nice
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. januar 2009, 0:21Oprindeligt skrevet af: KnatLouiereignmannr1 skrev:
Uha så skete det uundgåelige, Westbrook er nummer 1 på ESPN rookie chart, yeah baby efterfulgt at Love og Lopez, Jordan lå endda nr 6. NiceHvor ligger Courtney Lee så på den liste? Top-10 formoder jeg?
reignmannr1 skrev:
Uha så skete det uundgåelige, Westbrook er nummer 1 på ESPN rookie chart, yeah baby efterfulgt at Love og Lopez, Jordan lå endda nr 6. Nice
Hvor ligger Courtney Lee så på den liste? Top-10 formoder jeg?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. januar 2009, 2:33Oprindeligt skrevet af: Miller31KnatLouie skrev:
reignmannr1 skrev:
Uha så skete det uundgåelige, Westbrook er nummer 1 på ESPN rookie chart, yeah baby efterfulgt at Love og Lopez, Jordan lå endda nr 6. NiceHvor ligger Courtney Lee så på den liste? Top-10 formoder jeg?
Hihi, good one 😀
KnatLouie skrev:
reignmannr1 skrev:
Hihi, good one 😀