Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 314 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja nu er det sådan at Mayo kun er gået ned måned efter måned, mener faktisk han var rykket ned på 5 pladsen efter de 3 andre og så Rose som nummer 4.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Lige meget hvilken rookie der er bedst, så kunne jeg bare godt tænke mig en PG :noidea

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

bozzy skrev:
Lige meget hvilken rookie der er bedst, så kunne jeg bare godt tænke mig en PG :noidea

Jeg har hørt at Mo Williams stadig er avilable 😆

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Forrygende move af GM Hansen i går, således blev Bynum bænket, så hans 27-15-1-0-2 ikke lige talte, det var helt klart meningen! Nå, men det går nu nok.

26,2 - 13,8 - 1 - 0,2 - 3,2

Stille og roligt snit over de seneste 5 fra den flotte fyr!

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

madsberggreen skrev:

bozzy skrev:

Jeg har hørt at Mo Williams stadig er avilable 😆

Shh...

Men fandt så lige selv ud af at Courtney Lee var på top-20 listen over rookies.. eller top-18 om man vil.. så kan man selv gætte sig til hvor han ligger B)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Miller31 skrev:
Forrygende move af GM Hansen i går, således blev Bynum bænket, så hans 27-15-1-0-2 ikke lige talte, det var helt klart meningen! Nå, men det går nu nok.

26,2 - 13,8 - 1 - 0,2 - 3,2

Stille og roligt snit over de seneste 5 fra den flotte fyr!

Det er SÅ farligt Christian..- kan du sig jinx igen igen?

Synd for Bynum, han er formentlig færdig for sæsonen - og det kunne tyde på en værre skade end sidst :(.

Det er naturligvis fint for mig i NBAiKL da Odom forhåbentlig får spilletid, men synd for Bynum (ikke at forveksle med et synd for GM Hansen).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det er noget rigtig pis, flot jinx..

Heldigvis tyder de første meldinger positive, men det er svært at sige noget før der er klare meldinger.. Egentlig ikke engang pga. KL, men hold da op hvor er det synd at se en 21-årig knægt, som arbejder så vanvittigt hårdt, aldrig laver ballade og endelig var begyndt at få sit store gennembrud.. Hvorefter han måske bliver ramt af en alvorlig knæskade for anden gang.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Nu er jeg ikk en Laker fan, men synes fandme os det er synd for dem.. det er nok det der kommer til at koste dem mesterskadet i år.. hvis han altså ikk kommer tilbage.. For sevan da det er sørgeligt :/

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nu skal man ikke have så ondt af Lakers, Clippers er vel stadig dem der har fået ødelagt deres sæson mest i Los Angeles trods alt.

Lakers må bare finde andre strenge at spille på.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Skidt pyt med hvad indflydelse det har for de forskellige hold som..- bum, hold.

Hvad jeg tænker på i NBAiKL er, at Odom nu kommer til at starte inde i en del kampe - og med hans udløbende kontrakt, og gode form (han er endelig kommet i gang), har jeg en attraktiv spiller, der muligvis er på vej til en anden NBAiKL franchise sammen med en anden unavngiven spiller.

Så er der nogle der er interesseret, er det nu der skal faxes til mig...

ReferencerSide 314 af 635Reference