NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. januar 2009, 0:25Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Ja, vi er nogle der godt kunne bruge en ekstra backup center lige nu - Med Biedrins, Gooden og Haywood skadeter min big man-rotation noget videre amputeret. Det ser vist ud til at jeg kommer til at misse kampe for første gang i år 🙁Du kan få Curry helt gratis, hvis det er? 😉
madsberggreen skrev:
Ja, vi er nogle der godt kunne bruge en ekstra backup center lige nu - Med Biedrins, Gooden og Haywood skadeter min big man-rotation noget videre amputeret. Det ser vist ud til at jeg kommer til at misse kampe for første gang i år 🙁
Du kan få Curry helt gratis, hvis det er? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. januar 2009, 12:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNæh, Biedrins er sgu en jernmand - han spillede igennem smerten og nuppede 6 points, 13 rebs og 4 blocks - det kan jeg godt leve med indtil han bliverrask igen 🙂
Især hvis Durant bliver ved med at spille lige så fantastisk som han har gjort de sidste måneder: 46, 15, 4, 2, 1 i nat!!!
Næh, Biedrins er sgu en jernmand - han spillede igennem smerten og nuppede 6 points, 13 rebs og 4 blocks - det kan jeg godt leve med indtil han bliverrask igen 🙂
Især hvis Durant bliver ved med at spille lige så fantastisk som han har gjort de sidste måneder: 46, 15, 4, 2, 1 i nat!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. januar 2009, 12:11Oprindeligt skrevet af: JennerUdover Roys totalt out of this world line i nat: 22-5-7-10-2!!! så er det dælme ikke sjovt at være nævekæmper for tiden.
Først gik 4/6 startere ned på samme tid, så kom de fleste tilbage, så røg to ud, så kom den ene tilbage og nu er det så Chandler der er ude i 3-4 uger forlyder det... Mardy Collins blev samlet op for at hente lidt kampe, han fik lige 1-2 kampe også blev han skadet... Jamen hvad har jeg dog gjort for at fortjene dette helvede?
Udover Roys totalt out of this world line i nat: 22-5-7-10-2!!! så er det dælme ikke sjovt at være nævekæmper for tiden.
Først gik 4/6 startere ned på samme tid, så kom de fleste tilbage, så røg to ud, så kom den ene tilbage og nu er det så Chandler der er ude i 3-4 uger forlyder det... Mardy Collins blev samlet op for at hente lidt kampe, han fik lige 1-2 kampe også blev han skadet... Jamen hvad har jeg dog gjort for at fortjene dette helvede?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. januar 2009, 14:04Oprindeligt skrevet af: MartanicDu kalder det "dæleme ikke sjovt". Jeg kalder det standard.
Jeg har jo altså i perioder i denne sæson haft mellem 39 og 50 millioner siddende med skader.
Men nej, du har ikke gjort noget for at fortjene det helvede, tror jeg da ikke, udover at bo på Frederiksberg.
Du kalder det "dæleme ikke sjovt". Jeg kalder det standard.
Jeg har jo altså i perioder i denne sæson haft mellem 39 og 50 millioner siddende med skader.
Men nej, du har ikke gjort noget for at fortjene det helvede, tror jeg da ikke, udover at bo på Frederiksberg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. januar 2009, 17:35Oprindeligt skrevet af: Miller31Martanic skrev:
Jeg har jo altså i perioder i denne sæson haft mellem 39 og 50 millioner siddende med skader. .Med alle de spillere burde du godt nok altid kunne sætte hold, det giver jeg dig ret i 😉
Martanic skrev:
Jeg har jo altså i perioder i denne sæson haft mellem 39 og 50 millioner siddende med skader. .
Med alle de spillere burde du godt nok altid kunne sætte hold, det giver jeg dig ret i 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. januar 2009, 22:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnRygterne florere i T'Pup lejren... hvor GM Ravn fra en 3. sidste plads i D1 begynder at blive manisk urolig. Det siges i lokale medier, at Ravnen er blevet træt af at følge nogle af hans ellers urørlige startere og deres præstationer på banen, og er ude efter nogle blockbuster deals der sikrer nye store navne og en reel omstrukturering af holdet.
Men et er rygter noget andet... nøgne piger og pæreformede mobiltelefoner.
På sidstnævnte modtages der nu tilbud, og førstnævnte kunne være betalingen for nogle af de store navne.. holdet tæller lige pt tre af ligaens aller største spillere i Deron Williams, Josh Smith og Dwyane Wade, men hvem ved hvem -om nogen- er tilbage når trading deadline udløber i år.
Rygterne florere i T'Pup lejren... hvor GM Ravn fra en 3. sidste plads i D1 begynder at blive manisk urolig. Det siges i lokale medier, at Ravnen er blevet træt af at følge nogle af hans ellers urørlige startere og deres præstationer på banen, og er ude efter nogle blockbuster deals der sikrer nye store navne og en reel omstrukturering af holdet.
Men et er rygter noget andet... nøgne piger og pæreformede mobiltelefoner.
På sidstnævnte modtages der nu tilbud, og førstnævnte kunne være betalingen for nogle af de store navne.. holdet tæller lige pt tre af ligaens aller største spillere i Deron Williams, Josh Smith og Dwyane Wade, men hvem ved hvem -om nogen- er tilbage når trading deadline udløber i år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 8:05Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hva passer det at Jordan havde 20 Rebounds imod GS. Cheesus Så kan de godt sende Kaman afsted for Nogle picks.
Godt man havde ham i starting Lineup
Hva passer det at Jordan havde 20 Rebounds imod GS. Cheesus Så kan de godt sende Kaman afsted for Nogle picks.
Godt man havde ham i starting Lineup
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 11:17Oprindeligt skrevet af: madsberggreenreignmannr1 skrev:
Cheesus Så kan de godt sende Kaman afsted for Nogle picks.Det kan sagtens arrangeres. Jeg råder jo over deliciøse godter som T'wolves 2./09 og Grunts 2./09 - du siger bare til! 😉
reignmannr1 skrev:
Cheesus Så kan de godt sende Kaman afsted for Nogle picks.
Det kan sagtens arrangeres. Jeg råder jo over deliciøse godter som T'wolves 2./09 og Grunts 2./09 - du siger bare til! 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 11:50Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja nu var det mere Clippers der skulle sende kaman afsted for nogle picks, jeg har ham ikke på min roster
Ja nu var det mere Clippers der skulle sende kaman afsted for nogle picks, jeg har ham ikke på min roster
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2009, 12:00Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNej, det har du selvfølgelig ikke - brainfart.
Men ja, Clippers har da helt klart mere firepower end de har behov for i deres big man-rotation. Det var jo ellers allerede crowded nok før Jordan trådte i karakter med Randolph, Kaman og Camby - nu bliver de da nærmest nødt til at trade en af dem inden deadlinen. Jeg tror nu selv mest på at de sender Camby videre.
Nej, det har du selvfølgelig ikke - brainfart.
Men ja, Clippers har da helt klart mere firepower end de har behov for i deres big man-rotation. Det var jo ellers allerede crowded nok før Jordan trådte i karakter med Randolph, Kaman og Camby - nu bliver de da nærmest nødt til at trade en af dem inden deadlinen. Jeg tror nu selv mest på at de sender Camby videre.