NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 12:17Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHehe ... Flot af Jordan - meeeeen ... Sådan ca. hele Clippers hold er skadet, så nogen skal steppe up 😛
Hehe ... Flot af Jordan - meeeeen ... Sådan ca. hele Clippers hold er skadet, så nogen skal steppe up 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 12:51Oprindeligt skrevet af: madsberggreenja - deres bænkspillere har eller leveret nogle imponerende indsatser mens de tunge drenge har været ude- Både Jordan, Gordon, Collins og endda Brian Skinner har haft imponerende kampe over de sidste uger.
ja - deres bænkspillere har eller leveret nogle imponerende indsatser mens de tunge drenge har været ude- Både Jordan, Gordon, Collins og endda Brian Skinner har haft imponerende kampe over de sidste uger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2009, 11:10Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinPrøv at forestille jer en version af Dwyane Wade, der har ligaens bedste stroke fra deep (real deep)... men som er så bomstærk at han aldrig i hele sin NBA karriere vil blive skadet... og allerede i sin rookiesæson får lov at være the man på et skodhold... mine damer (Kurt og Stefan) og herrer, lad mig præsentere: Eric Gordon...
By the way, Eric got banned from the team half-court competition. I told you how after practice we have competitions; one of them is taking half-court shots and seeing who can make the most. He got so good that now he shoots from half-court like he’s shooting from the free-throw line. He’s so strong he can just step into it and make it almost every time. I watched him yesterday after practice. He was taking and making shots from about a foot inside the half-court line. His upper body and lower body are so strong that he doesn’t even have to really push the ball. He just shoots it and the ball flies out of his hands. He’s actually banned from a lot of things, like lifting weights. He’s too big. I think he’s an alien.
Prøv at forestille jer en version af Dwyane Wade, der har ligaens bedste stroke fra deep (real deep)... men som er så bomstærk at han aldrig i hele sin NBA karriere vil blive skadet... og allerede i sin rookiesæson får lov at være the man på et skodhold... mine damer (Kurt og Stefan) og herrer, lad mig præsentere: Eric Gordon...
By the way, Eric got banned from the team half-court competition. I told you how after practice we have competitions; one of them is taking half-court shots and seeing who can make the most. He got so good that now he shoots from half-court like he’s shooting from the free-throw line. He’s so strong he can just step into it and make it almost every time. I watched him yesterday after practice. He was taking and making shots from about a foot inside the half-court line. His upper body and lower body are so strong that he doesn’t even have to really push the ball. He just shoots it and the ball flies out of his hands. He’s actually banned from a lot of things, like lifting weights. He’s too big. I think he’s an alien.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2009, 11:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenGrrghhh - Spurs skal jo for helvede ikke begynde at spille så godt at Tony PArker sidder på bænken i hele 4. periode når jeg ligfe har givet ultra hotte Jameer Nelson for ham :@
Grrghhh - Spurs skal jo for helvede ikke begynde at spille så godt at Tony PArker sidder på bænken i hele 4. periode når jeg ligfe har givet ultra hotte Jameer Nelson for ham :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2009, 14:50Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha Jason Thompson viser sig mere og mere som en gut der skal løfte Kings holdet når den gamle garde ikke har mere saft i sutterne. 22-10 og 1 blk, i forrige kamp og i nat gav han så 18-11 og 1 blk. fine stats mens Zach er ude for the Peacocks
Uha Jason Thompson viser sig mere og mere som en gut der skal løfte Kings holdet når den gamle garde ikke har mere saft i sutterne. 22-10 og 1 blk, i forrige kamp og i nat gav han så 18-11 og 1 blk. fine stats mens Zach er ude for the Peacocks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2009, 23:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Grrghhh - Spurs skal jo for helvede ikke begynde at spille så godt at Tony PArker sidder på bænken i hele 4. periode når jeg ligfe har givet ultra hotte Jameer Nelson for ham :@Well, det er jo så ulempen ved en spiller der spiller for et elitehold..
Men *så* hot er Nelson nu heller ikke.. men dejligt billig ift. produktion B)
madsberggreen skrev:
Grrghhh - Spurs skal jo for helvede ikke begynde at spille så godt at Tony PArker sidder på bænken i hele 4. periode når jeg ligfe har givet ultra hotte Jameer Nelson for ham :@
Well, det er jo så ulempen ved en spiller der spiller for et elitehold..
Men *så* hot er Nelson nu heller ikke.. men dejligt billig ift. produktion B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2009, 10:52Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jumme Peacocks spillede jo fremragende idag, Jordan med 23/12/4 blk, og west med 30/4/7 og så lige Jamison med 33/9, Kidd med masser af point, og Crawford med en god allround kamp, kun Thompson der ikke lige levede op til forventningerne
Men god man smed Jordan i starting lineup
Jumme Peacocks spillede jo fremragende idag, Jordan med 23/12/4 blk, og west med 30/4/7 og så lige Jamison med 33/9, Kidd med masser af point, og Crawford med en god allround kamp, kun Thompson der ikke lige levede op til forventningerne
Men god man smed Jordan i starting lineup
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2009, 11:57Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJa, vi er nogle der godt kunne bruge en ekstra backup center lige nu - Med Biedrins, Gooden og Haywood skadeter min big man-rotation noget videre amputeret. Det ser vist ud til at jeg kommer til at misse kampe for første gang i år 🙁
Ja, vi er nogle der godt kunne bruge en ekstra backup center lige nu - Med Biedrins, Gooden og Haywood skadeter min big man-rotation noget videre amputeret. Det ser vist ud til at jeg kommer til at misse kampe for første gang i år 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2009, 14:57Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg er så ved at være lidt frustreret over Amare Stoudemire, som spiller som lidt af en wussie i år. Hans points, assists og steals er nogenlunde acceptable - men rebounds og blocks er da helt galt i år?
I guess you have to wait, 'till you get something good :noidea
Heldigvis er Villanueva begyndt at spille fantastisk på det sidste, og Mike Conley ser ud til at være i fremgang. Dominic McGuire kunne også være en rigtig spændende spiller i fremtiden, da han har leveret mange gode kampe nu.
Er på udkig efter en big man med rebounds og blocks - folk som Villanueva og Perkins kan hentes, men intet er som udgangspunkt fredet (udover Mayo og Iggy)
Edit: Amar'e, that is
Jeg er så ved at være lidt frustreret over Amare Stoudemire, som spiller som lidt af en wussie i år. Hans points, assists og steals er nogenlunde acceptable - men rebounds og blocks er da helt galt i år?
I guess you have to wait, 'till you get something good :noidea
Heldigvis er Villanueva begyndt at spille fantastisk på det sidste, og Mike Conley ser ud til at være i fremgang. Dominic McGuire kunne også være en rigtig spændende spiller i fremtiden, da han har leveret mange gode kampe nu.
Er på udkig efter en big man med rebounds og blocks - folk som Villanueva og Perkins kan hentes, men intet er som udgangspunkt fredet (udover Mayo og Iggy)
Edit: Amar'e, that is
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2009, 16:24Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTak til Steve Nash for at give 18 og 19 assist i to af hans sidste tre kampe.
Tak til Steve Nash for at give 18 og 19 assist i to af hans sidste tre kampe.