NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 12:05Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenTja.... Man kan også vælge at bruge flere kampe, hvis man fx har 7 kompetente spillere - så sikrer man sig imod skader
Tja.... Man kan også vælge at bruge flere kampe, hvis man fx har 7 kompetente spillere - så sikrer man sig imod skader
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 12:20Oprindeligt skrevet af: madsberggreen...og jeg skulle jo lige nå at pumpe nogle kanpe ud af Diaw mens jeg havde ham 😉
...og jeg skulle jo lige nå at pumpe nogle kanpe ud af Diaw mens jeg havde ham 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 22:17Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Godt at se Westbrook efterhånden er nr. 2 på espn rookie rankings
Godt at se Westbrook efterhånden er nr. 2 på espn rookie rankings
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2009, 0:55Oprindeligt skrevet af: Gaflen14-11-1-2 af krstic første gang han optrader på mit hold decent pick
14-11-1-2 af krstic første gang han optrader på mit hold decent pick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2009, 12:12Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDejlig nat for Ansjoserne: Ikke fordi jeg fik de vildeste statlines, men fordi sæsonens to største skuffelser so far steppede op, og viste at trods alt har lidt guf i poserne.
Luol Deng med 22, 8, 3, 4, 1 og Bayless med 23, 3, 3, 0, 0
Dejlig nat for Ansjoserne: Ikke fordi jeg fik de vildeste statlines, men fordi sæsonens to største skuffelser so far steppede op, og viste at trods alt har lidt guf i poserne.
Luol Deng med 22, 8, 3, 4, 1 og Bayless med 23, 3, 3, 0, 0
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2009, 17:40Oprindeligt skrevet af: KnatLouieEr det iøvrigt ikke snart på tide med en Kalender Update? :noidea
Er det iøvrigt ikke snart på tide med en Kalender Update? :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 10:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKnatLouie skrev:
Er det iøvrigt ikke snart på tide med en Kalender Update? :noidea....ooooog det blev den så.
Også de seneste handler og waivers.
Hvis nogen sidder på Collins eller Blake's waiver fees, så råb lige højt - orker ikke lige at gå alle 20 igennem for at tjekke om de findes.
KnatLouie skrev:
Er det iøvrigt ikke snart på tide med en Kalender Update? :noidea
....ooooog det blev den så.
Også de seneste handler og waivers.
Hvis nogen sidder på Collins eller Blake's waiver fees, så råb lige højt - orker ikke lige at gå alle 20 igennem for at tjekke om de findes.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 11:00Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenFantastisk - McGuire, Villanueva, Conley og Morrow giver rigtig gode stats i nat. Men næ nej, de starter ikke - det gør Stoudemire, Perkins og Ridnour, og de leverer alle 3 så godt som ingenting.
COME ON!
Fantastisk - McGuire, Villanueva, Conley og Morrow giver rigtig gode stats i nat. Men næ nej, de starter ikke - det gør Stoudemire, Perkins og Ridnour, og de leverer alle 3 så godt som ingenting.
COME ON!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 11:30Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMmm, Greg Oden, mmm Bargnani
Host host, Lowry, Brooks og Kleiza og Bargnanis blocks
Mmm, Greg Oden, mmm Bargnani
Host host, Lowry, Brooks og Kleiza og Bargnanis blocks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2009, 12:16Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja og Kidd, Jamison, Crawford score alle over 20 point men næ nej, yahoo er ikke opdateret endnu, kan også være Jordan skal til og starte inde, efter han levere 10reb og 6 blk i aftes. D12 watch out
Ja og Kidd, Jamison, Crawford score alle over 20 point men næ nej, yahoo er ikke opdateret endnu, kan også være Jordan skal til og starte inde, efter han levere 10reb og 6 blk i aftes. D12 watch out