NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2009, 21:14Oprindeligt skrevet af: MartanicHoldsider er til for at have en grundskitse for, hvordan de forskellige hold ser ud med spillere og faste lønninger for indeværende sæson, men altså kun en grundskitse. Det har alle dage været sådan, at man ikke har kunne regne 100 % med holdsiderne, da de jo altså tager tid at opdatere. Et hurtigt kig på kildekoden siger, at det er java, den del af holdsiderne er bygget op af. Jeg aner personligt ikke, hvordan og hvorledes det er med farvekoder i javascript.
Og så skal man da have en usædvaneligt langsom internetforbindelse for ikke at kunne bruge 20 sekunder på at hoppe over på hoopshype og tjekke en enkelt spillerlønning. Det er jo ikke "rocket science" som Christian også er inde på.
Jeg synes, at det er fint, at det kun er de lønninger, som med garanti skal betales, der står på holdsiderne. Så må det være en persons eget ansvar at tjekke op på player-/team options.
Holdsider er til for at have en grundskitse for, hvordan de forskellige hold ser ud med spillere og faste lønninger for indeværende sæson, men altså kun en grundskitse. Det har alle dage været sådan, at man ikke har kunne regne 100 % med holdsiderne, da de jo altså tager tid at opdatere. Et hurtigt kig på kildekoden siger, at det er java, den del af holdsiderne er bygget op af. Jeg aner personligt ikke, hvordan og hvorledes det er med farvekoder i javascript.
Og så skal man da have en usædvaneligt langsom internetforbindelse for ikke at kunne bruge 20 sekunder på at hoppe over på hoopshype og tjekke en enkelt spillerlønning. Det er jo ikke "rocket science" som Christian også er inde på.
Jeg synes, at det er fint, at det kun er de lønninger, som med garanti skal betales, der står på holdsiderne. Så må det være en persons eget ansvar at tjekke op på player-/team options.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2009, 22:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå deler jeg lige en A38 rundt til alle sammen med højskolesangbogen....
Peace out... Yes, jeg holder fast på at folk selv skal være så meget inde i spillet her at de har tjek på egne kontrakter og kontrakter på dem de er interesserede i... og i tilfælde Pietrus, er der ikke nogen sympati fra farmand, da vi altid har kørt "indeværende år er fastlåst... følgende år er vejledende" og både på Courtside (4 blanke år = 4 års kontrakt der endnu ikke er oplyst størrelse på) og NBAiKL lønninger (Indeværende år fastlåst som "gæt" de næste tre år blanke) viser at han har en kontrakt der ikke ummidelbart ser ud til at løbe ud efter denne sæson.
OG SÅ til selvransagelsen, for Peter har naturligvis fat i noget mht optioner. Det vil helt klart være en god detalje at få tilført holdsiderne, at der vises optioner (player, team, RFA), hvor disse er oplyste. Der vil stadig være kontrakter vi ikke har data på og som så kun kan vises som et gæt på indeværende år ved fastlåsning og blanke (eller alternativt "TBA" ) i de følgende.
Jeg er absolut positiv overfor idéen med at få flere års lønninger på også hvis de ikke er garanterede (HVIS altså alle er indstillet på at de lønninger med farver -optioner- ikke kan garanteres at ville blive det der står anført).
To parametre skal bare være i orden, og det ene står co-commish Larsen lige for, nemlig om den nye Java script nemt kan få det inkorporeret ??
Det andet er hvad det vil koste i ressourcer at opdatere løbende... og skal der opdateres i løbet af sæsonen også (når en option bliver oplyst eller samlet op) eller låser vi også optioner én gang om året?
Så deler jeg lige en A38 rundt til alle sammen med højskolesangbogen....
Peace out... Yes, jeg holder fast på at folk selv skal være så meget inde i spillet her at de har tjek på egne kontrakter og kontrakter på dem de er interesserede i... og i tilfælde Pietrus, er der ikke nogen sympati fra farmand, da vi altid har kørt "indeværende år er fastlåst... følgende år er vejledende" og både på Courtside (4 blanke år = 4 års kontrakt der endnu ikke er oplyst størrelse på) og NBAiKL lønninger (Indeværende år fastlåst som "gæt" de næste tre år blanke) viser at han har en kontrakt der ikke ummidelbart ser ud til at løbe ud efter denne sæson.
OG SÅ til selvransagelsen, for Peter har naturligvis fat i noget mht optioner. Det vil helt klart være en god detalje at få tilført holdsiderne, at der vises optioner (player, team, RFA), hvor disse er oplyste. Der vil stadig være kontrakter vi ikke har data på og som så kun kan vises som et gæt på indeværende år ved fastlåsning og blanke (eller alternativt "TBA" ) i de følgende.
Jeg er absolut positiv overfor idéen med at få flere års lønninger på også hvis de ikke er garanterede (HVIS altså alle er indstillet på at de lønninger med farver -optioner- ikke kan garanteres at ville blive det der står anført).
To parametre skal bare være i orden, og det ene står co-commish Larsen lige for, nemlig om den nye Java script nemt kan få det inkorporeret ??
Det andet er hvad det vil koste i ressourcer at opdatere løbende... og skal der opdateres i løbet af sæsonen også (når en option bliver oplyst eller samlet op) eller låser vi også optioner én gang om året?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2009, 22:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
TAK, Kurt! <3
Endelig et fornuftigt menneske der fatter hvad jeg snakker om (udover Jonas)! <3 <3 <3
Selv blot ordene "TBA" på siderne ville gøre underværker, da det tydeligt viser at spillerens kontrakt er uvis, og at man skal være opmærksom på dette inden man anskaffer sig vedkommende.
Anything is better than nothing.B)
Danish TWolf skrev:
TAK, Kurt! <3
Endelig et fornuftigt menneske der fatter hvad jeg snakker om (udover Jonas)! <3 <3 <3
Selv blot ordene "TBA" på siderne ville gøre underværker, da det tydeligt viser at spillerens kontrakt er uvis, og at man skal være opmærksom på dette inden man anskaffer sig vedkommende.
Anything is better than nothing.B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2009, 23:36Oprindeligt skrevet af: JennerNu har jeg aldrig sagt at jeg synes det var en dårlig ide at få de ting på, men jeg ved at Anders brugte uhyre mange timer på at lave den kode der pt. bliver brugt, så tror desværre ikke det er så let at få de ting i farver, men er det det så skal de da på.
Det jeg ikke forstår er at det kan være så svært at taste www.hoopshype.com, klikke salaries også klikke på et holdnavn 🙂 No offense men det tager måske 1-2 minutter max at tjekke...
Nu har jeg aldrig sagt at jeg synes det var en dårlig ide at få de ting på, men jeg ved at Anders brugte uhyre mange timer på at lave den kode der pt. bliver brugt, så tror desværre ikke det er så let at få de ting i farver, men er det det så skal de da på.
Det jeg ikke forstår er at det kan være så svært at taste http://www.hoopshype.com, klikke salaries også klikke på et holdnavn 🙂 No offense men det tager måske 1-2 minutter max at tjekke...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2009, 23:50Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJenner skrev:
Det jeg ikke forstår er at det kan være så svært at taste www.hoopshype.com, klikke salaries også klikke på et holdnavn 🙂 No offense men det tager måske 1-2 minutter max at tjekke...I take offense anyway. :roll
Jenner skrev:
Det jeg ikke forstår er at det kan være så svært at taste http://www.hoopshype.com, klikke salaries også klikke på et holdnavn 🙂 No offense men det tager måske 1-2 minutter max at tjekke...
I take offense anyway. :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. januar 2009, 8:42Oprindeligt skrevet af: GaflenBrook Lopez 31-13-2 vi siger jo tak !
Brook Lopez 31-13-2 vi siger jo tak !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 9:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenWooot, kom jeg lige på trejdepladsen i nat? Så har jeg da trods alt fået lov til lige at dufte til podiet - Bliv endelig ved med at misse kampe, Alphahans og Jailblaizers!
BTW, fed kamp af Jameer Nelson. 23 points, 11 assists og 5 steals - på 26 minutter!!! Man kan ærge sig over kampen ikke blev tæt så han kunne have fået 40.
Wooot, kom jeg lige på trejdepladsen i nat? Så har jeg da trods alt fået lov til lige at dufte til podiet - Bliv endelig ved med at misse kampe, Alphahans og Jailblaizers!
BTW, fed kamp af Jameer Nelson. 23 points, 11 assists og 5 steals - på 26 minutter!!! Man kan ærge sig over kampen ikke blev tæt så han kunne have fået 40.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 10:41Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenMen du har så også spillet 2. fleste kampe i hele ligaen 😛 ikke nær så mange, som Sydhavn - men stadig ...
Men du har så også spillet 2. fleste kampe i hele ligaen 😛 ikke nær så mange, som Sydhavn - men stadig ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 10:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenYeah, I know - men trods alt kun én mere end dig 😉
Det kan godt være min tid på podiet bliver kort, men jeg nyder det mens jeg er her.
Yeah, I know - men trods alt kun én mere end dig 😉
Det kan godt være min tid på podiet bliver kort, men jeg nyder det mens jeg er her.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2009, 12:04Oprindeligt skrevet af: reignmannr1man skal jo kigge på om man har plus på sit brug af kampe, ellers følger man jo bare sine spillere når de spiller.
man skal jo kigge på om man har plus på sit brug af kampe, ellers følger man jo bare sine spillere når de spiller.