Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 305 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

det er kommer på nu i hvert fald 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jonas Emiliussen skrev:
Update på holdsider og yahoo, efter seneste trade? :roll

Holdsiderne hænger lidt... men Yahoo skulle være opdateret, det tog så liiige én ekstra dag for det komplicerede 3-holds trade at gå igennem, da Eddy Curry kostede extra tid ved lægetjek.

HVEM I HELVEDE VIL DA OGSÅ HA' FAT CURRY TIL OVERPRIS ?????????

(sorry, that needed to come out) :roll

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg tror faktisk det er et ret smart move med at få fat i Curry..
Bare se hva Mike D har gjort med resten af Knicks stats og selvom de fleste dog mener der ikk er meget i Curry, så tror jeg han har noget virkelig talent gemt bag alt det fedt.. så det kan gå hen og blive et super move med Curry under Mike D..
og skulle det gå helt galt, så er han gratis at waiver i off-season:hug:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Svupper skrev:
Bare se hva Mike D har gjort med resten af Knicks stats og selvom de fleste dog mener der ikk er meget i Curry, så tror jeg han har noget virkelig talent gemt bag alt det fedt.. så det kan gå hen og blive et super move med Curry under Mike D..

Tjaa problemet med Curry er jo bare at han på ingen måde vil kunne løbe med Knicks, og slet ikke nu hvor han er helt ude af form. Men enig, alle spillere under Mike D kan blive gode, men lige Curry får det bare svært...

Og Curry har jo POs de næste to år på +10 mil og hvis han ikke tager dem er han for dum, for sådan en løn får han langt fra på det åbne marked... Så han er næppe gratis at waive denne sommer eller næste 😉

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Svupper skrev:

Jeg kunne forestille mig det lige var et move efter din smag - du signer jo selv alt og alle for tiden 😉

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

madsberggreen skrev:

Svupper skrev:

Jeg kunne forestille mig det lige var et move efter din smag - du signer jo selv alt og alle for tiden 😉

Ja, og se hvor det har ført ham hen - til toppen af D2, som et expansion hold :noidea ... Det er der ikke mange som har klaret - slet ikke samtidig med at satse på fremtiden.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det var nu heller ikke ment som en kritik - Jeg er bare misundelig på at det ikke var mig der gamblede på Nene - og for den sags skyld også Kaptajn Kirk. Han kunne også godt blive lidt af et steal.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

snak nu ikke for meget om ham Nené han var slet ikke 2 år på mit hold i han mere skades plaget periode og nu viser han hva han kan sigh sådan syntes jeg det går med alle de spiller jeg lader gå !

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

var brøndby big ballets med sidste år i D2 så han der er vel ikke så meget expansion over det.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jenner skrev:

Svupper skrev:

Tjaa problemet med Curry er jo bare at han på ingen måde vil kunne løbe med Knicks, og slet ikke nu hvor han er helt ude af form. Men enig, alle spillere under Mike D kan blive gode, men lige Curry får det bare svært...

Og Curry har jo POs de næste to år på +10 mil og hvis han ikke tager dem er han for dum, for sådan en løn får han langt fra på det åbne marked... Så han er næppe gratis at waive denne sommer eller næste 😉

Hvad for noget?? Curry står da som udløbende kontrakt (hvilket er eneste grund til at jeg hentede ham til byen)! 😮 - en player/team option er da stort set det samme som en ny kontrakt, da prisniveauet ændres drastisk fra året inden! :noidea

ReferencerSide 305 af 635Reference