NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2008, 17:42Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDanish TWolf skrev:
Har mere fidus til Highflyers pickup af McGuire, der kunne lugte af en god lodseddel for fremtidenDet tror jeg nok liiiiige 😀
- 0 points, 10 rebounds, 1 block
- 2 points, 11 rebounds, 7 assists og 1 block
- 12 points, 8 rebounds, 4 assists og 1 block
- 0 points, 8 rebounds, 6 assists, 4 blocks og 2 stealsDer er så de 4 sidste kampe. Det kunne være lidt mere stabilt (særligt på points), men potentialet er der :hug:
Danish TWolf skrev:
Har mere fidus til Highflyers pickup af McGuire, der kunne lugte af en god lodseddel for fremtiden
Det tror jeg nok liiiiige 😀
- 0 points, 10 rebounds, 1 block
- 2 points, 11 rebounds, 7 assists og 1 block
- 12 points, 8 rebounds, 4 assists og 1 block
- 0 points, 8 rebounds, 6 assists, 4 blocks og 2 steals
Der er så de 4 sidste kampe. Det kunne være lidt mere stabilt (særligt på points), men potentialet er der :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2008, 13:56Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNoget helt andet er... at Grunts fejrer nytår uden ulvenes buskede haler vejrende om næsen på dem! Så langt ser det solidt ud, selv med en rutsjetur af en sæson fra Rudy, og et trade af AI fra ligaens mest fantasy venlige hold, til det mest statsfjendtlige hold.
En CP3 skade ligner største trussel mod positionen som top dog, men mon ikke Shaun Livingston og Eric Gordon snart er klar til at tage helv over i backcourt anyway 😛
Godt nytår drenge...
Noget helt andet er... at Grunts fejrer nytår uden ulvenes buskede haler vejrende om næsen på dem! Så langt ser det solidt ud, selv med en rutsjetur af en sæson fra Rudy, og et trade af AI fra ligaens mest fantasy venlige hold, til det mest statsfjendtlige hold.
En CP3 skade ligner største trussel mod positionen som top dog, men mon ikke Shaun Livingston og Eric Gordon snart er klar til at tage helv over i backcourt anyway 😛
Godt nytår drenge...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. januar 2009, 9:45Oprindeligt skrevet af: PacersGodt nytår til jer alle!!!
Jeg er super lettet over at S-Jax er vendt tilbage.... Dejlige stats i de seneste to kampe på:
24,5 - 7,0 - 8,0 - 3,5 - 1,0
Det er jo ikke så tosset endda 🙂
Godt nytår til jer alle!!!
Jeg er super lettet over at S-Jax er vendt tilbage.... Dejlige stats i de seneste to kampe på:
24,5 - 7,0 - 8,0 - 3,5 - 1,0
Det er jo ikke så tosset endda 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 11:36Oprindeligt skrevet af: JennerNu får jeg da snart en depression, kan vi venligst vende tilbage til 2008 for 2009 har da været rent [censored] so far!
Knap nok var Melo tilbage fra sin albue skade og holdet var endeligt fuldtalligt, før JO gik ned, så Roy og Devin i noget der lignte 1-2 kampe men nu er blevet 7-14 dage for de fleste af dem. Også får Melo fandme smadret sin hånd i nat efter han var i gang med en monster nat! Og alt dette self lige efter vi endelig var placeret solidt i top 2. BUT WHYYYYY!!!! :@ :@
Nu får jeg da snart en depression, kan vi venligst vende tilbage til 2008 for 2009 har da været rent [censored] so far!
Knap nok var Melo tilbage fra sin albue skade og holdet var endeligt fuldtalligt, før JO gik ned, så Roy og Devin i noget der lignte 1-2 kampe men nu er blevet 7-14 dage for de fleste af dem. Også får Melo fandme smadret sin hånd i nat efter han var i gang med en monster nat! Og alt dette self lige efter vi endelig var placeret solidt i top 2. BUT WHYYYYY!!!! :@ :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 14:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKarma ?
Karma ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 14:33Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVodoo?
Vodoo?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 15:15Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenUpdate på holdsider og yahoo, efter seneste trade? :roll
Update på holdsider og yahoo, efter seneste trade? :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 15:44Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.
nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 17:07Oprindeligt skrevet af: JennerDanish TWolf skrev:
Karma ?Jamen for hvad dog? Jeg forstår at dine spillere er skadede når du har vundet 3 år i træk og du forærer D12 væk som om Stefans var KLs svar på den virkelige verdens Afrika!
Men hvad har lille Jens dog gjort :'(
Danish TWolf skrev:
Karma ?
Jamen for hvad dog? Jeg forstår at dine spillere er skadede når du har vundet 3 år i træk og du forærer D12 væk som om Stefans var KLs svar på den virkelige verdens Afrika!
Men hvad har lille Jens dog gjort :'(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2009, 17:08Oprindeligt skrevet af: Jennerreignmannr1 skrev:
nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.Tror ikke der er nogen overhovedet der har fået points... det er simpelthen bare ikke opdateret...
reignmannr1 skrev:
nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.
Tror ikke der er nogen overhovedet der har fået points... det er simpelthen bare ikke opdateret...