Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 304 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Danish TWolf skrev:
Har mere fidus til Highflyers pickup af McGuire, der kunne lugte af en god lodseddel for fremtiden

Det tror jeg nok liiiiige 😀

- 0 points, 10 rebounds, 1 block
- 2 points, 11 rebounds, 7 assists og 1 block
- 12 points, 8 rebounds, 4 assists og 1 block
- 0 points, 8 rebounds, 6 assists, 4 blocks og 2 steals

Der er så de 4 sidste kampe. Det kunne være lidt mere stabilt (særligt på points), men potentialet er der :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Noget helt andet er... at Grunts fejrer nytår uden ulvenes buskede haler vejrende om næsen på dem! Så langt ser det solidt ud, selv med en rutsjetur af en sæson fra Rudy, og et trade af AI fra ligaens mest fantasy venlige hold, til det mest statsfjendtlige hold.

En CP3 skade ligner største trussel mod positionen som top dog, men mon ikke Shaun Livingston og Eric Gordon snart er klar til at tage helv over i backcourt anyway 😛

Godt nytår drenge...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Godt nytår til jer alle!!!

Jeg er super lettet over at S-Jax er vendt tilbage.... Dejlige stats i de seneste to kampe på:

24,5 - 7,0 - 8,0 - 3,5 - 1,0

Det er jo ikke så tosset endda 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nu får jeg da snart en depression, kan vi venligst vende tilbage til 2008 for 2009 har da været rent [censored] so far!
Knap nok var Melo tilbage fra sin albue skade og holdet var endeligt fuldtalligt, før JO gik ned, så Roy og Devin i noget der lignte 1-2 kampe men nu er blevet 7-14 dage for de fleste af dem. Også får Melo fandme smadret sin hånd i nat efter han var i gang med en monster nat! Og alt dette self lige efter vi endelig var placeret solidt i top 2. BUT WHYYYYY!!!! :@ :@

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Karma ?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Vodoo?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Update på holdsider og yahoo, efter seneste trade? :roll

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.

Danish TWolf skrev:
Karma ?

Jamen for hvad dog? Jeg forstår at dine spillere er skadede når du har vundet 3 år i træk og du forærer D12 væk som om Stefans var KLs svar på den virkelige verdens Afrika!

Men hvad har lille Jens dog gjort :'(

reignmannr1 skrev:
nogle der har fået point inde på yahoo idag, synes ikke der sår point ud for ens spillere.

Tror ikke der er nogen overhovedet der har fået points... det er simpelthen bare ikke opdateret...

ReferencerSide 304 af 635Reference