NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2008, 11:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er næsten tragisk at spilde et fantasy år uden lige fra Wade på et hold der ikke kan true toppen af D1 i år 🙁 ... er der nogen i contention der kunne tænke sig at leje ham for resten af sæsonen mod et top 10 pick ???
Men seriøst, i nat var det så lige 32-8-8-3-3 ... det er jo for vildt.
Det er næsten tragisk at spilde et fantasy år uden lige fra Wade på et hold der ikke kan true toppen af D1 i år 🙁 ... er der nogen i contention der kunne tænke sig at leje ham for resten af sæsonen mod et top 10 pick ???
Men seriøst, i nat var det så lige 32-8-8-3-3 ... det er jo for vildt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2008, 11:49Oprindeligt skrevet af: Miller31Smed Stuckey lige 40 pts i nat?
Det tror jeg vist nok lige han gjorde, og var han med på holdet? Det tror jeg nok lige han var, hvilken julegave til GangStars..
Og så snakker vi ikke engang om JoJos triple-double 🙂
Smed Stuckey lige 40 pts i nat?
Det tror jeg vist nok lige han gjorde, og var han med på holdet? Det tror jeg nok lige han var, hvilken julegave til GangStars..
Og så snakker vi ikke engang om JoJos triple-double 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2008, 12:36Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg synes den mest stenede statline fra i nat var Foye med 16 rebs og en assist - det er sgu sjældent man får det fra sin starting PG!
Jeg synes den mest stenede statline fra i nat var Foye med 16 rebs og en assist - det er sgu sjældent man får det fra sin starting PG!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2008, 15:10Oprindeligt skrevet af: JennerHelt klart, hold kæft en underlig line fra Foye, fandme forvirrende, men fedt når jeg mere har brug for boards end assists pt 🙂 Ligesom når Roy forstår at jeg flyder i pts, og han så laver 8 pts men giver mig 3 steals hvilket jeg i den grad har brug for 🙂 gotta love the kid 😀
Helt klart, hold kæft en underlig line fra Foye, fandme forvirrende, men fedt når jeg mere har brug for boards end assists pt 🙂 Ligesom når Roy forstår at jeg flyder i pts, og han så laver 8 pts men giver mig 3 steals hvilket jeg i den grad har brug for 🙂 gotta love the kid 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2008, 21:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Vil få kigget på det når konen atter skal på arbejde efter jul, og jeg heldigvis har fri :hug:...iøvrigt, spændende FA'ere der pludselig er i puljen; TMac og Kirk Hinrich... oveni de allerede store navne som Rashard Lewis, Michael Redd og Kenyon Martin.
Haha, og de har (næsten) allesammen spillet på mit hold på det ene eller andet tidspunkt.. i kan bare kalde mig julemanden, hvis i vil.. 😉
Danish TWolf skrev:
Vil få kigget på det når konen atter skal på arbejde efter jul, og jeg heldigvis har fri :hug:...iøvrigt, spændende FA'ere der pludselig er i puljen; TMac og Kirk Hinrich... oveni de allerede store navne som Rashard Lewis, Michael Redd og Kenyon Martin.
Haha, og de har (næsten) allesammen spillet på mit hold på det ene eller andet tidspunkt.. i kan bare kalde mig julemanden, hvis i vil.. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2008, 12:20Oprindeligt skrevet af: JennerJO fortsætter :love: 36-9-2-3-2 i nat! og lækkert med 21-5-1-0-2 af Warrick når der skal hentes kampe for Melo! Det begynder så småt at ligne noget mht oprykning! (der fik jeg 100% jinxet den!)
JO fortsætter :love: 36-9-2-3-2 i nat! og lækkert med 21-5-1-0-2 af Warrick når der skal hentes kampe for Melo! Det begynder så småt at ligne noget mht oprykning! (der fik jeg 100% jinxet den!)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. december 2008, 17:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Blatche får chancen, Blatche griber den... 19-15-4-1-3 😀
Blatche får chancen, Blatche griber den... 19-15-4-1-3 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. december 2008, 21:09Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev Daequan Cook hentet til Kolding Kerb-Crawlers på en fri transfer - så håber vi bare at han fortsætter den gode stime...
Så blev Daequan Cook hentet til Kolding Kerb-Crawlers på en fri transfer - så håber vi bare at han fortsætter den gode stime...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. december 2008, 23:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Så blev Daequan Cook hentet til Kolding Kerb-Crawlers på en fri transfer - så håber vi bare at han fortsætter den gode stime...Ja, ærgerligt at 3PTM ikke er en statistik i vores liga 😉
Har mere fidus til Highflyers pickup af McGuire, der kunne lugte af en god lodseddel for fremtiden, og hvis det slår fejl er han billig at slippe af med. Og så fandt Captain Kirk en ny ejer efter kun én uge på FA markedet... kunne også blive lidt af et kup i D2.
Stefan Nellemoes skrev:
Så blev Daequan Cook hentet til Kolding Kerb-Crawlers på en fri transfer - så håber vi bare at han fortsætter den gode stime...
Ja, ærgerligt at 3PTM ikke er en statistik i vores liga 😉
Har mere fidus til Highflyers pickup af McGuire, der kunne lugte af en god lodseddel for fremtiden, og hvis det slår fejl er han billig at slippe af med. Og så fandt Captain Kirk en ny ejer efter kun én uge på FA markedet... kunne også blive lidt af et kup i D2.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2008, 16:30Oprindeligt skrevet af: Pacersnøj, hvor var det dejligt at S-Jax tilbage igen.... Og han fejrede sit come-back til min line-up med en fin en af slagsen:
30-7-7-2-2
nøj, hvor var det dejligt at S-Jax tilbage igen.... Og han fejrede sit come-back til min line-up med en fin en af slagsen:
30-7-7-2-2