NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2008, 9:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg ved ikke hvad der er værst.. Mine tømmermænd, det fact at jeg ikke kan sove mere eller følgende..
10-1-4-1-0
10-4-4-1-0
3-1-0-0-0Ja, faktisk er det mest positive vel at jeg for første gang i sæsonen smed Hawes væk fra holdet: 8-6-1-0-0 havde på den anden side været at foretrække fremfor Bynum i fejlproblemer..
Kæft noget crap!
Jeg ved ikke hvad der er værst.. Mine tømmermænd, det fact at jeg ikke kan sove mere eller følgende..
10-1-4-1-0
10-4-4-1-0
3-1-0-0-0
Ja, faktisk er det mest positive vel at jeg for første gang i sæsonen smed Hawes væk fra holdet: 8-6-1-0-0 havde på den anden side været at foretrække fremfor Bynum i fejlproblemer..
Kæft noget crap!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2008, 17:14Oprindeligt skrevet af: MartanicSe det fra den positive side. I det mindste spiller dine spillere. Det er mere end jeg kan præstere på mit hold. 🙁
Se det fra den positive side. I det mindste spiller dine spillere. Det er mere end jeg kan præstere på mit hold. 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2008, 18:36Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkhmm... allright i anerkendelse af at Svupper mere eller mindre forærede mig Belinelli, har jeg nu smidt ham i starting line-up efter han de sidste 5 kampe har snittet 18,8 - 2,6 - 4 - 1,2 - 0
det er store stats for NBAIKLs svar på Oklahoma City Thunder! (om end knap så forhadt...tror jeg)
en varm tanke går til GM Svupper!
hmm... allright i anerkendelse af at Svupper mere eller mindre forærede mig Belinelli, har jeg nu smidt ham i starting line-up efter han de sidste 5 kampe har snittet 18,8 - 2,6 - 4 - 1,2 - 0
det er store stats for NBAIKLs svar på Oklahoma City Thunder! (om end knap så forhadt...tror jeg)
en varm tanke går til GM Svupper!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2008, 20:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnen kold dukkert til Svupper og mig selv dog... Vi havde begge lagt billet ind på Diaw i dag, men Ansjosserne nuppede ham først ...
Får først lavet det i morgen, men ville lige fortælle de to hoveder - HER - at sådan blev det i dag.
Diaw ser god ud (også i DK4 fantasy, hvor ham Heat har købt ham og truer 1. pladsen snart).
en kold dukkert til Svupper og mig selv dog... Vi havde begge lagt billet ind på Diaw i dag, men Ansjosserne nuppede ham først ...
Får først lavet det i morgen, men ville lige fortælle de to hoveder - HER - at sådan blev det i dag.
Diaw ser god ud (også i DK4 fantasy, hvor ham Heat har købt ham og truer 1. pladsen snart).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2008, 2:39Oprindeligt skrevet af: SvupperDer er bare intet der går min vej for tiden..
Belinelli går crazy, halvdelen af midt hold har fået multi diaré og dem der er tilbage har glemt hva det der basket er for noget..Så er der kun Nate tilbage og det kommer til at knibe lidt for ham hvis han skal hive hele holdet op alene..
Tror bare jeg skal være glad for at jeg ikk kan rykke længere ned:noideaGo BigBallers!! Whooo!!
Der er bare intet der går min vej for tiden..
Belinelli går crazy, halvdelen af midt hold har fået multi diaré og dem der er tilbage har glemt hva det der basket er for noget..
Så er der kun Nate tilbage og det kommer til at knibe lidt for ham hvis han skal hive hele holdet op alene..
Tror bare jeg skal være glad for at jeg ikk kan rykke længere ned:noidea
Go BigBallers!! Whooo!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2008, 6:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Stuckey :love:
Der er nu ikke noget som når ens PG-projekt pludselig starter og leverer flere rebs i en kamp end ens C har i hans seneste to tilsammen.. :S
Stuckey :love:
Der er nu ikke noget som når ens PG-projekt pludselig starter og leverer flere rebs i en kamp end ens C har i hans seneste to tilsammen.. :S
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2008, 12:30Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha Westbrook men en ok statline, 24 point, 6 reb og 11 ast. godt den unge rookie er ved træde i karakter. når nu J. Kidd ikke ligefrem levere super stats
Uha Westbrook men en ok statline, 24 point, 6 reb og 11 ast. godt den unge rookie er ved træde i karakter. når nu J. Kidd ikke ligefrem levere super stats
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2008, 15:15Oprindeligt skrevet af: reignmannr1hva hvornår kommer stillingen op herinde på nbaikl. kunne være sjovt at se hvor man ville ligge i 1 division
hva hvornår kommer stillingen op herinde på nbaikl. kunne være sjovt at se hvor man ville ligge i 1 division
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2008, 22:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnVil få kigget på det når konen atter skal på arbejde efter jul, og jeg heldigvis har fri :hug:
...iøvrigt, spændende FA'ere der pludselig er i puljen; TMac og Kirk Hinrich... oveni de allerede store navne som Rashard Lewis, Michael Redd og Kenyon Martin.
Kan en af de store navne lokke et hold der har brug for en edge for at rykke op, undgå nedrykning, kæmpe om en podieplads etc. ?? Man kan jo samle sådan en dyr fætter op nu og smide ud med vandet før sæsonslut og dermed kun hænge på 20% næste sæson... hhhmmm, ku' blive interessant.
Vil få kigget på det når konen atter skal på arbejde efter jul, og jeg heldigvis har fri :hug:
...iøvrigt, spændende FA'ere der pludselig er i puljen; TMac og Kirk Hinrich... oveni de allerede store navne som Rashard Lewis, Michael Redd og Kenyon Martin.
Kan en af de store navne lokke et hold der har brug for en edge for at rykke op, undgå nedrykning, kæmpe om en podieplads etc. ?? Man kan jo samle sådan en dyr fætter op nu og smide ud med vandet før sæsonslut og dermed kun hænge på 20% næste sæson... hhhmmm, ku' blive interessant.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2008, 13:20Oprindeligt skrevet af: JennerJermaine O'Neal:love: 23-9-1-2-5 i nat og 17-7.2 og 2.4 blocks over sine sidste 5, han begynder at ligne en mand der hvis han spiller bare nogenlunde op til tidligere tiders niveau kan afgøre oprykningskampen til min fordel, desværre holder han næppe til dette 🙁
Men trods alt positivt at vi på trods af skader til Harris, Melo, JO og Chandler er med hvor det gælder, og endnu vigtigere at hustle statsne så småt er ved at komme... Uff det bliver tæt om de oprykningspladser!
Jermaine O'Neal:love: 23-9-1-2-5 i nat og 17-7.2 og 2.4 blocks over sine sidste 5, han begynder at ligne en mand der hvis han spiller bare nogenlunde op til tidligere tiders niveau kan afgøre oprykningskampen til min fordel, desværre holder han næppe til dette 🙁
Men trods alt positivt at vi på trods af skader til Harris, Melo, JO og Chandler er med hvor det gælder, og endnu vigtigere at hustle statsne så småt er ved at komme... Uff det bliver tæt om de oprykningspladser!