NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2008, 10:20Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHam der Millsap er jo far fuldstændig vild... 32 pts, 10 reb, 2 ast, 2 stl, 2 blk
...og så sidder han kraftedme på bænken. Havde sat holdet en uges tid frem, men regnede dengang med at Boozer ville være tilbage, så flytte Millsap til bænken. Doh, så kan man lære at opdatere sin opstilling dagligt...
:emb
Ham der Millsap er jo far fuldstændig vild... 32 pts, 10 reb, 2 ast, 2 stl, 2 blk
...og så sidder han kraftedme på bænken. Havde sat holdet en uges tid frem, men regnede dengang med at Boozer ville være tilbage, så flytte Millsap til bænken. Doh, så kan man lære at opdatere sin opstilling dagligt...
:emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2008, 15:10Oprindeligt skrevet af: Miller313 spillere i aktion - 10 blocks.
Ja selv JoJo snitter 1 blk over de sidste 4, Baronen snitter i samme periode 1,25 blk.
Hvis så bare mine spillere ville fatte at der er andre kategorier, så ville det var rart..
Men 19-4-7-5-1 fra Baronen luner nu alligevel så dejligt!
3 spillere i aktion - 10 blocks.
Ja selv JoJo snitter 1 blk over de sidste 4, Baronen snitter i samme periode 1,25 blk.
Hvis så bare mine spillere ville fatte at der er andre kategorier, så ville det var rart..
Men 19-4-7-5-1 fra Baronen luner nu alligevel så dejligt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2008, 9:48Oprindeligt skrevet af: bozzyEn god frontcourt udemærker sig endnu en gang for JailBlazers, og især Mr. Camby's 19-27-2-1-4 varmer godt i denne søde juletid.
En god frontcourt udemærker sig endnu en gang for JailBlazers, og især Mr. Camby's 19-27-2-1-4 varmer godt i denne søde juletid.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2008, 12:16Oprindeligt skrevet af: JennerBrandon Roy :hug: Hold op den knægt er utrolig, desværre mere i virkelighedens NBA end i fantasy, men heck 36.4 - 5.6 - 5 - 0.8 - 1.4 over hans sidste 5 kampe, vi tager det hele med :clap:
Brandon Roy :hug: Hold op den knægt er utrolig, desværre mere i virkelighedens NBA end i fantasy, men heck 36.4 - 5.6 - 5 - 0.8 - 1.4 over hans sidste 5 kampe, vi tager det hele med :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 2:16Oprindeligt skrevet af: SvupperSå kunne det ikk blive meget mindre min nat..
Granger og Murphy er ude.
og så vælger Rose lige at blive skadet efter små 10min :/og ej at forglemme, så går belinelli amok lige efter jeg har tradet ham..
Oh happy day..
Så kunne det ikk blive meget mindre min nat..
Granger og Murphy er ude.
og så vælger Rose lige at blive skadet efter små 10min :/
og ej at forglemme, så går belinelli amok lige efter jeg har tradet ham..
Oh happy day..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 13:49Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin...joining the blues... igen har jeg Millsap på bænken da jeg har alle mand i aktion... og han går jo fuldtstændig bonkers med 24 pts, 13 reb, 2 ast, 2 stl, 4 blk...
Nu må jeg fandme se at lære det... 😛
...joining the blues... igen har jeg Millsap på bænken da jeg har alle mand i aktion... og han går jo fuldtstændig bonkers med 24 pts, 13 reb, 2 ast, 2 stl, 4 blk...
Nu må jeg fandme se at lære det... 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 15:43Oprindeligt skrevet af: Miller31p.i.s. en skod-nat!
p.i.s. en skod-nat!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 16:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSom om I er de eneste...
Odom og Boone gav SAMLET 3 point, 8 rebounds, 1 assist, 0 steals og 1 block.
Brewer havde en ok (men ikke mere) nat - og blev så reddet af Vince igen med 34-10-6-1.
Jeg er dog stadig i top-3, men Devin Harris må godt liiiiige lade Vince gøre al arbejdet i New Jersey :(...
Som om I er de eneste...
Odom og Boone gav SAMLET 3 point, 8 rebounds, 1 assist, 0 steals og 1 block.
Brewer havde en ok (men ikke mere) nat - og blev så reddet af Vince igen med 34-10-6-1.
Jeg er dog stadig i top-3, men Devin Harris må godt liiiiige lade Vince gøre al arbejdet i New Jersey :(...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 16:52Oprindeligt skrevet af: Svupperjeg nåede i min frustration heller ikk at nævne Nene, der valgte at skyde 2 skud under hele kampen og brænde begge 2..
Men må dog smide lidt looove ud til lille Nate:hug:
jeg nåede i min frustration heller ikk at nævne Nene, der valgte at skyde 2 skud under hele kampen og brænde begge 2..
Men må dog smide lidt looove ud til lille Nate:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2008, 17:38Oprindeligt skrevet af: Gaflenså det nu i skal rykke keepers 2 drenge mine pg's er gået totalt i stå Beno spiller som en pose nødder og Felton dont even get me startede !
er glad for Pierce og Duncan fanme holder stilen
så det nu i skal rykke keepers 2 drenge mine pg's er gået totalt i stå Beno spiller som en pose nødder og Felton dont even get me startede !
er glad for Pierce og Duncan fanme holder stilen