NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2008, 13:14Oprindeligt skrevet af: GaflenStefan Nellemoes skrev:
Stillingen i D2 per 12/12-08det fanme en lækker stilling den der troede ikke jeg nogen siden vil få det syn :roll :roll
Stefan Nellemoes skrev:
Stillingen i D2 per 12/12-08
det fanme en lækker stilling den der troede ikke jeg nogen siden vil få det syn :roll :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2008, 13:55Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSå begynder Conley også at vise takter efter, at han er blevet rykket til bænken - måske det var hvad der skulle til!?
9-10-7 blev det til i nat, på lidt over 25 min. :hug:
Så begynder Conley også at vise takter efter, at han er blevet rykket til bænken - måske det var hvad der skulle til!?
9-10-7 blev det til i nat, på lidt over 25 min. :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2008, 16:39Oprindeligt skrevet af: Miller31Fedt at sidde oppe kl l-o-r-t for at se ens C's gå op imod hinanden, hvilket ender i en duel om at fejle ud hurtigst muligt.. Bynum starter med at imponere med 4 fejl i 2q, hvorefter Hawes svarer igen ved at få sin 5. i 3.. I 4. fejler begge ud, Bynum blandt andet med en flagrent imod Hawes, hvor sidstnævnte er tæt på at blive skadet..
Sammenlagt ender de med: 19-16-1-1.. Men hva faen, manglen af blocks er nok lige til at overleve..
Stuckey derimod :hug:
Fedt at sidde oppe kl l-o-r-t for at se ens C's gå op imod hinanden, hvilket ender i en duel om at fejle ud hurtigst muligt.. Bynum starter med at imponere med 4 fejl i 2q, hvorefter Hawes svarer igen ved at få sin 5. i 3.. I 4. fejler begge ud, Bynum blandt andet med en flagrent imod Hawes, hvor sidstnævnte er tæt på at blive skadet..
Sammenlagt ender de med: 19-16-1-1.. Men hva faen, manglen af blocks er nok lige til at overleve..
Stuckey derimod :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 0:26Oprindeligt skrevet af: madsberggreenyohoho og en halvflaske rom! Så kan yahoo lære at tro mine spillere er skadede! Jeg spillede Lee på trods af at yahoo fejrede ham med det schweiziske flag, og han kvitterede min tillid med 17 points og 19 rebs!
De næste par dages kampe er forøvrigt ekstra spændende, da jeg kun ligger 2 assists og ét block bag Sydhavn i de to kategorier!
yohoho og en halvflaske rom! Så kan yahoo lære at tro mine spillere er skadede! Jeg spillede Lee på trods af at yahoo fejrede ham med det schweiziske flag, og han kvitterede min tillid med 17 points og 19 rebs!
De næste par dages kampe er forøvrigt ekstra spændende, da jeg kun ligger 2 assists og ét block bag Sydhavn i de to kategorier!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 9:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnEn double-double med 5 låg...
SÅ lykkedes det Joel Anthony at holde sig på banen længe nok til at vise sit potentiale :hug:
Knægten bliver stor :love:
En double-double med 5 låg...
SÅ lykkedes det Joel Anthony at holde sig på banen længe nok til at vise sit potentiale :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 9:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og Kurt er lige ved at omdøbe sit hold til Miami TimberWolves... så ku' være jeg skulle byde en halvskæv pebernød for Udonis 😉
...og Kurt er lige ved at omdøbe sit hold til Miami TimberWolves... så ku' være jeg skulle byde en halvskæv pebernød for Udonis 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 12:54Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
En double-double med 5 låg...SÅ lykkedes det Joel Anthony at holde sig på banen længe nok til at vise sit potentiale :hug:
Det første jeg tjekkede da jeg så hans statline var da også om du havde spillet ham - det havde i hvert fald været et "play of the day" i vores lille liga 🙂
Danish TWolf skrev:
En double-double med 5 låg...SÅ lykkedes det Joel Anthony at holde sig på banen længe nok til at vise sit potentiale :hug:
Det første jeg tjekkede da jeg så hans statline var da også om du havde spillet ham - det havde i hvert fald været et "play of the day" i vores lille liga 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 13:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn😆 😆
GM Ravn sender KUN spillere på banen når de skal til at ha' en "lad-mig-dog-liiige-trække-mit-snit-ned-bare-for-sjov-skyld" dag, så nej da sæææføøøli ikk.
😆 😆
GM Ravn sender KUN spillere på banen når de skal til at ha' en "lad-mig-dog-liiige-trække-mit-snit-ned-bare-for-sjov-skyld" dag, så nej da sæææføøøli ikk.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2008, 14:32Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja lidt ligesom Westbrook i aftes, 2 point og 2 ast jesus, whatup måske han skal en tur på bænken.
ja lidt ligesom Westbrook i aftes, 2 point og 2 ast jesus, whatup måske han skal en tur på bænken.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2008, 0:35Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
...og Kurt er lige ved at omdøbe sit hold til Miami TimberWolves... så ku' være jeg skulle byde en halvskæv pebernød for Udonis 😉Jamen, det synes jeg da du burde prøve.. det kunne der vel ikke ske noget ved?B)
Danish TWolf skrev:
...og Kurt er lige ved at omdøbe sit hold til Miami TimberWolves... så ku' være jeg skulle byde en halvskæv pebernød for Udonis 😉
Jamen, det synes jeg da du burde prøve.. det kunne der vel ikke ske noget ved?B)