NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 11:40Oprindeligt skrevet af: JennerDanish TWolf skrev:
Jenner skrev:
Lækker nat fra nævekæmperne der så småt er begyndt at klatre lidt i stillingen...
45-11-3-4 fra Melo
32 og 7 ast fra Devin er også ok selv om vi efterhånden er desperate efter steals!Chandler ved og komme i form med 13-11-2-1-3, JO med 9 boards og 3 blocks, også er der lige Foye der for alvor er ved og bide til! 26-4-6-0-1 i nat, er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?
6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Jeg fik ikke lige fat i... er det steals du er på jagt efter Jens ?
Lige præcis! Endelig en der forstod det! Er måske endda klar til at smide lidt overpris efter de steals 😉
Spurgte også på jobbet, om jeg kunne få min løn i steals i stedet for i kroner, men den fik de vidst ikke helt fat på....
Danish TWolf skrev:
Jenner skrev:
Lækker nat fra nævekæmperne der så småt er begyndt at klatre lidt i stillingen...
45-11-3-4 fra Melo
32 og 7 ast fra Devin er også ok selv om vi efterhånden er desperate efter steals!Chandler ved og komme i form med 13-11-2-1-3, JO med 9 boards og 3 blocks, også er der lige Foye der for alvor er ved og bide til! 26-4-6-0-1 i nat, er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?
6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Jeg fik ikke lige fat i... er det steals du er på jagt efter Jens ?
Lige præcis! Endelig en der forstod det! Er måske endda klar til at smide lidt overpris efter de steals 😉
Spurgte også på jobbet, om jeg kunne få min løn i steals i stedet for i kroner, men den fik de vidst ikke helt fat på....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 11:56Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
...er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Jeg har hørt at Jenner mangler steals... måske du kan sælge dit stealsmonster til ham... eller... :noidea
Jenner skrev:
...er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Jeg har hørt at Jenner mangler steals... måske du kan sælge dit stealsmonster til ham... eller... :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 13:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Måske mangler Jenner steals, men herfra var to mand i kamp i nat.. Hvilket så lige resulterede i 4 blk.. Deraf 2 af dem fra Joe Johnson.
Nu nærmer det sig snart noget latterligt.. Kan jeg ikke snart få andet på kontoen end blocks? Altså jeg mener, jeg har jo snart flere i denne sæson alene end flere af jer andre opnår på et årti... Nå.. Men jeg betragter snart den kat som "sikret" så hvis nogen står og mangler blocks, så siger de bare til..
Måske mangler Jenner steals, men herfra var to mand i kamp i nat.. Hvilket så lige resulterede i 4 blk.. Deraf 2 af dem fra Joe Johnson.
Nu nærmer det sig snart noget latterligt.. Kan jeg ikke snart få andet på kontoen end blocks? Altså jeg mener, jeg har jo snart flere i denne sæson alene end flere af jer andre opnår på et årti... Nå.. Men jeg betragter snart den kat som "sikret" så hvis nogen står og mangler blocks, så siger de bare til..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 13:48Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg mangler blocks
Men jeg mangler også point, rebounds, assists og steals.
Jeg mangler blocks
Men jeg mangler også point, rebounds, assists og steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 14:54Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg mangler gode spillere 😉
Jeg mangler gode spillere 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 15:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMiller31 skrev:
Måske mangler Jenner steals, men herfra var to mand i kamp i nat.. Hvilket så lige resulterede i 4 blk.. Deraf 2 af dem fra Joe Johnson.Nu nærmer det sig snart noget latterligt.. Kan jeg ikke snart få andet på kontoen end blocks? Altså jeg mener, jeg har jo snart flere i denne sæson alene end flere af jer andre opnår på et årti... Nå.. Men jeg betragter snart den kat som "sikret" så hvis nogen står og mangler blocks, så siger de bare til..
Du har jo ikke engang dobbelt så mange som nr. 2, som først lige har hentet sin bedste shotblocker, og Kurt har først liige fået sin bedste shotblocker tilbage... og vi er omkring en fjerdedel inde i sæsonen... sikret er den nok ikke helt endnu...
😀
Miller31 skrev:
Måske mangler Jenner steals, men herfra var to mand i kamp i nat.. Hvilket så lige resulterede i 4 blk.. Deraf 2 af dem fra Joe Johnson.Nu nærmer det sig snart noget latterligt.. Kan jeg ikke snart få andet på kontoen end blocks? Altså jeg mener, jeg har jo snart flere i denne sæson alene end flere af jer andre opnår på et årti... Nå.. Men jeg betragter snart den kat som "sikret" så hvis nogen står og mangler blocks, så siger de bare til..
Du har jo ikke engang dobbelt så mange som nr. 2, som først lige har hentet sin bedste shotblocker, og Kurt har først liige fået sin bedste shotblocker tilbage... og vi er omkring en fjerdedel inde i sæsonen... sikret er den nok ikke helt endnu...
😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 15:33Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenI loooove Al Harrington :hug: Han er det bedste scoop jeg har lavet so far ... 39-13-3-2 blev det fra Big Al i nat 🙂
Mine spillere er endelig begyndt at komme igang, og herfra skal lyde stor tak til Amare (Amar'e) Stoudemire, Iguodala og Ridnour for endelig at vise det de er i klubben for.
I loooove Al Harrington :hug: Han er det bedste scoop jeg har lavet so far ... 39-13-3-2 blev det fra Big Al i nat 🙂
Mine spillere er endelig begyndt at komme igang, og herfra skal lyde stor tak til Amare (Amar'e) Stoudemire, Iguodala og Ridnour for endelig at vise det de er i klubben for.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2008, 11:00Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStillingen i D2 per 12/12-08
Stillingen i D2 per 12/12-08
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2008, 13:22Oprindeligt skrevet af: bozzyHvornår kommer CJ Watson på min holdside ???? :what
Hvornår kommer CJ Watson på min holdside ???? :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. december 2008, 13:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg skal prøve at se om jeg kan arbejde lidt på det i nat....
Jeg skal prøve at se om jeg kan arbejde lidt på det i nat....