NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2008, 12:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok ellers kan vi vel bare gøre som nu copypaste ind 1 gang hver 14 dag eller noget i den stil.
Ok ellers kan vi vel bare gøre som nu copypaste ind 1 gang hver 14 dag eller noget i den stil.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2008, 16:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
reignmannr1 skrev:
Uha spidser til i D2, hvorfor kan man egentlig ikke se stillingen ordentligt inde i NBAiKL i D1, eller er det muligt at tjekke den ud på anden vis inde på yahoo.dkSuper game af Kidd i nat der lige gjorde man rykkde op på 2 pladsen, yeah baby,
24-8-12-1-2Bliver spændende at se om de kampe nogle af de andre hold har tabt kan hentes ind.
Har været i kontakt med Yahoo for at høre om man kan se andre ligaers stilling, om der er en speciel tilladelse man skal have eller lignende... men det kan ikke lade sig gøre.
Jeg vil anbefale at man bliver Co-GM for et hold i den anden liga, så kan man få adgang (Gaflen/Duncan rocks!!!)
Det der co-halløj fungerer glimrende..
Herfra takkes der for et glimrende samarbejde med GangStars' satelitklub Frederiksberg FistFighters 🙂
Halvskidt nat herfra, men selv en halv-sløset dag for GangStars byder på 5 blocks i 4 brugte kampe.. Jeg tror sq snart jeg dobler nr 2 i den kategori, er der overhovedet ingen der vil lege med?
Og nååh ja, så har Hawes tilbage-erobret sin starter-plads, Stuckey fik også en start i nat og Balkman startede i Nuggets' seneste kamp, alt imens Blatche suverænt har taget størstedelen af McGees spilletid.
Stille og roligt betyder det at selv hvis(læs: når) AK eller Baronen sætter sig med en skade, så er der dækket ind.. Det begynder at lugte af en top 3 - måske endda top 2 - til GangStars. Jeg er meget tilfreds 🙂
Kapitalistsvin skrev:
reignmannr1 skrev:
Uha spidser til i D2, hvorfor kan man egentlig ikke se stillingen ordentligt inde i NBAiKL i D1, eller er det muligt at tjekke den ud på anden vis inde på yahoo.dkSuper game af Kidd i nat der lige gjorde man rykkde op på 2 pladsen, yeah baby,
24-8-12-1-2Bliver spændende at se om de kampe nogle af de andre hold har tabt kan hentes ind.
Har været i kontakt med Yahoo for at høre om man kan se andre ligaers stilling, om der er en speciel tilladelse man skal have eller lignende... men det kan ikke lade sig gøre.
Jeg vil anbefale at man bliver Co-GM for et hold i den anden liga, så kan man få adgang (Gaflen/Duncan rocks!!!)
Det der co-halløj fungerer glimrende..
Herfra takkes der for et glimrende samarbejde med GangStars' satelitklub Frederiksberg FistFighters 🙂
Halvskidt nat herfra, men selv en halv-sløset dag for GangStars byder på 5 blocks i 4 brugte kampe.. Jeg tror sq snart jeg dobler nr 2 i den kategori, er der overhovedet ingen der vil lege med?
Og nååh ja, så har Hawes tilbage-erobret sin starter-plads, Stuckey fik også en start i nat og Balkman startede i Nuggets' seneste kamp, alt imens Blatche suverænt har taget størstedelen af McGees spilletid.
Stille og roligt betyder det at selv hvis(læs: når) AK eller Baronen sætter sig med en skade, så er der dækket ind.. Det begynder at lugte af en top 3 - måske endda top 2 - til GangStars. Jeg er meget tilfreds 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 0:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGad vide om den forsvarende mester forsøger ALT for ikke at vinde i år ??
I nat sad Josh Smith således på bænken selvom TWolves ikke har mindre end en halv sæson at indhente i kampe... Knægten leverede ellers: 13-11-4-3-5 ... men det var åbenbart ikke godt nok til at få plads på holdet 😮
Gad vide om den forsvarende mester forsøger ALT for ikke at vinde i år ??
I nat sad Josh Smith således på bænken selvom TWolves ikke har mindre end en halv sæson at indhente i kampe... Knægten leverede ellers: 13-11-4-3-5 ... men det var åbenbart ikke godt nok til at få plads på holdet 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 0:43Oprindeligt skrevet af: MartanicJamen du kan da glæde dig over, at du overhovedet har spillere, der kan præstere sådanne lines 🙁
Jamen du kan da glæde dig over, at du overhovedet har spillere, der kan præstere sådanne lines 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 9:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDanish TWolf skrev:
Gad vide om den forsvarende mester forsøger ALT for ikke at vinde i år ??I nat sad Josh Smith således på bænken selvom TWolves ikke har mindre end en halv sæson at indhente i kampe... Knægten leverede ellers: 13-11-4-3-5 ... men det var åbenbart ikke godt nok til at få plads på holdet 😮
Nå, men så var det sq da godt jeg fik ham aktiveret til natten efter, så han kunne dazzle mig med: 4-3-2-1-2 Juuuu-huuu produktion i alle fem cats igen :shitpc:
Iøvrigt, hvorfor får jeg L-O-R-T hver eneste gang jeg starter Gasol, og hver gang jeg bænker ham så brager han igennem med 3 gange de samme stats 🙁
Danish TWolf skrev:
Gad vide om den forsvarende mester forsøger ALT for ikke at vinde i år ??I nat sad Josh Smith således på bænken selvom TWolves ikke har mindre end en halv sæson at indhente i kampe... Knægten leverede ellers: 13-11-4-3-5 ... men det var åbenbart ikke godt nok til at få plads på holdet 😮
Nå, men så var det sq da godt jeg fik ham aktiveret til natten efter, så han kunne dazzle mig med: 4-3-2-1-2 Juuuu-huuu produktion i alle fem cats igen :shitpc:
Iøvrigt, hvorfor får jeg L-O-R-T hver eneste gang jeg starter Gasol, og hver gang jeg bænker ham så brager han igennem med 3 gange de samme stats 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 9:48Oprindeligt skrevet af: MartanicOg så var der historien om Robin Lopez, der fik 32 minutter, med en flot 8-3-1-0-1 line.
Ja bevares. Han er naturligvis ikke en go-to guy, men derfor må han vel godt gribe lidt flere rebounds alligevel, når han nu spiller en dag uden reel konkurrence på centerpositionen.Nå, ja så spillede han i øvrigt hele 3.quarter med det fantastiske udbytte af ét point og én assist.
Desuden var det vist noget med at Big Z tog sig et vrid på anklen i nat. Ok, han er ikke just fremtidens mand, men derfor skal han jo forblive skadesfri alligevel, når han nu har gjort det så fint i mange år efterhånden.
Og så var der historien om Robin Lopez, der fik 32 minutter, med en flot 8-3-1-0-1 line.
Ja bevares. Han er naturligvis ikke en go-to guy, men derfor må han vel godt gribe lidt flere rebounds alligevel, når han nu spiller en dag uden reel konkurrence på centerpositionen.
Nå, ja så spillede han i øvrigt hele 3.quarter med det fantastiske udbytte af ét point og én assist.
Desuden var det vist noget med at Big Z tog sig et vrid på anklen i nat. Ok, han er ikke just fremtidens mand, men derfor skal han jo forblive skadesfri alligevel, når han nu har gjort det så fint i mange år efterhånden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 10:31Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå er Ansjoserne rykket op på sjettepladsen!
Ærgeligt med David Lee i nat - er der nogle der har set en rapport på hvor selmt det er? Kampreferatet siger en "bruised lower back" - det lyder jo heldigvis ikke som det værste i verden.
Biedrins statline er også accepteret, taget i betragtning at han endnu engang kun fik 27 minutter: 18-14-2-1-4
Så er Ansjoserne rykket op på sjettepladsen!
Ærgeligt med David Lee i nat - er der nogle der har set en rapport på hvor selmt det er? Kampreferatet siger en "bruised lower back" - det lyder jo heldigvis ikke som det værste i verden.
Biedrins statline er også accepteret, taget i betragtning at han endnu engang kun fik 27 minutter: 18-14-2-1-4
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 11:00Oprindeligt skrevet af: JennerLækker nat fra nævekæmperne der så småt er begyndt at klatre lidt i stillingen...
45-11-3-4 fra Melo
32 og 7 ast fra Devin er også ok selv om vi efterhånden er desperate efter steals!Chandler ved og komme i form med 13-11-2-1-3, JO med 9 boards og 3 blocks, også er der lige Foye der for alvor er ved og bide til! 26-4-6-0-1 i nat, er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?
6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Lækker nat fra nævekæmperne der så småt er begyndt at klatre lidt i stillingen...
45-11-3-4 fra Melo
32 og 7 ast fra Devin er også ok selv om vi efterhånden er desperate efter steals!
Chandler ved og komme i form med 13-11-2-1-3, JO med 9 boards og 3 blocks, også er der lige Foye der for alvor er ved og bide til! 26-4-6-0-1 i nat, er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?
6 mand i aktion = 22.5 - 6.8 - 3.3 - 0.8 - 1.2 ikke værst... nu mangler vi bare de skide steals!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 11:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJenner skrev:
Lækker nat fra nævekæmperne der så småt er begyndt at klatre lidt i stillingen...
45-11-3-4 fra Melo
32 og 7 ast fra Devin er også ok selv om vi efterhånden er desperate efter steals!Chandler ved og komme i form med 13-11-2-1-3, JO med 9 boards og 3 blocks, også er der lige Foye der for alvor er ved og bide til! 26-4-6-0-1 i nat, er der virkelig ingen der vil bytte ham for et steals monster?
Jeg fik ikke lige fat i... er det steals du er på jagt efter Jens ?
Jenner skrev:
45-11-3-4 fra Melo
Jeg fik ikke lige fat i... er det steals du er på jagt efter Jens ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. december 2008, 11:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg venter stadigvæk bare på at du tilbyder at overbetale mig for Trevor Ariza 😉
Jeg venter stadigvæk bare på at du tilbyder at overbetale mig for Trevor Ariza 😉