NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 3:38Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu forstår jeg hvorfor Svinet vinder..
Klart når han ikke betaler sine spillere fuldt ud! Jeps, jeg henviser til Livingston 😉
Nu forstår jeg hvorfor Svinet vinder..
Klart når han ikke betaler sine spillere fuldt ud! Jeps, jeg henviser til Livingston 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 3:51Oprindeligt skrevet af: MartanicJamen dog. Folk der mangler assists skulle da vist tage at kigge lidt nærmere på Watson. Han er netop blevet ledig på FA markedet i ligaen, så hvis der er nogle kvikke hoveder derude, kan han jo allerede hentes her søndag, så han er klar til at tørne ud for jeres hold mandag.
Hvis i skal have lidt tilskud til ham, tager jeg gerne imod et 2.runde pick for hans waiverfee :p
Jamen dog. Folk der mangler assists skulle da vist tage at kigge lidt nærmere på Watson. Han er netop blevet ledig på FA markedet i ligaen, så hvis der er nogle kvikke hoveder derude, kan han jo allerede hentes her søndag, så han er klar til at tørne ud for jeres hold mandag.
Hvis i skal have lidt tilskud til ham, tager jeg gerne imod et 2.runde pick for hans waiverfee :p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 11:41Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Fedt at smide Jason Thompson på bænken for at starte Z Bo, og så giver Thompson, 8p, 15 reb, 2 blk, 3 stl, men til gengæld er Westbrook ved at spille sig i ind i ROY kampen efter en 30 p, 7 reb, 2 ast, og 2 stl game, uha the young boys for Peacocks gør det sgu godt.
Fedt at smide Jason Thompson på bænken for at starte Z Bo, og så giver Thompson, 8p, 15 reb, 2 blk, 3 stl, men til gengæld er Westbrook ved at spille sig i ind i ROY kampen efter en 30 p, 7 reb, 2 ast, og 2 stl game, uha the young boys for Peacocks gør det sgu godt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 12:41Oprindeligt skrevet af: madsberggreenAAArgh, Don Nelson din forbandede hippie! Hvad sker derfor at give 12 spillere et kvarters eller mere spilletid?!?!
AAArgh, Don Nelson din forbandede hippie! Hvad sker derfor at give 12 spillere et kvarters eller mere spilletid?!?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 12:49Oprindeligt skrevet af: Svupperdet hedder rotation Mads 😛
det hedder rotation Mads 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 13:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenjeg er også all in for at spille reserverne, men nu tabte Warriors jo med 35 points - man kan ikke lade være med at tænke, at det nok ikke var gået helt så galt, hvis de havde spillet deres startere lidt mere end 20 minutter.
jeg er også all in for at spille reserverne, men nu tabte Warriors jo med 35 points - man kan ikke lade være med at tænke, at det nok ikke var gået helt så galt, hvis de havde spillet deres startere lidt mere end 20 minutter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 19:05Oprindeligt skrevet af: Miller31Hov, jamen var Balkman lige starter i nat for Nuggets?
16-6-3-3-1
I love that guy:love:
At resten af holdet også var fremragende i nat, det er totalt underordnet, når den smukke mand leverer så godt!
Hov, jamen var Balkman lige starter i nat for Nuggets?
16-6-3-3-1
I love that guy:love:
At resten af holdet også var fremragende i nat, det er totalt underordnet, når den smukke mand leverer så godt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 21:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnÅrrhh, hvor var det skønt at smide Amir og Sheed i aktion her til aften - de gav da godt nok NYK røvfuld :doh
Det sker når man ikke har nok folk af startermateriale til at fylde sine kampe ... snøft snøft.
Årrhh, hvor var det skønt at smide Amir og Sheed i aktion her til aften - de gav da godt nok NYK røvfuld :doh
Det sker når man ikke har nok folk af startermateriale til at fylde sine kampe ... snøft snøft.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 21:30Oprindeligt skrevet af: MartanicDet kender jeg kun alt, alt for godt
Men lidt Duhon pleasing skal der også til her;
25-5-9
I love you maaan
Det kender jeg kun alt, alt for godt
Men lidt Duhon pleasing skal der også til her;
25-5-9
I love you maaan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2008, 21:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMartanic skrev:
Det kender jeg kun alt, alt for godtMen lidt Duhon pleasing skal der også til her;
25-5-9
I love you maaanTaaak, love you 2 :hug:
Martanic skrev:
Det kender jeg kun alt, alt for godtMen lidt Duhon pleasing skal der også til her;
25-5-9
I love you maaan
Taaak, love you 2 :hug: